Modeketen zoekt mannelijke kroeg

9 januari 2018 | Thijs Jacobs

Mannen van Nederland houden ervan om een biertje te drinken met vrienden in de kroeg. Only for Men wil uitzoeken welke kroeg, de meest mannelijke kroeg van Nederland is. Zodat iedere man weet waar hij terecht kan voor een ouderwets gezellige mannenavond.

Met deze gedachte is Only for Men een competitie gestart waarin zij alle kroegen in Nederland uitdagen. Kroegen gaan de strijd om deze titel met elkaar aan door te bewijzen waarom zij het meest mannelijk zijn. Dit kunnen de kroegen doen door een item in te zenden naar Only for Men, waarin de kroegen laten zien waarom zij kans maken op deze titel.

Mannelijke prijzen voor de winnaar

Een onafhankelijke jury binnen Only for Men beoordeelt alle inzendingen zorgvuldig en roept één kroeg uit tot de meest mannelijke van het land. De winnaar wint niet alleen op maat gemaakte bedrijfskleding voor de werknemers, verzorgd door Stitch & Buttons, maar ook een rondleiding door de Duvelfabriek en een trofee voor in de kroeg!

Foto of video

Je kunt als kroeg een item inzenden naar Only for Men waarin je op een originele manier laat zien waarom jouw kroeg dé meest mannelijke is. Bijvoorbeeld in de vorm van een video of foto, maar dit is geheel aan de kroeg zelf. Daarnaast maak je nog meer kans om de winst binnen te slepen door je item te delen op Facebook en/of Instagram.

Meedoen?

Is jouw kroeg klaar om zich te bewijzen tegenover alle andere mannelijke kroegen van Nederland? Doe dan mee! Kijk voor meer informatie op:www.onlyformen.nl/meest-mannelijke-kroeg.

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Overig nieuws

Wet- en regelgeving Columns
Column: blurring is juist een zegen

Een glas whisky bij de barbier, een wijntje bij de kapper en een stukje ambachtelijke Spaanse pata negra worst bij de slijter. Blurring is al lang en breed geaccepteerd door de consument, het wordt misschien al een beetje verwacht. Waar veel winkels de kans hebben gepakt om hun aanbod te vergroten m...

Columns Starten in de horeca Ondernemen
Column: zorg dat je gezien wordt zoals je gezien wilt worden

Je hebt van die cafés waar je al jaren langsloopt en denkt; ‘daar loop ik niet naar binnen.’ Of ‘hier hoor ik niet’. De uitstraling van de gevel lonkt niet of je kunt niet goed binnen kijken om te zien wat er gebeurt. Zo kwam de dag dat een vriendin zei dat ze in een h...

Lees nu gratis de juni-uitgave van de CaféKrant

De juni-edtie van De CaféKrant ligt weer bij elk café op de mat, maar hij is ook hier te downloaden. Een editie waar bier centraal staat. In Breda runt Anette Kessels al jaren het goed lopend café De Kleine Wereld. Gemikt wordt op het publiek dat ouder is dan dertig jaar, van ee...

Opening Achtergronden
Oude discotheek wordt lunchroom

Op de plek waar in Klazienaveen vroeger discotheek Le Barrage zat, komt straks een lunchroom. De nieuwe huurder gaat fors verbouwen. Er komt ook een zaal voor feesten, zo lezen we op rtvdrenthe.nl. Verwaarloosd Er moet nog wel veel gebeuren aan het pand. Het blijkt totaal verwaarloosd te zijn;...

Wet- en regelgeving Achtergronden
Horeca wordt gewaarschuwd voor acrylamide in gerechten

Vanaf 11 april 2018 is het wettelijk vastgelegd dat horecaondernemers ervoor moeten zorgen dat de hoeveelheid acrylamide in hun producten tot een minimum wordt beperkt. De Europese Commissie heeft dit in nieuwe wetgeving vastgelegd. Maar wat is acrylamide dan eigenlijk? Op de website van het ...

Columns Achtergronden
Column: een glimlach is gratis

Het gebeurt me niet vaak in de horeca, maar onlangs was het raak. Zeer onvriendelijk personeel. Echt, de serveerster in kwestie had wat weg van een verlepte tante Sidonia, je weet wel, die lange spriet uit de Suske en Wiske reeks. Maar in dit geval bleek het een versie met bloeddoorlopen ogen, walle...

Meer nieuws

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Lees Nu
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2018 - Uitgeverij PS

Uitgave door: