Wat serveer je bij de koffie en thee?

11 december 2018 | Thijs Jacobs

Koffie kent een lange geschiedenis. Het is ergens tussen 575 en 850 begonnen. Men vermoedt dat Keniaanse en Ethiopische stammen koffiebonen meenamen op hun weg naar Arabië. Daar ontdekten ze dat koffie niet alleen hielp tegen vermoeidheid, maar ook nog eens lekker smaakte. Tegenwoordig serveren zo’n 57.140 horecazaken in Nederland koffie en thee (CBS, 2018). Maar wat serveer je daar nou bij?

Voor ieder wat wils

Lonka Professional biedt een eenvoudige manier om uw gasten extra te laten genieten van koffie of thee. Met de vier verschillende smaakvarianten heeft Lonka Professional voor ieder wat wils: heerlijke romige Fudge Caramel en zachte Nougat met pinda’s & vruchten, caramel en melkchocolade. Door de zachte textuur en rijke smaak passen de Lonka lekkernijen erg goed bij een kopje koffie of thee. Bovendien hygiënisch per stuk verpakt, geen last van breuk en smelt niet naast een warm kopje.  Dus bent u op zoek naar een alternatief voor het standaard koekje en wilt u uw gasten net dat beetje extra bieden? Probeer dan eens een van de Lonka Fudge en Soft Nougat varianten.

Verkrijgbaar bij uw groothandel!

NU 1+1 GRATIS*

* Koop 1 van de vier Lonka Professional varianten bij uw groothandel, stuur een kopie van de aankoopbon en NAW gegevens naar verkoopbinnendienst@cloetta.nl en krijg 1 variant gratis toegestuurd. Maximaal 1 actie per klant.

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Overig nieuws

Wet- en regelgeving Horeca & Recht
Blurring 2.0: goed geregeld?

Consumenten winkelen steeds vaker online en zijn minder vaak in winkelstraten te vinden. Tijdens een dagje uit is het winkelend publiek op zoek naar een 'totaalbeleving' en wordt de keuze voor een horecagelegenheid in toenemende mate bepaald door de sfeer, de beleving en het aanbod. Als hore...

Economie Wijn
2018 uitzonderlijk wijnjaar

Wijnmakers hadden niets te klagen in 2018, het was een prachtjaar. De wijnprijs zal hierdoor omlaag gaan in Spanje en Italië, zo lezen we op NU.nl. Maar geldt dit ook voor Nederlandse wijn? De zomer van 2018 was de warmste zomer sinds minimaal 1706, dit kwam goed uit voor wijnbouwers, temper...

Bier Personalia Brouwerijen
Peer Swinkels directievoorzitter Swinkels Family Brewers

Swinkels Family Brewers kondigt vandaag het vertrek aan van Jan-Renier Swinkels, die na ruim twaalf jaar het directievoorzitterschap overdraagt aan zijn neef, Peer Swinkels. Jan-Renier geeft de familiebrouwerij hiermee ruimte voor doorstroming en vernieuwing. Onder zijn leiding is invulling gegev...

Personeel Video
Horecazaak maakt soap om personeel te vinden

Goed personeel vinden is binnen de horeca een levensgroot probleem. Restaurant De Drie Koningen in Groede maakte daarom een heuse 'soap'. Het filmpje is op Facebook inmiddels goed bekeken en er is de nodige media-aandacht. Misschien ook voor jouw zaak een leuk idee? ...

Achtergronden Tech
E-mailmarketing: gouden marketinginstrument voor de horeca

Geslaagde e-mailmarketingcampagnes vragen om kennis over het samenstellen van goed verzorgde e-mails, het proces eromheen en de mogelijkheden. Hoe je als horecaprofessional hierin succesrijk kunt zijn, leer je in de training die HM Academy aanbiedt op 11 maart aanstaande (in Bunnik, centraal gelegen...

Economie Bier Brouwerijen
Alcoholvrije bier boost Heineken-verkopen

In 2018 heeft met name het eigen merk van bierbrouwer Heineken het goed gedaan. De groei van bijna 8 procent betekent volgens topman Jean-François van Boxmeer de beste prestatie van het merk Heineken in het afgelopen decennium. De inmiddels in 38 landen beschikbare 0.0-variant heeft hierbij f...

Meer nieuws

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Lees Nu
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2019 - Uitgeverij PS

Uitgave door: