Win een melkopschuimer t.w.v. 345 euro!

13 april 2018 | redactie

Via een speciale Facebookactie mogen we een melkopschuimer t.w.v. € 345,- of een Chai Latte horecapakket met een omzetwaarde van € 600,- en een rendement van € 500,-. Meedoen is eenvoudig, want dat staat omschreven in de Facebookpost onderaan de pagina. Veel geluk toegewenst!

Hoe doe je mee?

Stuur een mail met al je gegevens naar info@chaicompany.nl of vul het formulier in op https://breakoutchailatte.com/zakelijk/

Uit alle inzenders worden de prijswinnaars getrokken.

Met deze melkopschuimer stoom je automatisch elk type melk op tot mooi melkschuim. Steeds meer gasten wensen sojamelk of amandelmelk in hun koffie of Chai Latte. 
Gemakkelijk je melkkan onder het stoompijpje plaatsen en terwijl je de espresso koffies maakt wordt de melk opgeschuimd.

Deze melkopschuimer is tevens uitstekend geschikt voor het maken van Chai Latte, Matcha Latte en Kurkuma Latte.

Daarom stellen we ook een Chai Latte horecapakket t.w.v. ? 85,00 beschikbaar (verkoopomzetwaarde ? 600,-). 

De complete starterspakketten t.w.v. ? 85,00 bestaan uit:
2 kg Bondi Chai Club Cinnamon
1 bewaarblik en maatschepje
set van 10 mokken

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Overig nieuws

Achtergronden
Check de HorecaMarketingkalender 2019!

Hij is er weer! Je kunt de HorecaMarketingKalender 2019 nu gratis downloaden via deze link! De HorecaMarketingKalender is hét overzicht van feestdagen, vakanties en evenementen in Nederland en omgeving. Heb je je ooit weleens afgevraagd wat al die Duitsers ineens in je zaak deden? Dat kwam...

Wet- en regelgeving Achtergronden
Vijf jaar campagne NIX18: normverandering op gang in de horeca

Op 1 januari is het precies vijf jaar geleden dat de leeftijdsgrens voor roken en drinken werd verhoogd naar 18 jaar. In deze periode is er veel veranderd, ook in de horeca. Omdat het rookverbod al ruim 10 jaar geleden werd ingevoerd, zien horecaondernemers vooral een normverandering bij alcohol. De...

Columns Achtergronden
Column: niet zeuren, maar veranderen

We drinken steeds minder alcohol en eten minder vlees. Ook suikerhoudende dranken, zoals frisdranken en vruchtensappen, gaan minder vaak over de toonbank. Dat is geen aanname, maar een harde realiteit: het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM) heeft het voedingspatroon tussen 2007 en ...

Achtergronden Culinair
Kerstmenu: Spoom en foie gras uit de gratie 

In bijna de helft van de Nederlandse restaurants wordt deze Kerst hert als hoofdgerecht gereserveerd. Hiermee is hert het populairste hoofdgerecht op de kerstmenu’s in de Nederlandse horeca. In Nederland betaal je in 2018 gemiddeld € 61,- voor een vijfgangen kerstdiner. Goedkoop eten doe ...

F&B Den Haag
Plek voor ruim 60 F&B-concepten in Haagse binnenstad

De binnenstad van Den Haag is uitgegroeid tot één van de meest aantrekkelijke winkelgebieden van Nederland. Toch is er nog ruimte om verder te verbeteren. Op basis van de horecabenchmark tussen de vijf grootste steden, blijkt dat het aanbod Food & Beverage (F&B) beperkt is. Er ...

Onderwijs Ondernemen
Training horeca-concepting: "Ik geef je de ultieme checklist mee!"

Op 21 januari 2019 vindt de eerstvolgende trainingsdag over 'concepting' plaats in Bunnik. Onderscheidend zijn met je zaak is immers lastig, zeker met de hoeveelheid trends die je om de oren vliegen en al die zaken om je heen die ook vernieuwend (denken te) zijn. Hoe val jij dan juist op? De...

Meer nieuws

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Lees Nu
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2018 - Uitgeverij PS

Uitgave door: