Meest Markante Horecaondernemer van Brabant

25 februari 2019 | Yonne van Geene

Koninklijke Horeca Nederland (KHN) Brabant heeft Pim van Beurden van o.a. grand café De Zwaan in Hilvarenbeek uitgeroepen tot Meest Markante Horecaondernemer in de regio Brabant 2018/2019. Hij dingt in het najaar van 2019 mee naar de landelijke titel Meest Markante Horecaondernemer van Nederland. Met deze prijs worden inspirerende horecaondernemers onderscheiden en stimuleert KHN innovatie.

Rini Boertjes, voorzitter van KHN Midden- en West-Brabant: “Pim van Beurden is echt een markante ondernemer. Hij ademt vernieuwing, weet personeel aan zich te binden en is enorm maatschappelijk betrokken. In zijn twee horecabedrijven is gastvrijheid dé onderscheidende factor. Pim is dan ook constant bezig om te investeren in zijn medewerkers. Hij is altijd in beweging, kijkt vooruit en speelt in op ontwikkelingen die op hem afkomen. En in deze tijd misschien wel het belangrijkste: Pim zet in op goed werkgeverschap en koestert zijn medewerkers als het kloppend hart van de zaak.”

Pim van Beurden

Pim is creatief en zit vol met ideeën. Naast grand café De Zwaan opende hij onlangs (samen met zijn zus Danique) een tweede bedrijf: Herberg den Hemel. Daar heeft hij een eigen lesruimte om zelf personeel op te leiden. Daarnaast heeft hij samen met collega-bedrijven in Hilvarenbeek en stakeholders het project Puberbrein opgezet. Met dit project informeert de horeca in Hilvarenbeek ouders van pubers over het werken in de horeca en hoe een bijbaantje in onze branche bijdraagt aan de sociale vaardigheden die de jongeren de rest van hun leven kunnen gebruiken.

Rini Boertjes: “Pim is in onze ogen echt een vakman met een ondernemende geest en een hoofd vol ideeën. We feliciteren hem van harte met deze prijs en wensen hem veel succes in de landelijke finale in het najaar van 2019.”

Over Meest Markante Horecaondernemer

Koninklijke Horeca Nederland (KHN) organiseert elke twee jaar de verkiezing van de Meest Markante Horecaondernemer. Deze prijs kennen zij toe aan innovatieve horecaondernemers die andere ondernemers inspireren. Ondernemers die weten wat er speelt, inspelen op nieuwe consumentenontwikkelingen en succesvol zijn. Op deze manier stimuleert KHN innovatie onder horecaondernemers. De Meest Markant-verkiezing begint bij regionale verkiezingen in veertien regio’s. Uit de veertien winnaars wordt in het najaar van 2019 de Meest Markante Horecaondernemer van Nederland gekozen.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Overig nieuws

Bier Duurzaamheid
Heineken wil 15 procent minder water verbruiken

Heineken ambieert om zijn watergebruik in waterarme regio's zoals spanje en Ethiopië met 15 procent omlaag te brengen, voor minder waterschaarse regio's streven zij naar tien procent. Niet alleen dat maar ze willen ook duurzamer handelen door middel van het hergebruik van afvalwater, he...

Columns
Column: daarom neem ik mijn kinderen niet mee naar zo'n café

In de maartuitgave van De CaféKrant schreef ik in mijn voorwoord over kinderen in het café. Ik bezocht café De Twee Spieghels in Leiden, waar kinderen pas welkom zijn als ze zelfstandig op een barkruk kunnen klimmen. Dat is niet ingegeven door kinderhaat of iets dergelijks, maar...

trends Bier
Gaan algoritmes het bierassortiment bepalen?

Een team van 160 wetenschappers is bezig met het ontwikkelen van een algoritme wat klanten kan adviseren wat zij moeten bestellen. Brouwerijketen AB InBev kreeg de inspiratie voor dit idee vanuit de streamingwebsite Netflix. Netflix beveelt kijkers nieuwe series en films aan door middel van het verz...

Bier Events
Bijna 450 bieren in 5e Dutch Beer Challenge

Op woensdag 20 maart 2019 is Rotterdam weer een dag de bierhoofdstad van Nederland. Dan wordt in Arminius congres- en debatcentrum voor de vierde keer de ‘Dutch Beer Challenge’ georganiseerd. Alle ruim 650 Nederlandse brouwerijen en brouwerijhuurders zijn benaderd en velen hebben &eacut...

Economie KHN
Oproep KHN voor Provinciale Staten-verkiezingen: voorkom overaanbod horeca

De afgelopen tien jaar nam het aantal horecazaken in Nederland explosief toe. Het aantal groeide met 13 procent naar ruim 43000 zaken. KHN is blij met deze ontwikkeling en ziet ook voor de toekomst nog ruimte voor extra horeca. Maar in steeds meer binnensteden ontstaat overaanbod van horeca, vooral ...

Tech Interview
''Bij De Beren hebben we nu al twaalf marketingmedewerkers nodig''

Marjolein Mens is communicatieadviseur bij restaurantketen De Beren. De restaurantketen heeft de social media campagnes uitstekend op orde en pakt de marketingactiviteiten professioneel aan. Hoe gaat dat in zijn werk bij zo’n succesvolle keten? Marjolein: “We hebben hier op kantoor een h...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Lees Nu
Horeca & Recht
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2019 - Uitgeverij PS

Uitgave door: