Wie wint de Nightlife Awards?

19 september 2013 |
Wie wint de Nightlife Awards?<

Op 22 oktober worden voor de tiende keer de landelijke Nightlife Awards uitgereikt aan de populairste uitgaansgelegenheden van Nederland. Het publiek en het onderzoek van
DVJ Insights bepalen de winnaar. Voor België geldt dat er veertig uitgaansgelegenheden zijn genomineerd, waar uitsluitend het Belgische publiek op kan stemmen.

De quickscan
Op basis van de uitkomsten van het onderzoek, het stemmen via internet en sms en de populariteit van de bedrijven op social media (volgers Twitter en likes op Facebook) wordt in iedere regiocategorie een top drie samengesteld. Deze bedrijven krijgen een quickscan door het Bedrijfschap voor Horeca en Catering. Met de quickscan worden de bedrijven voornamelijk beoordeeld op de interne organisatie zoals personeelsbeleid, financieel beleid, de administratieve organisatie en veiligheid.

Categorie België
Honderden uitgaansgelegenheden in Nederland zijn kanshebber om te winnen in de categorie populairste danscafé (tot 500 personen), populairste club (500 t/m 1500 personen), populairste megaclub (vanaf 1500 personen) of populairste beachclub.

Categorie België
Ongeveer veertig uitgaansgelegenheden in België zijn dit jaar voor de eerste keer ook kanshebber om uitgeroepen te worden in de categorieën populairste club (500 t/m 1500 personen) of populairste megaclub (vanaf 1500 personen).

Myrtille Vromans

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Overig nieuws

Events
Thérèse Boer en Herman den Blijker openen Gastvrij Rotterdam 2019

Gastvrij Rotterdam opent op 23 september om 11.30 uur met een bijzonder gelegenheidsduo; niemand minder dan Thérèse Boer, driesterren gastvrouw en sommelier van De Librije, en Herman den Blijker, chef-kok en presentator, zullen de presentatie van het openingsprogramma voor hun rekening...

Columns Blog
De jongeren van tegenwoordig

Mijn dochter is begonnen met vioolles. Al direct na de eerste les werd thuis de viool voorzichtig uit het kistje gehaald en begon ze er driftig op te tokkelen. In dit stadium kan ik er nog geen melodie in bespeuren, maar hey, wij hebben een instrument in huis dus het begin is gemaakt. Ze wist mij ze...

Achtergronden
Kinderdag bij strandpaviljoen in Noordwijk

St(r)andplaats Nederzandt (Noordwijk) staat op zondag 15 september weer volledig in het teken van de kids! Kidsday 2019, het kinderfestijn van de Bollenstreek. Dit jaar is Kidsday nog uitgebreider dan anders. Kids mogen lekker springen op de luchtkussens met de beats van DJ Kevin, spelen in de na...

Amsterdam Opening
Tunes Bar (Conservatorium Hotel Amsterdam) wordt Taiko Bar

Op het vijfjarige bestaan van Taiko Amsterdam is onthuld dat de Tunes Bar vanaf heden verdergaat als Taiko Bar. In de afgelopen vijf jaar is Tunes Bar, onder leiding van Schilo van Coevorden, uitgegroeid tot een ongeëvenaarde cohesie van keuken en bar met onmiskenbare Aziatische invloeden, waar...

Economie Personeel
Verloop personeel kost horeca 1,4 miljard euro per jaar

De horecasector kent, mede door het grote aandeel jonge arbeidskrachten, traditioneel een grote arbeidsdynamiek. De branche wordt door het grote personeelsverloop geconfronteerd met torenhoge kosten. Zo kost het vervangen van een fulltime werkende kok bijna 30.000 euro en het vervangen van een fullt...

Bier Achtergronden
Krat is de ster in nieuwe Heineken campagne

In de nieuwe Heineken® campagne, die vandaag live gaat, staat de Nederlandse vindingrijkheid, pragmatisme en een gezonde dosis zelfspot centraal. En waar komt dat beter tot uiting dan in de ‘ster’ van de nieuwe campagne: het Heineken krat. Josefien Olij, Marketing Manager Heineken...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Lees Nu
Horeca & Recht
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2019 - Uitgeverij PS

Uitgave door: