Efteling en New York pizza gaan gezond

4 januari 2013 |
Efteling en New York pizza gaan gezond

De Efteling en New York Pizza sluiten zich aan bij het programma ‘Verleidelijk Lekker’ van Unilever Food Solutions. Topchef Kokmeijer creëerde twee gezonde gerechten voor de bedrijven.

Speciale foodtruck
Het gaat om de gerechten van De No Meat Burger van de Efteling en de La Rustica van New York Pizza. Deze twee maaltijden zijn geïnspireerd door het programma 'Verleidelijk Lekker'. Afgelopen zomer lanceerde topchef Onno Kokmeijer tijdens Dance Valley de actie vanuit een speciale foodtruck. Hij trakteerde de festivalgangers op gezonder streetfood.

Beeldvorming eten en drinken
Coen Schelfhorst, Adjunct Directeur Horeca bij de Efteling, licht de samenwerking toe: "Wij zijn al een tijd bezig de beeldvorming van eten en drinken in het attractiepark aanzienlijk te veranderen, bijvoorbeeld met de pijler 'gezond'. De samenwerking met het Verleidelijk
Lekker programma biedt de Efteling de mogelijkheid gezondere foodconcepten aan onze bezoekers aan te bieden."

Vers en gezond
Hans Miete, Directeur New York Pizza: "New York Pizza staat vooral voor ‘erg lekker en vers’. Samen met Onno Kokmeijer hebben wij La Rustica ontwikkeld en het resultaat toont
aan dat ’lekker en vers’ hand in hand kan gaan met ‘biologisch en gezond’. Een mooie aanvulling op ons assortiment." Tijdens de opening van Horecava 2013 demonstreert het bedrijf met welke kleine aanpassingen de
gerechten van de Efteling en New York Pizza een tikkeltje gezonder zijn geworden.

Myrtille Vromans

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Overig nieuws

KHN
KHN in actie! #BlackMonday: final sale horeca

Koninklijke Horeca Nederland (KHN) lanceert de landelijke campagne #BlackMonday, die op maandag 7 december van start gaat. Onder de noemer #BlackMonday worden horecaondernemers opgeroepen deel te nemen aan de landelijke actie. Met de campagne wil KHN duidelijk maken dat als de overheid niet per omga ...

Corona
"Honderden miljoenen voor horeca en cultuur"

Haagse bronnen melden aan de NOS dat sectoren die flink geraakt zijn door de coronacrisis en daardoor een zeer groot omzetverlies lijden, kunnen rekenen op honderden miljoenen steun vanuit Den Haag. Volgens de NOS zet het kabinet de komende dagen de puntjes op de i. Bedrijven die meer dan 70 proc ...

Interview Digitaal Ondernemen
Horecamarketing op socials: influencers als spin in het web

Bij een goede marketingstrategie mag social media niet ontbreken. Wil je verzekerd zijn van een groot bereik, dan kun je haast niet om ‘influencers’ heen. Die influencers vind je op Youtube, op hun eigen blogs, Facebook, Instagram, Snapchat of TikTok. Wie een influencer inzet, meestal te ...

KHN Corona
Deel van de horeca dreigt op 17 januari open te gaan, ondanks maatregelen

Vorige week kondigden verschillende horecaondernemers aan om hun zaken op 17 januari te willen openen, ongeacht de dan geldende maatregelen. Zij hebben zojuist verkondigd tegenover Omroep Brabant dat ze het vertrouwen in het kabinet hebben opgezegd en hoe dan ook zullen openen op 17 januari. Omd ...

Economie Corona
Horeca na kunst en cultuur meest pessimistisch over economische vooruitzichten

De vooruitzichten van het Nederlandse bedrijfsleven over de eigen verkopen op de korte termijn zijn sinds de zomer sterk verslechterd. De economie zal naar verwachting tijdelijk weer een stap terug moet doen. Vooral de commerciële dienstverlening heeft pessimistischere verwachtingen voor de kom ...

Corona
Horeca Alliantie demonstreert 7 december op Malieveld

Géén enkel horecabedrijf mag nog kopje onder gaan door gebrek aan coronasteun van de overheid. De steunmaatregelen mogen niet verder worden afgebouwd, maar moeten gemaximaliseerd worden! Juist nú, nu de horeca alle reserves heeft opgebruikt en niet langer overleven kan. Dit is d ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Lees Nu
Horeca & Recht
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: