Modeketen zoekt mannelijke kroeg

9 januari 2018 | Thijs Jacobs

Mannen van Nederland houden ervan om een biertje te drinken met vrienden in de kroeg. Only for Men wil uitzoeken welke kroeg, de meest mannelijke kroeg van Nederland is. Zodat iedere man weet waar hij terecht kan voor een ouderwets gezellige mannenavond.

Met deze gedachte is Only for Men een competitie gestart waarin zij alle kroegen in Nederland uitdagen. Kroegen gaan de strijd om deze titel met elkaar aan door te bewijzen waarom zij het meest mannelijk zijn. Dit kunnen de kroegen doen door een item in te zenden naar Only for Men, waarin de kroegen laten zien waarom zij kans maken op deze titel.

Mannelijke prijzen voor de winnaar

Een onafhankelijke jury binnen Only for Men beoordeelt alle inzendingen zorgvuldig en roept één kroeg uit tot de meest mannelijke van het land. De winnaar wint niet alleen op maat gemaakte bedrijfskleding voor de werknemers, verzorgd door Stitch & Buttons, maar ook een rondleiding door de Duvelfabriek en een trofee voor in de kroeg!

Foto of video

Je kunt als kroeg een item inzenden naar Only for Men waarin je op een originele manier laat zien waarom jouw kroeg dé meest mannelijke is. Bijvoorbeeld in de vorm van een video of foto, maar dit is geheel aan de kroeg zelf. Daarnaast maak je nog meer kans om de winst binnen te slepen door je item te delen op Facebook en/of Instagram.

Meedoen?

Is jouw kroeg klaar om zich te bewijzen tegenover alle andere mannelijke kroegen van Nederland? Doe dan mee! Kijk voor meer informatie op:www.onlyformen.nl/meest-mannelijke-kroeg.

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Overig nieuws

Wet- en regelgeving
Rechter: maaltijdbezorgers Deliveroo geen zzp'ers, Deliveroo in beroep

De maaltijdbezorgers van Deliveroo zijn zzp'ers en mogen aanspraak maken op dienstverband. Dat bepaalde de rechter in Amsterdam vanmiddag. Deliveroo gaat in beroep tegen de uitspraak. Vorig jaar besloot Deliveroo om de aflopende contracten van bezorgers niet te verlengen. Zo konden bezorgers...

Zo zet je een succesvol horecaconcept neer

Het ene na het andere horecaconcept werd de laatste jaren geopend. Van vegan koffie bars en bierkelders tot een heus avocadorestaurant. En allen succesvol! De wens van de consument verandert drastisch en om bij te blijven is een helder concept nodig. De HM Academy helpt je daarbij en organiseert op ...

Koffie & thee Achtergronden
Onderzoek prijsontwikkeling koffie en thee in lunchrooms

De prijsontwikkeling van koffie en thee binnen lunchrooms is nog vrijwel nooit onderzocht. Daarom deed de redactie van vakblad Lunchroom zelf een onderzoekje naar de prijsontwikkeling gedurende de afgelopen twee jaar en daarbij keken zij ook nog verder terug, naar het jaar 2001 om precies te zijn. I...

Onderwijs Ondernemen
Training concepting voor gepassioneerde horecaondernemers

Op 21 januari 2019 vindt de eerstvolgende trainingsdag over 'concepting' plaats in Bunnik. Onderscheidend zijn met je zaak is immers lastig, zeker met de hoeveelheid trends die je om de oren vliegen en al die zaken om je heen die ook vernieuwend (denken te) zijn. Hoe val jij dan juist op? De...

Achtergronden Longread
Cash verdwijnt voorlopig nog niet uit de horeca

Na een jarenlange promotie van pinnen en contactloos betalen, hoor je de laatste tijd steeds vaker de roep om contant betalen. De Nederlandsche Bank laat van zich horen als voorstander van cash. Wat moet je daarmee in de horeca, waar contant geld voor onveilige situaties zorgt? Maatregelen nemen! ...

Koffie & thee Longread
Achtergrond: Koffie is complex, maar de moeite waard

Koffie is een complex product. Er zijn zoveel verschillende smaakvariëteiten en koffielanden. En dan de prijs. Is koffie nu duurder geworden de laatste jaren? Volgens verschillende onderzoeken blijkt van wel. Volgens koffiekenner Frans Kooijman, eigenaar van koffiehotspot 30ml in Utrecht, moete...

Meer nieuws

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Lees Nu
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2019 - Uitgeverij PS

Uitgave door: