Broodje Unox biedt de horeca omzetkansen

8 april 2016 |
Broodje Unox biedt de horeca omzetkansen

Unox heeft het bekende Broodje Unox in een nieuw jasje gestopt. Met een nieuw logo wordt de aftrap gegeven voor een campagne die zich nu extra
richt op de evenementenbranche en het out of home segment. Met gratis oranje schorten en speciale hotpots maakt Broodje Unox zich op voor Koningsdag 2016. Het product speelt in op de behoefte van de horecaondernemer als het gaat om veiligheid (zonder open vuur of frituur), hygiëne en gemak.

Over Broodje Unox
Unox is de laatste jaren sponsor van diverse sport- en spraakmakende publieksevenementen. Het Broodje Unox is bekend bij jong en oud. De snack bestaat uit een witte pistolet, Unox rookworst professional en Broodje Unox saus. Met de huidige trends van foodtrucks, festivals en hotdogs gaat Unox zich nu nog meer richten op de evenementenbranche. Voor café-eigenaren en horeca- of evenementenondernemers met beperkte keukenfaciliteiten biedt Broodje Unox het hele jaar door verkoopondersteuning om in te spelen op grote en kleine events. Verkopers kunnen de producten op internet bestellen, deze worden via de reguliere grossier uitgeleverd. Aan de hand van het aantal dozen dat besteld wordt, ontvangen zij van Unilever daarna apart een schort, de hotpot, of allebei.

In 2016 wordt hiervoor het startsignaal gegeven met de landelijke actie voor Koningsdag. Voor meer informatie klik op deze link.
Over Unilever Food Solutions
Unilever Food Solutions is sinds 1880 actief in de voedingssector en helpt chef-koks wereldwijd met het bereiden van smakelijke, voedzame maaltijden. Unilever Food Solutions produceert ingrediënten die tijdwinst opleveren, zonder in te boeten aan smaak of geur. Unilever Food Solutions werkt op een duurzame manier nauw samen met grote en kleine bedrijven, van zelfstandige restaurants tot hotelketens en cateringbedrijven in 74 landen. Voor meer informatie zie: www.unileverfoodsolutions.nl.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Overig nieuws

Corona
Groep horecaondernemers opent 2 maart terrassen

De horeca is het zat. Een actiegroep van 65 KHN-afdelingen roept collega-ondernemers op om de terrassen aanstaande dinsdag 2 maart te openen. Het besluit van het kabinet om de horeca geen versoepelingen te bieden is voor de actiegroep de reden tot de oproep, meldt Omroep Brabant. De actiegroep, ...

Interview Longread
Een blikje cola drinken op het eigen terras, direct een boete

Café-eigenaresse Tessa Hassing werd afgelopen zaterdag geconfronteerd met een ijverige boa. Nietsvermoedend trok zij op haar eigen terras van Café Tess in het centrum van Heerlen een blikje cola open, waarna ze door een opsporingsambtenaar werd aangesproken. “Het wordt een heel v ...

Interview Longread
Een nieuw grand café openen in coronatijd, waarom niet?

In Veldhoven pakten Nick en Rebecca Schaminée hun kans. De coronacrisis krijgt het stel niet klein en ze maakten van de nood – ze zagen beiden hun baan verdwijnen bij Hutten Catering – een deugd. De langgekoesterde wens om een eigen zaak te openen werd werkelijkheid. Grand Caf&eac ...

Video Corona
Video: café-eigenaresse zingt gevoelig lockdownlied

Café Ons Dorp in Nuenen doet haar naam eer aan. Sharon Hems zong een nieuwe tekst op de muziek van het befaamde lied 'Ons Dorp'. De caféonderneemster dreigde het contact met haar vaste gasten te verliezen en wilde op deze weg iedereen bereiken en een hart onder de riem steken. ...

Tweede Kamer wil terrassen open

Een meerderheid van de Tweede Kamer vindt dat het kabinet de mogelijkheden moet onderzoeken om de terrassen onder voorwaarden te openen. Dat blijkt uit het debat in de Tweede Kamer dat naar aanleiding van de persconferentie van dinsdag 23 februari werd gehouden. Op die persconferentie van 23 febr ...

Horeca naar de stembus deel 2: de PvdA

Op 17 maart gaat Nederland naar de stembus voor de Tweede Kamerverkiezingen. In aanloop naar die verkiezingen analyseert de redactie van De CaféKrant wat de grote politiek partijen voor ondernemend Nederland in hun verkiezingsprogramma hebben staan. Het zijn roerige tijden voor horecaondernem ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2021 - Uitgeverij PS

Uitgave door: