BBB horecabeurs viert feest: 60 jaar

30 september 2014 |
BBB horecabeurs viert feest: 60 jaar<

Van 6 t/m 8 oktober viert de Bourgondische Horecavakbeurs BBB haar 60-jarig bestaan. De BBB, die in 1954 haar eerste editie beleefde, heeft in 2013 een grote revival ondergaan. De nieuwe uitgangspunten zijn kwaliteit, diversiteit en sfeer.

Verder uitbouwen
De focus van de editie in 2014 ligt naast het verder verdiepen en uitbouwen van het aangescherpte concept ook op het uitdragen van het 60-jarig bestaan. Op elke vierkante meter zal het diamanten jubileum van de BBB voelbaar zijn.

Werelden
In 2014 staan de BBB-themawerelden Food, Non Food, Drinks & Entertainment bol van speciale vakevents zoals Food Village, het Wijntheater, de Kookwedstrijden, Biertapwedstrijden, Trendstreet en het Proefplein Speciaalbieren.

Nieuw
Nieuw dit jaar is onder meer Villa BBB waar horeca-inrichting en interactief advies centraal staan. Extra aandacht ook voor professionele diensten voor de horeca en foodservice. Ontmoeten en kennis delen, noviteiten en netwerken staan centraal op het Place des Amis, dat zich in 2014 o.a. met speciale netwerklounges presenteert.

Folie Culinaire
De 60e BBB vindt plaats van maandag 6 t/m woensdag 8 oktober 2014 in MECC Maastricht, tegelijkertijd met de internationale gastronomievakbeurs Folie Culinaire.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Overig nieuws

Bier Rotterdam
Stadshaven Brouwerij Rotterdam opent eind 2020

Stedelijke herontwikkeling in Merwe-Vierhavens (M4H Rotterdam) maakt de komst van Stadshaven Brouwerij Rotterdam met restaurant mogelijk. De brouwerij wordt gerealiseerd in een voormalige havenloods aan de Merwehaven. De horeca op locatie wordt geëxploiteerd door de Bierfabriek. Gemeente Rot...

Koffie & thee Achtergronden
Het Grote Koffiebar Onderzoek: zo drinkt Nederland koffie in een koffiebar

Specialty coffee is in de afgelopen jaren steeds populairder geworden in Nederland. Uit onderzoek van Koffietje.nl blijkt dat ongeveer de helft van de koffiedrinkers één of meerdere keren per week een koffiebar bezoekt. Per bezoek bestellen we gemiddeld 2 drankjes, met een sterke voor...

Bier
Horecaconcern IQ Creative stapt over op Bud

IQ Creative, een van de belangrijkste spelers in de Amsterdamse horeca, maakt vandaag bekend te kiezen voor Bierbrouwerij AB InBev. Het bedrijf van Bert van der Leden en ’s werelds grootste brouwer zijn al sinds de introductie van Bud in Nederland in gesprek. De samenwerking wordt vandaag door...

Ondernemen
Mis geen extra omzet: download de HorecaMarketingKalender

Hij is er weer! Je kunt de HorecaMarketingKalender 2020 nu gratis downloaden via deze link! De HorecaMarketingKalender is hét overzicht van feestdagen, vakanties en evenementen in Nederland en omgeving. Heb je je ooit weleens afgevraagd wat al die Duitsers ineens in je zaak deden? Dat kwam...

Interview
Maggie Blue: All-day (and night) concept in Alphen aan den Rijn [video]

Van lunch tot dj’s en livemuziek op de vrijdag- en zaterdagavonden: Maggie Blue in Alphen aan den Rijn heeft het allemaal. Sinds 24 juli 2017 zijn de deuren van Maggie Blue geopend. Sindsdien hebben ze erg veel gedaan om uniek te zijn, maar ook aanspreekbaar en inspirerend voor gasten. Mike, (...

Awards Cocktails
Super Lyan beste hotelbar van Amsterdam

Super Lyan is uitgekozen tot beste hotelbar van Amsterdam. De prijs werd zaterdag voor de zevende keer uitgereikt door de Belvedere Best Hotel Bar Awards tijdens de jaarlijkse Hotelnacht. De prijs werd in ontvangst genomen door Bar Manager Dan Garnell, Director of F&B Jos van Hunen en hoteldirec...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Lees Nu
Horeca & Recht
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: