Modeketen zoekt mannelijke kroeg

9 januari 2018 | Thijs Jacobs

Mannen van Nederland houden ervan om een biertje te drinken met vrienden in de kroeg. Only for Men wil uitzoeken welke kroeg, de meest mannelijke kroeg van Nederland is. Zodat iedere man weet waar hij terecht kan voor een ouderwets gezellige mannenavond.

Met deze gedachte is Only for Men een competitie gestart waarin zij alle kroegen in Nederland uitdagen. Kroegen gaan de strijd om deze titel met elkaar aan door te bewijzen waarom zij het meest mannelijk zijn. Dit kunnen de kroegen doen door een item in te zenden naar Only for Men, waarin de kroegen laten zien waarom zij kans maken op deze titel.

Mannelijke prijzen voor de winnaar

Een onafhankelijke jury binnen Only for Men beoordeelt alle inzendingen zorgvuldig en roept één kroeg uit tot de meest mannelijke van het land. De winnaar wint niet alleen op maat gemaakte bedrijfskleding voor de werknemers, verzorgd door Stitch & Buttons, maar ook een rondleiding door de Duvelfabriek en een trofee voor in de kroeg!

Foto of video

Je kunt als kroeg een item inzenden naar Only for Men waarin je op een originele manier laat zien waarom jouw kroeg dé meest mannelijke is. Bijvoorbeeld in de vorm van een video of foto, maar dit is geheel aan de kroeg zelf. Daarnaast maak je nog meer kans om de winst binnen te slepen door je item te delen op Facebook en/of Instagram.

Meedoen?

Is jouw kroeg klaar om zich te bewijzen tegenover alle andere mannelijke kroegen van Nederland? Doe dan mee! Kijk voor meer informatie op:www.onlyformen.nl/meest-mannelijke-kroeg.

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Overig nieuws

De oplossingen voor lastige medewerkers

Met regelmaat krijg ik een vraag van een werkgever wat hij kan doen met een medewerker als er iets niet meer lekker loopt in de arbeidsrelatie. Dat kan van alles zijn: de werknemer gaat zijn eigen gang, trekt zich weinig van werkafspraken of collega’s aan, maakt fouten, meldt zich te pas en te...

Bier Longread
Achtergrond: de kracht van de wisseltap

Voor veel gasten gaat er niets boven een vers getapt biertje. Hoewel pils nog altijd favoriet is, zijn seizoensbieren niet meer weg te denken. Maar waarom zou je daarin altijd het aanbod van de brouwerij volgen? Ook lokaal zijn er leuke biertjes te krijgen, waarmee je een onderscheidend aanbod neer ...

Awards Achtergronden
Directeur Horeca Stichting Nederland in de race voor succesvolste vrouwelijke ondernemer

Gabriëlla Café, directeur van Horeca Stichting Nederland (HSN), is doorgedrongen tot de finale van de Aithra-Award* 2018. Deze Award wordt toegekend aan een vrouwelijk rolmodel dat bekend staat voor succesvol ondernemerschap. Als oprichter van het grootste horeca opleidingsinstituut van...

Awards
Het best getapte bier in Nijmegen komt van Giulio Severijnen

De best getapte biertjes van regio Nijmegen zijn vanaf dit moment te vinden in Café Biessels. Barman Giulio Severijnen won afgelopen maandag 15 oktober de regionale tapwedstrijd van Nijmegen in het NEC-Goffertstadion. Van de 72 deelnemers wist Giulio Severijnen met een score van 171 punten...

Drinks Longread
Achtergrond: alcoholarm bier in opkomst, alcoholvrije wijn nog niet populair

Overdag een ijskoud glas bier of een goed glas wijn. Hoewel in Nederland die cultuur niet heerst, verandert de behoefte van de consument. De mogelijkheid om een glas wijn of een biertje bij de lunch te bestellen groeit. Alcoholvrije wijnen zijn (nog) niet populair in de horeca, maar bieren die weini...

Personeel Achtergronden
Onderzoek personeel & horeca: 'De horecaondernemer heeft geen plan'

‘’Het moet een familie zijn’’, ‘’ludieke wervingsfilmpjes helpen’’ en ‘’duidelijke communicatie is alles’’. Bovenstaande uitspraken komen van horecamanagers en -ondernemers. Kortom: elke ondernemer of manager die ik spreek heeft...

Meer nieuws

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Lees Nu
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2018 - Uitgeverij PS

Uitgave door: