De Pier in zee met Grolsch

15 juli 2015 |
De Pier in zee met Grolsch<

De Pier B.V. heeft voor de komende vijf jaar een strategische partnership gesloten met Koninklijke Grolsch. De bierbrouwer is hiermee de
komende jaren de exclusieve bier- en drankenleverancier voor alle horecaondernemers op De Pier. Daarbij zal voornamelijk het biermerk Kornuit een hele prominente rol spelen. Tevens gaat de brouwer gezamenlijk met de nieuwe eigenaren KondorWessels Vastgoed (VolkerWessels) en DanZep de invulling en programmering bepalen van alle evenementen en festivals op De Pier. Doelstelling hierbij is het internationale boegbeeld van Scheveningen weer dé ultieme bestemming te maken voor een dagje uit.

Op de kaart zetten
Jasper Stam, De Pier BV: “Evenementen en festivals op het gebied van cultuur en muziek maken een belangrijk deel uit van de nieuwe positionering van De Pier en daar past biermerk Kornuit zeer goed bij. Wij zijn dan ook erg blij met deze unieke samenwerking, waarbij wij gezamenlijk met Koninklijke Grolsch de invulling en programmering van evenementen en festivals op De Pier gaan realiseren.”

Ralph Rietveld, Sales Manager bij Koninklijke Grolsch : “Kornuit is een merk met een unieke, eigen smaak en een eigen doelgroep. Het merk vinden we heel goed passen bij het vernieuwende concept van De Pier. De Pier biedt Kornuit een uitstekend platform om zich te presenteren aan duizenden evenementen- en festivalliefhebbers. We geloven in de nieuwe aanpak van De Pier en zien het als onze gezamenlijke doelstelling om De Pier weer goed op de kaart te zetten.”

Over De Pier
De Pier in Scheveningen gaat binnenkort weer gedeeltelijk open voor het publiek. KondorWessels Vastgoed (VolkerWessels) en DanZep kochten in oktober 2014 De Pier. Sindsdien is er met man en macht aan gewerkt om De Pier te renoveren. De komende maanden wordt gefaseerd invulling gegeven aan de heropening van De Pier en worden de ondernemers bekendgemaakt die zich op De Pier gaan vestigen. Het nieuwe, internationale boegbeeld van Scheveningen krijgt een roterend programma van events en een groot aanbod van shopping en food concepten, zodat De Pier weer dé ultieme bestemming wordt voor een dagje uit. De culturele opening van De Pier vindt plaats op 25 en 26 september middels de elfde editie van het TodaysArt Festival (voor meer informatie zie www.todaysart.nl).
Foto: v.l.n.r. Daniel Romita (Grolsch Drankenhandel De Klok Dranken), Niels Cransberg (Koninklijke Grolsch), Willem Gaymans (KondorWessels Vastgoed) en Hans-Poul Veldhuyzen van Zanten (DanZep)

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Overig nieuws

Video
Op reportage: Eetcafé De Poort

Net buiten het centrum van Utrecht staat het gezellige eetcafé De Poort. Iedereen die in Utrecht woont kent dit café en komen er ook regelmatig. De Poort zorgt voor een uniek huiskamergevoel waar je kan uitrusten, bijkletsen en lekker eten en drinken. "Onze naam komt doordat ...

Bier Brouwerijen
Vier brouwerijen sluiten zich aan bij Nederlandse Brouwers

Brouwerij Two Chefs Brewing, Kompaan Dutch Craft Beer Company, Brouwerij Noordt en Brouwerij Duvel Moortgat Nederland zijn per februari 2020 lid bij Nederlandse Brouwers. Hiermee telt de vereniging Nederlandse Brouwers voortaan veertien leden, die samen ruim 95 procent van de bierproductie in Nederl...

PUZO bar opent haar deuren in Amsterdam

PUZO maakt uitsluitend gebruik van duurzame producten van hoogstaande kwaliteit. Geen junkfood, maar fusion recepten bereid met natuurlijke ingrediënten. Zo puur mogelijk, zonder onnodige extra’s. Goed voor jou en de wereld om je heen. PUZO’s zijn driehoekige rijstpakketjes met daa...

Columns Bier
Column Richard Moerkerk: Vader Jacob ...

Het mooie aan bier is dat het verweven zit in veel van ons dagelijks leven. Bijvoorbeeld in (straat)namen, kinderliedjes of uitdrukkingen in de Nederlandse taal. Metten zijn ochtendgebeden van monniken. Het woord stamt af van het Latijnse matutinus, dat ‘ochtend’ betekend. De metten z...

Opening Rotterdam
Maritiem museum gooit het roer om met eigen horeca

Het Maritiem Museum Rotterdam opent een gloednieuw café op zaterdag 22 februari. Vanaf dat moment baat het museum zijn horeca zelf uit om de bezoekerservaring nog beter te maken, nadat eind vorig jaar ook de museumwinkel in eigen beheer is genomen. Het café draagt de naam ‘Het La...

Events Brouwerijen
Heineken terug als hoofdsponsor van SAIL

Heineken verbindt zich als hoofdsponsor aan de jubileumeditie van SAIL, van 12 tot en met 16 augustus voor de 10e keer in Amsterdam. De brouwer was in 1975 al betrokken bij de start van SAIL, toen vanwege het 700-jarig bestaan van Amsterdam. Als Nederlands icoon met de wortels in Amsterdam wil Heine...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Lees Nu
Horeca & Recht
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: