Spaar nu bij Sligro voor leuke extra's

16 mei 2013 |
Spaar nu bij Sligro voor leuke extra's<

De consument is de laatste jaren anders buiten de deur gaan eten en drinken. Meer eetmomenten op een dag. Een langzame verschuiving naar brunch, lunch en high tea. Liefst vers en
aantrekkelijk geprijsd. En alle ervaringen worden gedeeld via social media. Met consumenten die steeds in beweging zijn, kunnen foodprofessionals niet stil blijven staan. Sligro en Unilever Food Solutions willen daar graag bij helpen. Daarom is er nu een unieke spaaractie bij Sligro: smaakpunten sparen.

Kosten besparen, omzet verhogen en meer fun!
Goede keukenapparatuur is onmisbaar maar ook erg kostbaar. Hoe zorgt u ervoor dat klanten vaker terugkomen en daarnaast ook meer besteden? Hiernaast is het hard werken om een keuken draaiende te houden. Daarom is het noodzakelijk maar vooral ook lekker om af en toe het hoofd leeg te maken en nieuwe ideeën op te doen.

Sparen voor keukenapparatuur
Met smaakpunten spaart u in snel tempo voor allerlei professionele keukenapparatuur, inspirerende workshops of leuke uitjes. Waardoor u kosten bespaart, meer omzet behaalt of gewoon meer fun kunt beleven!

Inspiratie om uw gasten te verrassen!
Buiten-de-deur-eters laten zich graag verrassen. Door een bijzonder gerecht, een onverwacht ingrediënt, maar ook door een originele presentatie. Waar haal je als chef-kok dan elke keer je inspiratie vandaan?

Recepten
Voor iedere kok die op zoek is naar nieuwe ideeën – en wie is dat niet? – heeft Sligro in samenwerking met Unilever Food Solutions, een receptenboekje ontwikkeld. Boordevol verrassende recepten voor een bijzondere brunch, lunch of high tea. Want in deze eetmomenten liggen nog volop kansen om klanten binnen te halen én te houden!

Smaakt dit naar meer? Kijk dan op www.sligro.nl/smaakpunten



Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Overig nieuws

Economie Achtergronden
Inkomsten restaurants en cafés in juli nog ruim 10% lager dan vorig jaar

Restauranthouders kregen in juli gemiddeld 11% minder inkomsten bijgeschreven dan in dezelfde maand een jaar eerder. Bij café-eigenaren was dit 13%. Dit blijkt uit onderzoek van Knab. De online bank analyseerde geanonimiseerde transactiedata van 167.000 zakelijke klanten. Ondanks de vers...

Wet- en regelgeving Coronacrisis
Contactgegevens van horecagasten moeten na 14 dagen verwijderd worden

De contactgegevens van gasten, waar horecabedrijven sinds maandag verplicht om moeten vragen, moeten na veertien dagen vernietigd worden. Dat stelt brancheverenging Koninklijke Horeca Nederland (KHN). Dit lazen we in een artikel op NU.nl. Het telefoonnummer en e-mailadres van alle gasten moet op...

Wet- en regelgeving
Lachgasverbod: mag je het straks nog wel kopen voor in je keuken?

Het gebruik van lachgaspatronen als drugs in plaats van gastronomisch of technisch hulpmiddel is de laatste jaren flink toegenomen. Zoveel zelfs dat (door staatssecretaris Blokhuis en minister Grapperhaus) een voorstel is gedaan om lachgas in het hele land te gaan verbieden. Met het landelijk verbod...

Columns
Knibbel, knabbel, knuisje, wie knabbelt er aan jouw huisje?

Vol is vol, kopte de krant laatst. Het gaat over hoe vol de campings, bungalowparken en hotels wel niet zijn in eigen land. In maart was de annuleringenstroom niet bij te houden en deze zomer staat de telefoon roodgloeiend om een felbegeerd plekje onder onze eigen zon te bemachtigen. Tenminste als j...

KHN
KHN reageert op maatregelen: "Te veel nadruk op horeca"

De Koninklijke Horeca Nederland begrijpt dat, als het aantal besmettingen toeneemt, de overheid maatregelen moet nemen om die groei een halt toe te roepen. Echter verbaast het de brancheorganisatie dat de horeca telkens het boetekleed aan moet trekken. Op de website reageert KHN op de genomen maatre...

Coronacrisis
Download de corona checklist

Horecagasten worden vanaf 10 augustus dringend verzocht hun contactgegevens achter te laten om bron- en contactonderzoek makkelijker te maken bij een eventuele uitbraak. Download hier de checklist om uit te printen. Horecaondernemers zijn verplicht contactgegevens aan hun gasten te vragen, gasten zi...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Lees Nu
Horeca & Recht
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: