Hudson Bar & Kitchen lanceert als eerste Moritz Beercan Chicken

19 juni 2018 | Thijs Jacobs

Op vrijdag 22 juni introduceert Hudson Bar & Kitchen als eerste het oudste Spaanse biermerk Moritz Bier in combinatie met de Moritz Beercan Chicken. Swinkels Family Brewers – die verantwoordelijk is voor de lancering van Moritz in Nederland - verkoos restaurant Hudson als de eerste partner voor de lancering van het Moritz Bier in combinatie met deze signature dish.

Een feestelijk moment dat met een échte Spaanse fiësta gevierd moet worden! Daarom kunnen fijnproevers en andere gezelligheidsdieren op vrijdag 22 juni van 18.30 en 20.30 het lanceringsevent bij Hudson Rotterdam bijwonen. Proef de  gegaarde kip op het blikje Moritz bier en geniet tegelijkertijd van de Spaanse live sounds en street art door Tinus Teder!

Pils uit het hart van Barcelona

Moritz is het oudste bier dat sinds jaar en dag met liefde wordt gebrouwen in het hart van Barcelona door de familie Moritz. De karakteristieke pils heeft haar bijzondere smaak te danken aan een combinatie van de meest verfijnde en kwalitatieve ingrediënten: Saaz hop uit Tsjechië, bronwater uit het Montseny gebergte en diverse smaakmakende malt. Door de steeds grotere vraag naar de Spaanse cultuur wordt sinds 2009 het biermerk met succes wereldwijd verkocht. Moritz mag dus ook zeker niet ontbreken in het Nederlandse bierassortiment.

Swinkels Family Brewers verkoos Hudson Bar & Kitchen als partner voor de lancering van de Moritz Beercan Chicken in het hogere segment van Rotterdam. Marc de Gier, mede-eigenaar van Hudson vertelt trots: “Zowel Swinkels Family Brewers als Moritz zijn trotse & liefdevolle familiebedrijven en daar zagen we natuurlijk gelijk raakvlakken! We vinden het dan ook een hele eer om de Moritz Beercan Chicken te introduceren aan het Rotterdamse publiek”.

Hudson Bar & Kitchen

In 2009 opende de eerste vestiging van Hudson Bar & Kitchen in Den Haag. De Amerikaanse stijl bleek een schot in de roos: door gebruik te maken van natuurlijke materialen als hout, leer en staal is de ambiance vergelijkbaar met dat van een hippe club in New York. Tegenwoordig duiken er overal Hudson restaurants op. Medio mei is ook Hudson Beach geopend, de Amerikaans georiënteerde strand hotspot van Kijkduin. Met de recente opening van Hudson Beach heeft Hudson 11 vestigingen op de teller.  

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Overig nieuws

Brouwerijen
Bedrijfsresultaat Swinkels stijgt met bijna een kwart

Royal Swinkels Family Brewers heeft voor het vierde jaar op rij een recordomzet geboekt, waarbij wederom werd geïnvesteerd in overnames en strategische samenwerkingen. De netto-omzet kwam uit op 713,1 miljoen euro, een stijging van 8,2 procent ten opzichte van 2017. De 26 merken van het bedrijf...

Events KHN
SVH officieel partner eerste editie Nationale Horecadag

Dinsdag 21 mei vindt voor het eerst de Nationale Horecadag plaats. Stichting Vakbekwaamheid Horeca is officieel partner geworden van dit evenement. Samen met initiatiefnemer Lennart Maas, manager van hotel Park Plaza Victoria Amsterdam, organiseren Koninklijke Horeca Nederland en SVH deze grootste o...

Bezorgen Interview Longread
Interview Jitse Groen, oprichter Takeaway.com: "Wij zijn een goudmijn voor restaurants"

Lunchbezorging groeit. Eigenlijk groeit de hele bezorgsector van food. Takeaway.com liet onlangs dan ook imposante groeicijfers zien: een toename van 51 procent van het aantal bezorgingen. Jitse Groen (41 jaar oud), oprichter en CEO van het bedrijf, nam de tijd om ons bij te praten over het reilen e...

Bier
Alcoholvrij bier steeds populairder

Sinds 2010 is de consumptie van alcoholvrij bier vervijfvoudigd. In 2018 steeg de verkoop met meer dan 30 procent, dat blijkt uit cijfers van de Vereniging Nederlandse Brouwers. Ook de consumptie van speciaalbier is met maar liefst tien procent gestegen, zo lezen we op dutchcowboys.nl. Als gevol...

Financieel
De belastingdienst geeft vier belastingtips voor horecaondernemers

Veel startende ondernemers en ZZP’ers doen hun belastingaangifte zelf. Om dit zo makkelijk mogelijk te maken, heeft de Belastingdienst al privégegevens voor hen ingevuld. Het zakelijke deel van de aangifte moet je als ondernemer zelf invullen. Om ondernemers uit de horeca voor de inkoms...

KHN
KHN maakt zich zorgen over horeca groei Groningen

Volgens de Groningse afdeling van KHN wordt leegstand in Groningen te veel opgevuld met horecazaken, zo lezen we op rtvnoord.nl. "Er moet wat gebeuren, als we zo doorgaan dan hebben we over drie jaar echt een probleem." aldus Irene van der Velde, afdelingsvoorzitter van de stad Groningen, ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Lees Nu
Horeca & Recht
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2019 - Uitgeverij PS

Uitgave door: