Start-up Cold1 zorgt voor koud bier in 2 kwartier!

23 augustus 2017 | Thijs Jacobs

Ken je dat moment dat je superveel zin hebt in een heerlijk koud biertje, maar het niet binnen handbereik hebt? Pleun (22) wel! En om dat probleem - want ja, dat is het - op te lossen is ze in samenwerking met speciaalbierwinkel Van Bieren en de fietskoerier TringTring  een bier-bezorgservice begonnen. Sinds kort kun je waar je ook bent, in het park, thuis of op je werk, bier bestellen via de Cold1 app en heb je binnen 2 kwartier koud bier. Speciaal bier!

Geen zin in een bierloos leven

Pleun: “Bij mij gebeurde het net iets te vaak: Vrienden die onverwachts langskwamen, bier in het park dat snel warm werd of gewoon geen zin om de deur uit te gaan en wel de koelkast bierloos aan treffen.. Hier moest natuurlijk een oplossing voor komen! En dat is Cold1. Inmiddels zijn we 12 weken bezig en het loopt hartstikke goed! We hebben 15 onwijs enthousiaste en bierliefhebbende fietsers die ervoor zorgen dat het bier binnen recordtijden koud wordt bezorgd en dit doen we iedere dag van 15.00 uurtot 00.00 uur. En wat gaaf is, het is ook nog eens niet duur! Voor de bieren betaal je supermarktprijzen en de bezorgkosten bedragen slechts €2,50. Vooralsnog doen we dit alleen in Utrecht, maar wie weet komen we ook in andere grote steden. Daar heb ik zin in, maar je moet niet te snel willen. Eerst willen we Utrecht helemaal op orde hebben.”

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Overig nieuws

Interview Longread
Mens, Bedrijf & Visie: Peter Hein van Mulligen (CBS)

In de rubriek Mens, Bedrijf & Visie portretteert de redactie van De CaféKrant vooraanstaande personen in en rondom de horecabranche. De coronacrisis dendert als een donderwolk door de sector. In deze rubriek zetten we de mens, de visie en het bedrijf centraal. In deze aflevering een ge ...

Drinks
Talkshow voor foodies: De Nederlandse “Sherry Show”

Geïnspireerd op de bekende dagelijkse talkshows, start de door Europa gefinancierde campagne voor beschermde oorsprongsbenaming Sherry wijnen op de Nederlandse markt met een exclusieve “Sherry Show”. Deze dynamische kick-off wordt live uitgezonden vanuit de Balie in Amsterdam op ...

Corona
Fieldlab Cafés van start

Het Fieldlab evenement voor de horeca is gisteren van start gegaan in Utrecht. Vijf cafés in de Domstad doen mee aan het proefevenement, waarbij TNO kijkt of en hoe de gasten en het personeel zich houden aan de maatregelen en afspraken. Het proefevenement duurt tot en met aanstaande zaterdag ...

Interview Longread
Deze café-eigenaar verkoopt nu tapasboxen, bierpakketten en chocolade

Roy Spekhorst is eigenaar van Pelle’s in Deurningen, een dorp dat ligt onder de rook van Hengelo. Spekhorst houdt de moed erin tijdens deze coronacrisis en heeft allerlei initiatieven ontplooid om de boel draaiende te houden: “E-commerce wordt voor ons nu steeds belangrijker; wie had dat ...

Columns
Met Pasen de terrassen open werd het duidelijk niet. Joh!

En dan zeggen: “Ze horen alleen wat ze willen horen." Of: ”Als er iets uitlekt, betekent het niet dat het al zo besloten is." Ja, dat weten wij uiteraard inmiddels ook wel! Maar neem dan eens een goed besluit. "Ja, maar we zeggen toch steeds 'als, als, als' erbij? ...

Achtergronden Branded Content
Wise: het platform voor het boeken van een werkplek in de horeca

Vanaf de heropening kunnen horecaondernemers laptopgebruikers in de eigen zaak reguleren en ontvangen met Wise. Via het innovatieve platform bieden horecaondernemers werkplekken aan (thuis)werkers. Zo kunnen werkgevers, werknemers, freelancers en ondernemers geschikte werkplekken vinden, boeken en b ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2021 - Uitgeverij PS

Uitgave door: