Hudson Bar & Kitchen lanceert als eerste Moritz Beercan Chicken

19 juni 2018 | Thijs Jacobs

Op vrijdag 22 juni introduceert Hudson Bar & Kitchen als eerste het oudste Spaanse biermerk Moritz Bier in combinatie met de Moritz Beercan Chicken. Swinkels Family Brewers – die verantwoordelijk is voor de lancering van Moritz in Nederland - verkoos restaurant Hudson als de eerste partner voor de lancering van het Moritz Bier in combinatie met deze signature dish.

Een feestelijk moment dat met een échte Spaanse fiësta gevierd moet worden! Daarom kunnen fijnproevers en andere gezelligheidsdieren op vrijdag 22 juni van 18.30 en 20.30 het lanceringsevent bij Hudson Rotterdam bijwonen. Proef de  gegaarde kip op het blikje Moritz bier en geniet tegelijkertijd van de Spaanse live sounds en street art door Tinus Teder!

Pils uit het hart van Barcelona

Moritz is het oudste bier dat sinds jaar en dag met liefde wordt gebrouwen in het hart van Barcelona door de familie Moritz. De karakteristieke pils heeft haar bijzondere smaak te danken aan een combinatie van de meest verfijnde en kwalitatieve ingrediënten: Saaz hop uit Tsjechië, bronwater uit het Montseny gebergte en diverse smaakmakende malt. Door de steeds grotere vraag naar de Spaanse cultuur wordt sinds 2009 het biermerk met succes wereldwijd verkocht. Moritz mag dus ook zeker niet ontbreken in het Nederlandse bierassortiment.

Swinkels Family Brewers verkoos Hudson Bar & Kitchen als partner voor de lancering van de Moritz Beercan Chicken in het hogere segment van Rotterdam. Marc de Gier, mede-eigenaar van Hudson vertelt trots: “Zowel Swinkels Family Brewers als Moritz zijn trotse & liefdevolle familiebedrijven en daar zagen we natuurlijk gelijk raakvlakken! We vinden het dan ook een hele eer om de Moritz Beercan Chicken te introduceren aan het Rotterdamse publiek”.

Hudson Bar & Kitchen

In 2009 opende de eerste vestiging van Hudson Bar & Kitchen in Den Haag. De Amerikaanse stijl bleek een schot in de roos: door gebruik te maken van natuurlijke materialen als hout, leer en staal is de ambiance vergelijkbaar met dat van een hippe club in New York. Tegenwoordig duiken er overal Hudson restaurants op. Medio mei is ook Hudson Beach geopend, de Amerikaans georiënteerde strand hotspot van Kijkduin. Met de recente opening van Hudson Beach heeft Hudson 11 vestigingen op de teller.  

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Overig nieuws

Economie Coronacrisis
Vooral horecaondernemers maken zich zorgen over voortbestaan onderneming

Het vertrouwen in het voortbestaan bij de huidige economische situatie is in juni in nagenoeg alle sectoren van het niet-financiële bedrijfsleven toegenomen. In de meeste sectoren dacht meer dan de helft van de bedrijven in juni minstens nog een jaar te bestaan. In mei was dit nog alleen in de ...

Koffie & thee Longread
Koffiekennis: alles over koffievarianten

Specialty coffee is in de afgelopen jaren steeds populairder geworden in Nederland. In de horeca is koffie essentieel, net als in B&B en dan zeker bij het ontbijt. Omdat specialty coffees steeds gangbaarder zijn, is het verstandig om eens in deze donkerbruine materie te duiken. Want wat is speci...

Amsterdam Café
Nedstede koopt vastgoed en exploitatie café De Vergulde Gaper in de Jordaan

Nedstede heeft het vastgoed en de exploitatie van café De Vergulde Gaper gekocht. Het beroemde café ligt middenin de Jordaan, aan de Prinsenstraat 30, op de hoek van de Prinsengracht. De Vergulde Gaper is geliefd onder zowel Amsterdamse locals als toeristen, niet alleen vanwege zijn...

Tech Coronacrisis
Horecaplatform Nocto biedt oplossing voor de anderhalvemetersamenleving

De horeca behoort tot één van de industrieën die zwaar getroffen is door COVID-19. Na 81 dagen gesloten te zijn geweest, mocht de horeca 1 juni weer open. Verschillende regels moeten dan wel worden nageleefd. Terwijl ongeduldig wordt gewacht op versoepelingen, komt Rotterdamse sta...

KHN Coronacrisis
Clubs & Nightlife bedrijven pleiten voor heropening per 1 augustus

De versoepelingen die vanaf vandaag ingaan, bieden voor veel sectoren weer enige ruimte om te ondernemen, maar voor de Clubs & Nightlife bedrijven is er nog steeds geen perspectief; zij moeten tot tenminste 1 september de deuren gesloten houden. Dit is niet langer uit te leggen. In Den Haag word...

Wet- en regelgeving Coronacrisis
Bezorgen van drankpakketten door horeca mag niet meer

Vanaf woensdag 1 juli mogen horecaondernemers in de Veiligheidsregio Gelderland-Zuid geen drankpakketten, met daarin licht alcoholische dranken, meer bezorgen, zo lezen we op de website van De Gelderlander. Tijdens het hoogtepunt van de coronacrisis werd er voor de horeca een uitzondering gemaakt, m...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Lees Nu
Horeca & Recht
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: