Strandganger Nieuwvliet wint Challenge

1 oktober 2015
Strandganger Nieuwvliet wint Challenge

Paviljoen de Strandganger in Nieuwvliet heeft onlangs de OLA Crazy Summer Strandpaviljoen Challenge 2015 gewonnen. Ondernemer Wilma
Michielsen wint hiermee een speciale Magnum Pink & Black Mini Cooper. Zij kreeg de sleutels van de auto overhandigd door Caroline Sebregts van Unilever Benelux.

~Foto: Ondernemer Wilma Michielsen van Paviljoen de Strandganger in Nieuwvliet (rechts) krijgt als winnaar van de OLA Crazy Summer Strandpaviljoen Challenge de sleutels van de Magnum Pink & Black Mini Cooper overhandigd door Senior Rayon Manager Out of Home Caroline Sebregts van Unilever Benelux Out of Home.~

*Opvallende ijspresentatie*
"Super, dit had ik helemaal niet verwacht! Fantastisch dat ik een auto win en ook nog deze schitterende Magnum Pink & Black Mini Cooper. Ongelooflijk!" Ondernemersechtpaar Wilma en Paul Michielsen reageerden blij verrast op de winst die hun strandpaviljoen De Strandganger in Nieuwvliet behaalde in de deze zomer door OLA georganiseerde Crazy Summer Strandpaviljoen Challenge. Michielsen wint de hoofdprijs met een opvallende OLA ijspresentatie in en rond het strandpaviljoen zelf én in de naastgelegen aparte kiosk waarmee ze deze zomer zeer veel extra ijsliefhebbers naar De Strandganger op het Zeeuws-Vlaamse strand wist te halen.

*Goed ijsseizoen*
"Het was een bijzonder goed ijsseizoen", vertelt Wilma Michielsen. "Vooral in de drie weken van de bouwvakvakantie was het zeer druk. Het mooie weer in juist die periode zorgde voor een enorm vraag naar ijs. Als strandpaviljoen moet je laten zien dat je ijs verkoopt. We maken dan ook gebruik van alles wat er maar mogelijk is om de ijsverkopen te stimuleren. Parasols, windschermen, vlaggen, afvalbakken en zelfs het personeel draagt kleding met het OLA-logo. En dat werkt. Je ziet, als je met zo’n sterk merk als OLA aan de slag gaat en ermee uitpakt, zijn er enorme extra ijsverkopen te behalen", aldus Michielsen.

*De Challenge*
Strandpaviljoens in Nederland konden aan de OLA Crazy Summer Strandpaviljoen Challenge meedoen door loten te verdienen. De loten konden door de outlet worden verdiend door op uiteenlopende punten te scoren: door minimaal 10 verschillende OLA producten in de verkoop te hebben, met POS-materiaal binnen én buiten zichtbaar in de outlet zoals bij de vriezer, met parasols en vlaggen op het strand, maar ook als er gebruik werd gemaakt van Cornetto POS-materiaal. De ondernemer die daarnaast extra verkoopinitiatieven met OLA ijs nam, verdiende bonuspunten. Gedurende de zomer deden OLA-vertegenwoordigers diverse mystery visits om te zien welke initiatieven strandpaviljoens namen om hun ijsverkopen te stimuleren. Hieruit kwam Paviljoen de Strandganger uit het Zeeuwse Nieuwvliet als winnaar uit de bus.

~Christel Tuin~



Overig nieuws