THE ENTOURAGE GROUP viert 10-jarig bestaan

8 oktober 2018 | Thijs Jacobs

Afgelopen donderdag vierde THE ENTOURAGE GROUP haar 10-jarig bestaan met een Geisha-themafeest in MOMO Restaurant, Bar & Lounge. Wat speciaal voor deze gelegenheid omgetoverd was tot een club, daarnaast was het Park Hotel alleen voor gasten van het feest toegankelijk.

Eigenaren Yossi Eliyahoo, Liran Wizman en CEO Stephanie Pearson hebben samen met Anna Nooshin, Lil’ Kleine, Gordon, Victoria Koblenko, Evgeniy Levchenko, Dirk Zeelenberg, Daley Blind en vele anderen deze mijlpaal gevierd. Met DJ optredens van Leroy Styles, Ryan Marciano, Jonathan Colell, Monte La Rue, Meneer van Helden, Guy & Assad, en een dance fashion show van de, speciaal uit Rusland overgevlogen, formatie D-Queens.

Lat hoger gelegd

Entrepreneur Yossi Eliyahoo, oprichter & mede-eigenaar van THE ENTOURAGE GROUP, debuteerde in Nederland in 2008 met MOMO Restaurant, Bar & Lounge. Een debuut dat high-end Asian cuisine aan Nederland introduceerde en daarmee de lat in de Nederlandse hospitality industrie nog hoger wist te leggen. De start van MOMO 10 jaar geleden, is het ook de start van THE ENTOURAGE GROUP geweest. Sinds de opening van MOMO zijn er nog 14 andere restaurants en locaties geopend verspreid over Amsterdam, Ibiza, München en Hamburg.

‘’Amsterdam was perfect. Het was de atmosfeer, de grachten, cultuur en de geschiedenis van Amsterdam die ons verliefd lieten worden op de stad. Ik bestudeerde de stad, haar mensen en hun behoeftes en vond dat Amsterdam klaar was voor high-end hospitality.  Dat is hoe MOMO is ontstaan. Ik vind het geweldig om een concept tot in het kleinste detail door te ontwikkelen. Ieder aspect moet dezelfde boodschap vertellen." – Yossi Eliyahoo, oprichter en mede-eigenaar van THE ENTOURAGE GROUP

MOMO viert deze mijlpaal met een speciaal ‘Best of the Decade Menu’, waarbij gasten in oktober, zoals de naam al suggereert, kunnen genieten van de 10 meest memorabele gerechten van de afgelopen 10 jaar. Bij deze hemelse gerechten worden ook bijpassende old-school cocktails geserveerd.
Na 10 jaar is het imperium uitgebreid met geraffineerde restaurants als Izakayaen The Duchess en high end fastfood met The Butcher en de opening van het gloednieuwe Italiaans-Amerikaanse pizza restaurant Toni Loco begin deze maand.

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Overig nieuws

Achtergronden Culinair
Kerstmenu: Spoom en foie gras uit de gratie 

In bijna de helft van de Nederlandse restaurants wordt deze Kerst hert als hoofdgerecht gereserveerd. Hiermee is hert het populairste hoofdgerecht op de kerstmenu’s in de Nederlandse horeca. In Nederland betaal je in 2018 gemiddeld € 61,- voor een vijfgangen kerstdiner. Goedkoop eten doe ...

F&B Den Haag
Plek voor ruim 60 F&B-concepten in Haagse binnenstad

De binnenstad van Den Haag is uitgegroeid tot één van de meest aantrekkelijke winkelgebieden van Nederland. Toch is er nog ruimte om verder te verbeteren. Op basis van de horecabenchmark tussen de vijf grootste steden, blijkt dat het aanbod Food & Beverage (F&B) beperkt is. Er ...

Onderwijs Ondernemen
Training horeca-concepting: "Ik geef je de ultieme checklist mee!"

Op 21 januari 2019 vindt de eerstvolgende trainingsdag over 'concepting' plaats in Bunnik. Onderscheidend zijn met je zaak is immers lastig, zeker met de hoeveelheid trends die je om de oren vliegen en al die zaken om je heen die ook vernieuwend (denken te) zijn. Hoe val jij dan juist op? De...

Wet- en regelgeving Achtergronden
Consumentenbond: hygiënescore horeca moet toegankelijk blijven

De Consumentenbond roept de Tweede Kamer op de openbaarmaking van de inspectiegegevens van de horeca gemakkelijk toegankelijk te houden. Het kabinet wil alleen nog maar samenvattingen van de inspectierapporten publiceren, zonder overzichtelijke kleurcodering. De Consumentenbond vindt dit onacceptabe...

Economie Achtergronden
Wordt Albert Heijn een horeca- en bezorgketen?

Albert Heijn zal 'een plek worden om iets te eten'. Dat zei Wouter Kolk, sinds 1 november de baas van Ahold Delhaize Europa en Indonesië, woensdag in Het Financieele Dagblad (FD). De winkels worden omgebouwd, zodat klassieke kruidenierswaren minder ruimte zullen krijgen. Het FD beroe...

Columns Achtergronden
Column: niet zeuren, maar veranderen

We drinken steeds minder alcohol en eten minder vlees. Ook suikerhoudende dranken, zoals frisdranken en vruchtensappen, gaan minder vaak over de toonbank. Dat is geen aanname, maar een harde realiteit: het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM) heeft het voedingspatroon tussen 2007 en ...

Meer nieuws

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Lees Nu
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2018 - Uitgeverij PS

Uitgave door: