Hudson Bar & Kitchen lanceert als eerste Moritz Beercan Chicken

19 juni 2018 | Thijs Jacobs

Op vrijdag 22 juni introduceert Hudson Bar & Kitchen als eerste het oudste Spaanse biermerk Moritz Bier in combinatie met de Moritz Beercan Chicken. Swinkels Family Brewers – die verantwoordelijk is voor de lancering van Moritz in Nederland - verkoos restaurant Hudson als de eerste partner voor de lancering van het Moritz Bier in combinatie met deze signature dish.

Een feestelijk moment dat met een échte Spaanse fiësta gevierd moet worden! Daarom kunnen fijnproevers en andere gezelligheidsdieren op vrijdag 22 juni van 18.30 en 20.30 het lanceringsevent bij Hudson Rotterdam bijwonen. Proef de  gegaarde kip op het blikje Moritz bier en geniet tegelijkertijd van de Spaanse live sounds en street art door Tinus Teder!

Pils uit het hart van Barcelona

Moritz is het oudste bier dat sinds jaar en dag met liefde wordt gebrouwen in het hart van Barcelona door de familie Moritz. De karakteristieke pils heeft haar bijzondere smaak te danken aan een combinatie van de meest verfijnde en kwalitatieve ingrediënten: Saaz hop uit Tsjechië, bronwater uit het Montseny gebergte en diverse smaakmakende malt. Door de steeds grotere vraag naar de Spaanse cultuur wordt sinds 2009 het biermerk met succes wereldwijd verkocht. Moritz mag dus ook zeker niet ontbreken in het Nederlandse bierassortiment.

Swinkels Family Brewers verkoos Hudson Bar & Kitchen als partner voor de lancering van de Moritz Beercan Chicken in het hogere segment van Rotterdam. Marc de Gier, mede-eigenaar van Hudson vertelt trots: “Zowel Swinkels Family Brewers als Moritz zijn trotse & liefdevolle familiebedrijven en daar zagen we natuurlijk gelijk raakvlakken! We vinden het dan ook een hele eer om de Moritz Beercan Chicken te introduceren aan het Rotterdamse publiek”.

Hudson Bar & Kitchen

In 2009 opende de eerste vestiging van Hudson Bar & Kitchen in Den Haag. De Amerikaanse stijl bleek een schot in de roos: door gebruik te maken van natuurlijke materialen als hout, leer en staal is de ambiance vergelijkbaar met dat van een hippe club in New York. Tegenwoordig duiken er overal Hudson restaurants op. Medio mei is ook Hudson Beach geopend, de Amerikaans georiënteerde strand hotspot van Kijkduin. Met de recente opening van Hudson Beach heeft Hudson 11 vestigingen op de teller.  

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Overig nieuws

Wet- en regelgeving Horeca & Recht
Blurring 2.0: goed geregeld?

Consumenten winkelen steeds vaker online en zijn minder vaak in winkelstraten te vinden. Tijdens een dagje uit is het winkelend publiek op zoek naar een 'totaalbeleving' en wordt de keuze voor een horecagelegenheid in toenemende mate bepaald door de sfeer, de beleving en het aanbod. Als hore...

Economie Wijn
2018 uitzonderlijk wijnjaar

Wijnmakers hadden niets te klagen in 2018, het was een prachtjaar. De wijnprijs zal hierdoor omlaag gaan in Spanje en Italië, zo lezen we op NU.nl. Maar geldt dit ook voor Nederlandse wijn? De zomer van 2018 was de warmste zomer sinds minimaal 1706, dit kwam goed uit voor wijnbouwers, temper...

Bier Personalia Brouwerijen
Peer Swinkels directievoorzitter Swinkels Family Brewers

Swinkels Family Brewers kondigt vandaag het vertrek aan van Jan-Renier Swinkels, die na ruim twaalf jaar het directievoorzitterschap overdraagt aan zijn neef, Peer Swinkels. Jan-Renier geeft de familiebrouwerij hiermee ruimte voor doorstroming en vernieuwing. Onder zijn leiding is invulling gegev...

Personeel Video
Horecazaak maakt soap om personeel te vinden

Goed personeel vinden is binnen de horeca een levensgroot probleem. Restaurant De Drie Koningen in Groede maakte daarom een heuse 'soap'. Het filmpje is op Facebook inmiddels goed bekeken en er is de nodige media-aandacht. Misschien ook voor jouw zaak een leuk idee? ...

Achtergronden Tech
E-mailmarketing: gouden marketinginstrument voor de horeca

Geslaagde e-mailmarketingcampagnes vragen om kennis over het samenstellen van goed verzorgde e-mails, het proces eromheen en de mogelijkheden. Hoe je als horecaprofessional hierin succesrijk kunt zijn, leer je in de training die HM Academy aanbiedt op 11 maart aanstaande (in Bunnik, centraal gelegen...

Economie Bier Brouwerijen
Alcoholvrije bier boost Heineken-verkopen

In 2018 heeft met name het eigen merk van bierbrouwer Heineken het goed gedaan. De groei van bijna 8 procent betekent volgens topman Jean-François van Boxmeer de beste prestatie van het merk Heineken in het afgelopen decennium. De inmiddels in 38 landen beschikbare 0.0-variant heeft hierbij f...

Meer nieuws

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Lees Nu
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2019 - Uitgeverij PS

Uitgave door: