Broodje Unox biedt de horeca omzetkansen

8 april 2016 |
Broodje Unox biedt de horeca omzetkansen<

Unox heeft het bekende Broodje Unox in een nieuw jasje gestopt. Met een nieuw logo wordt de aftrap gegeven voor een campagne die zich nu extra
richt op de evenementenbranche en het out of home segment. Met gratis oranje schorten en speciale hotpots maakt Broodje Unox zich op voor Koningsdag 2016. Het product speelt in op de behoefte van de horecaondernemer als het gaat om veiligheid (zonder open vuur of frituur), hygiëne en gemak.

Over Broodje Unox
Unox is de laatste jaren sponsor van diverse sport- en spraakmakende publieksevenementen. Het Broodje Unox is bekend bij jong en oud. De snack bestaat uit een witte pistolet, Unox rookworst professional en Broodje Unox saus. Met de huidige trends van foodtrucks, festivals en hotdogs gaat Unox zich nu nog meer richten op de evenementenbranche. Voor café-eigenaren en horeca- of evenementenondernemers met beperkte keukenfaciliteiten biedt Broodje Unox het hele jaar door verkoopondersteuning om in te spelen op grote en kleine events. Verkopers kunnen de producten op internet bestellen, deze worden via de reguliere grossier uitgeleverd. Aan de hand van het aantal dozen dat besteld wordt, ontvangen zij van Unilever daarna apart een schort, de hotpot, of allebei.

In 2016 wordt hiervoor het startsignaal gegeven met de landelijke actie voor Koningsdag. Voor meer informatie klik op deze link.
Over Unilever Food Solutions
Unilever Food Solutions is sinds 1880 actief in de voedingssector en helpt chef-koks wereldwijd met het bereiden van smakelijke, voedzame maaltijden. Unilever Food Solutions produceert ingrediënten die tijdwinst opleveren, zonder in te boeten aan smaak of geur. Unilever Food Solutions werkt op een duurzame manier nauw samen met grote en kleine bedrijven, van zelfstandige restaurants tot hotelketens en cateringbedrijven in 74 landen. Voor meer informatie zie: www.unileverfoodsolutions.nl.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Overig nieuws

Events
Thérèse Boer en Herman den Blijker openen Gastvrij Rotterdam 2019

Gastvrij Rotterdam opent op 23 september om 11.30 uur met een bijzonder gelegenheidsduo; niemand minder dan Thérèse Boer, driesterren gastvrouw en sommelier van De Librije, en Herman den Blijker, chef-kok en presentator, zullen de presentatie van het openingsprogramma voor hun rekening...

Columns Blog
De jongeren van tegenwoordig

Mijn dochter is begonnen met vioolles. Al direct na de eerste les werd thuis de viool voorzichtig uit het kistje gehaald en begon ze er driftig op te tokkelen. In dit stadium kan ik er nog geen melodie in bespeuren, maar hey, wij hebben een instrument in huis dus het begin is gemaakt. Ze wist mij ze...

Achtergronden
Kinderdag bij strandpaviljoen in Noordwijk

St(r)andplaats Nederzandt (Noordwijk) staat op zondag 15 september weer volledig in het teken van de kids! Kidsday 2019, het kinderfestijn van de Bollenstreek. Dit jaar is Kidsday nog uitgebreider dan anders. Kids mogen lekker springen op de luchtkussens met de beats van DJ Kevin, spelen in de na...

Amsterdam Opening
Tunes Bar (Conservatorium Hotel Amsterdam) wordt Taiko Bar

Op het vijfjarige bestaan van Taiko Amsterdam is onthuld dat de Tunes Bar vanaf heden verdergaat als Taiko Bar. In de afgelopen vijf jaar is Tunes Bar, onder leiding van Schilo van Coevorden, uitgegroeid tot een ongeëvenaarde cohesie van keuken en bar met onmiskenbare Aziatische invloeden, waar...

Economie Personeel
Verloop personeel kost horeca 1,4 miljard euro per jaar

De horecasector kent, mede door het grote aandeel jonge arbeidskrachten, traditioneel een grote arbeidsdynamiek. De branche wordt door het grote personeelsverloop geconfronteerd met torenhoge kosten. Zo kost het vervangen van een fulltime werkende kok bijna 30.000 euro en het vervangen van een fullt...

Bier Achtergronden
Krat is de ster in nieuwe Heineken campagne

In de nieuwe Heineken® campagne, die vandaag live gaat, staat de Nederlandse vindingrijkheid, pragmatisme en een gezonde dosis zelfspot centraal. En waar komt dat beter tot uiting dan in de ‘ster’ van de nieuwe campagne: het Heineken krat. Josefien Olij, Marketing Manager Heineken...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Lees Nu
Horeca & Recht
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2019 - Uitgeverij PS

Uitgave door: