Start-up Cold1 zorgt voor koud bier in 2 kwartier!

23 augustus 2017 | Thijs Jacobs

Ken je dat moment dat je superveel zin hebt in een heerlijk koud biertje, maar het niet binnen handbereik hebt? Pleun (22) wel! En om dat probleem - want ja, dat is het - op te lossen is ze in samenwerking met speciaalbierwinkel Van Bieren en de fietskoerier TringTring  een bier-bezorgservice begonnen. Sinds kort kun je waar je ook bent, in het park, thuis of op je werk, bier bestellen via de Cold1 app en heb je binnen 2 kwartier koud bier. Speciaal bier!

Geen zin in een bierloos leven

Pleun: “Bij mij gebeurde het net iets te vaak: Vrienden die onverwachts langskwamen, bier in het park dat snel warm werd of gewoon geen zin om de deur uit te gaan en wel de koelkast bierloos aan treffen.. Hier moest natuurlijk een oplossing voor komen! En dat is Cold1. Inmiddels zijn we 12 weken bezig en het loopt hartstikke goed! We hebben 15 onwijs enthousiaste en bierliefhebbende fietsers die ervoor zorgen dat het bier binnen recordtijden koud wordt bezorgd en dit doen we iedere dag van 15.00 uurtot 00.00 uur. En wat gaaf is, het is ook nog eens niet duur! Voor de bieren betaal je supermarktprijzen en de bezorgkosten bedragen slechts €2,50. Vooralsnog doen we dit alleen in Utrecht, maar wie weet komen we ook in andere grote steden. Daar heb ik zin in, maar je moet niet te snel willen. Eerst willen we Utrecht helemaal op orde hebben.”

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Overig nieuws

Wet- en regelgeving Horeca & Recht
Blurring 2.0: goed geregeld?

Consumenten winkelen steeds vaker online en zijn minder vaak in winkelstraten te vinden. Tijdens een dagje uit is het winkelend publiek op zoek naar een 'totaalbeleving' en wordt de keuze voor een horecagelegenheid in toenemende mate bepaald door de sfeer, de beleving en het aanbod. Als hore...

Economie Wijn
2018 uitzonderlijk wijnjaar

Wijnmakers hadden niets te klagen in 2018, het was een prachtjaar. De wijnprijs zal hierdoor omlaag gaan in Spanje en Italië, zo lezen we op NU.nl. Maar geldt dit ook voor Nederlandse wijn? De zomer van 2018 was de warmste zomer sinds minimaal 1706, dit kwam goed uit voor wijnbouwers, temper...

Bier Personalia Brouwerijen
Peer Swinkels directievoorzitter Swinkels Family Brewers

Swinkels Family Brewers kondigt vandaag het vertrek aan van Jan-Renier Swinkels, die na ruim twaalf jaar het directievoorzitterschap overdraagt aan zijn neef, Peer Swinkels. Jan-Renier geeft de familiebrouwerij hiermee ruimte voor doorstroming en vernieuwing. Onder zijn leiding is invulling gegev...

Personeel Video
Horecazaak maakt soap om personeel te vinden

Goed personeel vinden is binnen de horeca een levensgroot probleem. Restaurant De Drie Koningen in Groede maakte daarom een heuse 'soap'. Het filmpje is op Facebook inmiddels goed bekeken en er is de nodige media-aandacht. Misschien ook voor jouw zaak een leuk idee? ...

Achtergronden Tech
E-mailmarketing: gouden marketinginstrument voor de horeca

Geslaagde e-mailmarketingcampagnes vragen om kennis over het samenstellen van goed verzorgde e-mails, het proces eromheen en de mogelijkheden. Hoe je als horecaprofessional hierin succesrijk kunt zijn, leer je in de training die HM Academy aanbiedt op 11 maart aanstaande (in Bunnik, centraal gelegen...

Economie Bier Brouwerijen
Alcoholvrije bier boost Heineken-verkopen

In 2018 heeft met name het eigen merk van bierbrouwer Heineken het goed gedaan. De groei van bijna 8 procent betekent volgens topman Jean-François van Boxmeer de beste prestatie van het merk Heineken in het afgelopen decennium. De inmiddels in 38 landen beschikbare 0.0-variant heeft hierbij f...

Meer nieuws

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Lees Nu
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2019 - Uitgeverij PS

Uitgave door: