MijnKroeg bindt cafe en gast

20 december 2013 |
MijnKroeg bindt cafe en gast<

MijnKroeg is een nieuw horecaconcept met als doel om bezoeker én kroegeigenaren met elkaar in contact te brengen. Met behulp van mijnKroeg vindt de gast snel een kroeg bij hem of haar in de buurt en ziet men direct welke activiteiten er in de kroegen plaatsvinden. Daarnaast is het voor kroegeigenaren mogelijk om in contact te komen met hun bezoekers. De lancering vindt plaats op de eerste dag van Horecava 2014, maandag 13 januari, om 12.00 uur in de themawereld Nachtleven.
Cafés willen relatie verbeteren
Initiatiefnemers Tim de Kraker en Kai Meeuwsse kijken ernaar uit om begin januari het startschot te mogen geven van hun nieuwe concept. “Ik ontdekte de afgelopen jaren dat cafés erin geïnteresseerd zijn om hun relatie en het contact met de doelgroep te verbeteren. Uiteraard willen zij dit wel op een eenvoudige manier doen, die niet te veel tijd en geld kost. Door deel te nemen aan mijnKroeg kunnen kroegeigenaren bezoekers naar hun kroeg, bar of café lokken door middel van wervende teksten of aanbiedingen. Een voorbeeld hiervan is exclusieve toegang tot feestjes op vertoon van de mijnKroeg-app”, verklaart De Kraker.

MijnKroeg bevat alle kroegen, cafés, clubs, eetcafés, internetcafés, evenementenlocaties en bars uit heel Nederland die zijn opgenomen in de database van Google.

Door Myrtille Vromans

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Overig nieuws

Video
Op reportage: Eetcafé De Poort

Net buiten het centrum van Utrecht staat het gezellige eetcafé De Poort. Iedereen die in Utrecht woont kent dit café en komen er ook regelmatig. De Poort zorgt voor een uniek huiskamergevoel waar je kan uitrusten, bijkletsen en lekker eten en drinken. "Onze naam komt doordat ...

Bier Brouwerijen
Vier brouwerijen sluiten zich aan bij Nederlandse Brouwers

Brouwerij Two Chefs Brewing, Kompaan Dutch Craft Beer Company, Brouwerij Noordt en Brouwerij Duvel Moortgat Nederland zijn per februari 2020 lid bij Nederlandse Brouwers. Hiermee telt de vereniging Nederlandse Brouwers voortaan veertien leden, die samen ruim 95 procent van de bierproductie in Nederl...

PUZO bar opent haar deuren in Amsterdam

PUZO maakt uitsluitend gebruik van duurzame producten van hoogstaande kwaliteit. Geen junkfood, maar fusion recepten bereid met natuurlijke ingrediënten. Zo puur mogelijk, zonder onnodige extra’s. Goed voor jou en de wereld om je heen. PUZO’s zijn driehoekige rijstpakketjes met daa...

Columns Bier
Column Richard Moerkerk: Vader Jacob ...

Het mooie aan bier is dat het verweven zit in veel van ons dagelijks leven. Bijvoorbeeld in (straat)namen, kinderliedjes of uitdrukkingen in de Nederlandse taal. Metten zijn ochtendgebeden van monniken. Het woord stamt af van het Latijnse matutinus, dat ‘ochtend’ betekend. De metten z...

Opening Rotterdam
Maritiem museum gooit het roer om met eigen horeca

Het Maritiem Museum Rotterdam opent een gloednieuw café op zaterdag 22 februari. Vanaf dat moment baat het museum zijn horeca zelf uit om de bezoekerservaring nog beter te maken, nadat eind vorig jaar ook de museumwinkel in eigen beheer is genomen. Het café draagt de naam ‘Het La...

Events Brouwerijen
Heineken terug als hoofdsponsor van SAIL

Heineken verbindt zich als hoofdsponsor aan de jubileumeditie van SAIL, van 12 tot en met 16 augustus voor de 10e keer in Amsterdam. De brouwer was in 1975 al betrokken bij de start van SAIL, toen vanwege het 700-jarig bestaan van Amsterdam. Als Nederlands icoon met de wortels in Amsterdam wil Heine...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Lees Nu
Horeca & Recht
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: