Thuisbezorgd levert zonder fysiek contact

13 maart 2020 | David Bakker

Takeaway.com, het moederbedrijf van Thuisbezorgd, begint met een contactloze levering voor alle restaurants op het platform, na de recente wereldwijde ontwikkelingen met betrekking tot het Coronavirus.

Als voorzorgsmaatregel in reactie op het Coronavirus, biedt Takeaway.com levering zonder fysieke contact vanaf vandaag. Deze nieuwe maatregel is van toepassing op alle restaurants op het platform en de bezorgkoeriers. worden geïnstrueerd om bij de klant aan te bellen en de bezorgzak bij de deur te laten staan. Deze maatregel komt in heel Europa.


Het bovenstaande vormt een aanvulling op de reeds uitgevoerde veiligheidsmaatregelen. In de afgelopen weken heeft Takeaway.com gezorgd voor gezondheids- en veiligheidsinstructies aan alle werknemers en chauffeurs, en het personeel wordt specifiek getraind op de correcte preventieve maatregelen, alsook over de wijze waarop een verdachte situatie moet worden gemeld.

Het bedrijf verdeelt ook hygiënische apparatuur onder de eigen koeriers, zoals antibacteriële handdesinfectiemiddelen. Takeaway.com werkt ook samen met zijn partnerrestaurants om alle aanbevolen gezondheids- en veiligheidsmaatregelen te garanderen. zijn aanwezig en worden gerespecteerd, in het belang van klanten, werknemers en koeriers.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Overig nieuws

Achtergronden
11 jaar geleden in De CaféKrant: Jazzcafé Wakker in Eemnes

De CaféKrant bestaat dit jaar 15 jaar. Om dit 'porseleinen jubileum' kracht bij te zetten, besteden we iedere week aandacht aan een interview of achtergrondverhaal uit de rijke historie van De CaféKrant. Dit keer reizen we terug naar 2010. We bezochten Jazzcafé Wakker ...

Interview Corona
Fieldlab Cafés: ''We kunnen weer doen waar we goed in zijn''

Stefan Elvers (links op de foto) is een van de gelukkige caféondernemers die deel mogen nemen aan Fieldlab Cafés in Utrecht. "Nou ja, het is helaas maar voor vier dagen, dus van korte duur." De eigenaar van Ubica is wel blij om weer wat te kunnen doen: "Het is gewoon pra ...

Interview Longread
Mens, Bedrijf & Visie: Peter Hein van Mulligen (CBS)

In de rubriek Mens, Bedrijf & Visie portretteert de redactie van De CaféKrant vooraanstaande personen in en rondom de horecabranche. De coronacrisis dendert als een donderwolk door de sector. In deze rubriek zetten we de mens, de visie en het bedrijf centraal. In deze aflevering een ge ...

Drinks
Talkshow voor foodies: De Nederlandse “Sherry Show”

Geïnspireerd op de bekende dagelijkse talkshows, start de door Europa gefinancierde campagne voor beschermde oorsprongsbenaming Sherry wijnen op de Nederlandse markt met een exclusieve “Sherry Show”. Deze dynamische kick-off wordt live uitgezonden vanuit de Balie in Amsterdam op ...

Interview Longread
Deze café-eigenaar verkoopt nu tapasboxen, bierpakketten en chocolade

Roy Spekhorst is eigenaar van Pelle’s in Deurningen, een dorp dat ligt onder de rook van Hengelo. Spekhorst houdt de moed erin tijdens deze coronacrisis en heeft allerlei initiatieven ontplooid om de boel draaiende te houden: “E-commerce wordt voor ons nu steeds belangrijker; wie had dat ...

Corona
Fieldlab Cafés van start

Het Fieldlab evenement voor de horeca is vandaag van start gegaan in Utrecht. Vijf cafés in de Domstad doen mee aan het proefevenement, waarbij TNO kijkt of en hoe de gasten en het personeel zich houden aan de maatregelen en afspraken. Het proefevenement duurt tot en met aanstaande zaterdag ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2021 - Uitgeverij PS

Uitgave door: