THE ENTOURAGE GROUP viert 10-jarig bestaan

8 oktober 2018 | Thijs Jacobs

Afgelopen donderdag vierde THE ENTOURAGE GROUP haar 10-jarig bestaan met een Geisha-themafeest in MOMO Restaurant, Bar & Lounge. Wat speciaal voor deze gelegenheid omgetoverd was tot een club, daarnaast was het Park Hotel alleen voor gasten van het feest toegankelijk.

Eigenaren Yossi Eliyahoo, Liran Wizman en CEO Stephanie Pearson hebben samen met Anna Nooshin, Lil’ Kleine, Gordon, Victoria Koblenko, Evgeniy Levchenko, Dirk Zeelenberg, Daley Blind en vele anderen deze mijlpaal gevierd. Met DJ optredens van Leroy Styles, Ryan Marciano, Jonathan Colell, Monte La Rue, Meneer van Helden, Guy & Assad, en een dance fashion show van de, speciaal uit Rusland overgevlogen, formatie D-Queens.

Lat hoger gelegd

Entrepreneur Yossi Eliyahoo, oprichter & mede-eigenaar van THE ENTOURAGE GROUP, debuteerde in Nederland in 2008 met MOMO Restaurant, Bar & Lounge. Een debuut dat high-end Asian cuisine aan Nederland introduceerde en daarmee de lat in de Nederlandse hospitality industrie nog hoger wist te leggen. De start van MOMO 10 jaar geleden, is het ook de start van THE ENTOURAGE GROUP geweest. Sinds de opening van MOMO zijn er nog 14 andere restaurants en locaties geopend verspreid over Amsterdam, Ibiza, München en Hamburg.

‘’Amsterdam was perfect. Het was de atmosfeer, de grachten, cultuur en de geschiedenis van Amsterdam die ons verliefd lieten worden op de stad. Ik bestudeerde de stad, haar mensen en hun behoeftes en vond dat Amsterdam klaar was voor high-end hospitality.  Dat is hoe MOMO is ontstaan. Ik vind het geweldig om een concept tot in het kleinste detail door te ontwikkelen. Ieder aspect moet dezelfde boodschap vertellen." – Yossi Eliyahoo, oprichter en mede-eigenaar van THE ENTOURAGE GROUP

MOMO viert deze mijlpaal met een speciaal ‘Best of the Decade Menu’, waarbij gasten in oktober, zoals de naam al suggereert, kunnen genieten van de 10 meest memorabele gerechten van de afgelopen 10 jaar. Bij deze hemelse gerechten worden ook bijpassende old-school cocktails geserveerd.
Na 10 jaar is het imperium uitgebreid met geraffineerde restaurants als Izakayaen The Duchess en high end fastfood met The Butcher en de opening van het gloednieuwe Italiaans-Amerikaanse pizza restaurant Toni Loco begin deze maand.

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Overig nieuws

De oplossingen voor lastige medewerkers

Met regelmaat krijg ik een vraag van een werkgever wat hij kan doen met een medewerker als er iets niet meer lekker loopt in de arbeidsrelatie. Dat kan van alles zijn: de werknemer gaat zijn eigen gang, trekt zich weinig van werkafspraken of collega’s aan, maakt fouten, meldt zich te pas en te...

Bier Longread
Achtergrond: de kracht van de wisseltap

Voor veel gasten gaat er niets boven een vers getapt biertje. Hoewel pils nog altijd favoriet is, zijn seizoensbieren niet meer weg te denken. Maar waarom zou je daarin altijd het aanbod van de brouwerij volgen? Ook lokaal zijn er leuke biertjes te krijgen, waarmee je een onderscheidend aanbod neer ...

Awards Achtergronden
Directeur Horeca Stichting Nederland in de race voor succesvolste vrouwelijke ondernemer

Gabriëlla Café, directeur van Horeca Stichting Nederland (HSN), is doorgedrongen tot de finale van de Aithra-Award* 2018. Deze Award wordt toegekend aan een vrouwelijk rolmodel dat bekend staat voor succesvol ondernemerschap. Als oprichter van het grootste horeca opleidingsinstituut van...

Awards
Het best getapte bier in Nijmegen komt van Giulio Severijnen

De best getapte biertjes van regio Nijmegen zijn vanaf dit moment te vinden in Café Biessels. Barman Giulio Severijnen won afgelopen maandag 15 oktober de regionale tapwedstrijd van Nijmegen in het NEC-Goffertstadion. Van de 72 deelnemers wist Giulio Severijnen met een score van 171 punten...

Drinks Longread
Achtergrond: alcoholarm bier in opkomst, alcoholvrije wijn nog niet populair

Overdag een ijskoud glas bier of een goed glas wijn. Hoewel in Nederland die cultuur niet heerst, verandert de behoefte van de consument. De mogelijkheid om een glas wijn of een biertje bij de lunch te bestellen groeit. Alcoholvrije wijnen zijn (nog) niet populair in de horeca, maar bieren die weini...

Personeel Achtergronden
Onderzoek personeel & horeca: 'De horecaondernemer heeft geen plan'

‘’Het moet een familie zijn’’, ‘’ludieke wervingsfilmpjes helpen’’ en ‘’duidelijke communicatie is alles’’. Bovenstaande uitspraken komen van horecamanagers en -ondernemers. Kortom: elke ondernemer of manager die ik spreek heeft...

Meer nieuws

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Lees Nu
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2018 - Uitgeverij PS

Uitgave door: