Grolsch/De Klok Dranken en Brouwersnös gaan samenwerking aan

4 april 2018 | Thijs Jacobs

Brouwersnös en Koninklijke Grolsch hebben dinsdagavond 3 april jl, een samenwerkings-overeenkomst voor de komende 5 jaar ondertekend. De samenwerking richt zich met name op de exclusieve distributie en verkoop van de speciaalbieren in fust van Brouwersnös in de Achterhoek en een deel van Twente. De eerste bieren zullen vanaf begin juni verkrijgbaar zijn en zullen door dochteronderneming De Klok Dranken vanuit de vestiging in Groenlo worden verkocht en gedistribueerd.

Brouwersnös, Jos Oostendorp: “Juist omdat we als initiatiefnemers van Brouwersnös jarenlang deel hebben uitgemaakt van een stukje historie van Grolsch maakt het bijzonder dat Grolsch en De Klok Dranken deze manier van samenwerking met Brouwersnös een warm hart toedragen. Dat Brouwersnös de biergeschiedenis op de locatie van Villa Adriana een vervolg kan geven en dat onze speciaalbieren vanuit Groenlo naar de horeca worden gedistribueerd maakt het verhaal compleet”.

Grolsch, Jacco Potkamp: “Ik ben trots op de samenwerking die wij als brouwer aangaan met Brouwersnös. De passie, vakmanschap en historie verbindt ons en het is mooi om verder te kunnen bijdragen aan een levendige biercultuur in de Achterhoek en specifiek Groenlo, de bakermat van ons mooie moedermerk Grolsch dat uiteraard ook in alle varianten volop verkrijgbaar blijft in Groenlo”.

Op de foto, v.l.n.r. Jacco Potkamp, Erik Kottink, Jos Oostendorp, Frans de Groen en Lorant Kovacs

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Overig nieuws

Achtergronden
Grand Café Moeke Enschede flink verbouwd

Grand Café Moeke Enschede heeft de bovenste verdieping van het restaurant geopend, waardoor het aantal plaatsen is verdubbeld. Moeke is een gezellig en laagdrempelig, eigentijds grand café waar je komt voor een heerlijke kop koffie, lunch of diner. Een plek waar iedereen zich thuis voe...

Awards
De winnaars van Gaia Green Awards zijn...

Tijdens de horecavakbeurs Gastvrij Rotterdam zijn op dinsdag 18 september voor de derde keer de Gaia Green Awards uitgereikt. Op het inspiratiepaviljoen rondom duurzaam ondernemen in de horeca, het Dit Smaakt Naar Meer! Paviljoen heeft ambassadeur Leon Keekstra (Stadsbemoeial Rotterdam) in de catego...

Wijn
Eerste diploma’s SVH Vinoloog/Sommelier uitgereikt

Op woensdag 19 september 2018 hebben de eerste geslaagden tijdens de vakbeurs Gastvrij Rotterdam het officiële SVH Vinoloog/Sommelier diploma ontvangen. SVH Vinoloog/Sommelier is als examen ontwikkeld voor de horeca, zodat meer mensen met de wijnkennis van een vinoloog gasten kunnen adviseren o...

Events Marketing
Tip: Formule 1 kijken in jouw horecazaak

De Formule 1 is in Nederland ongekend populair, mede door de geweldige prestaties van Max Verstappen. Ook in jouw horecazaak kun je profiteren van dit succes door de races uit te zenden. Maak er een Formule 1-ochtend of -avond van en verzin een speciale actie, zoals het serveren van oranje bitterbal...

Achtergronden
Training: hoe maak je jouw horecazaak onderscheidend?

Wat maakt een horecaconcept succesvol? En hoe voorkom je dat je concept blijft steken in de middenmoot? In deze training (15 oktober, in Bunnik) gaan wij het hebben over de, voor velen ontastbare, aspecten die een concept tot een succes maken. Wij leggen uit hoe je het DNA en de werkelijke kernwaard...

Bier Achtergronden
Affligem introduceert Patersvat in Nederlandse horecazaken

Affligem introduceert Affligem Patersvat in Nederland. Voor het eerst zal er een gelimiteerde editie beschikbaar zijn tot het einde van het jaar, exclusief voor ongeveer 1000 horecazaken in Nederland. Het eerste glas zal 14 september worden getapt in de Foodhallen in Amsterdam. Smaak ‘Af...

Meer nieuws

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Lees Nu
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2018 - Uitgeverij PS

Uitgave door: