Arjan Broekman wint Gouden Gastvrijheid Awards

12 januari 2010 |
Arjan Broekman wint Gouden Gastvrijheid Awards<

De drie genomineerden voor de Gouden Gastvrijheid Awards staan met gespannen gezichten naast elkaar op het podium. Volgens juryvoorzitter Hajé de Jager van Koninklijke Horeca Nederland was er dit jaar één die 'ietsje boven de rest uitstak'. "Jij doet de dingen net iets anders dan anderen in jouw branche. Daarom gaat de award naar Arjan Broekman van Proeflokaal Zwolle."

Keihard gewerkt
Broekman won dit jaar van Jeroen van der Veen en Raymond Strikker van Landhuishotel De Bloemenbeek in De Lutte en Andrea van Zomeren van Basiliek in Harderwijk. "Hier heb ik tien jaar keihard voor gewerkt, dit is zeker een bevestiging voor mijn inspanningen", vertelt Broekman nadat hij de awards in ontvangst heeft genomen.

Beleving
Wie denkt dat de ondernemer nu achterover gaat leunen, heeft het mis. "O nee, de verwachtingen zijn nu juist nog een tandje hoger. En ik ga die verwachtingen zeker waarmaken", aldus een gedreven Broekman. Hij heeft voor 2010 dan ook een duidelijke missie. "Zorg dat een bezoek aan de horeca weer een beleving wordt. Iets wat mensen na vertellen." Volgens Broekman is de gast zeker bereid daar meer voor te betalen. "Zolang je maar kwaliteit levert."

Horecava Amsterdam, Sanny Visser

:mailto:?SUBJECT=Lees%20dit%20horecava%20nieuwsbericht&BODY=De%20afzender%20van%20deze%20e-mail%20wil%20u%20graag%20attenderen%20op%20het%20volgende%20horecava%20nieuwsitem%0A%0Ahttp://www.derestaurantkrant.nl/nieuws/arjan-broekman-wint-gouden-gastvrijheid-awards/

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Overig nieuws

Tech
Het rendement van e-mailmarketing wordt zwaar onderschat

Mocht je in het huidige tijdperk als marketeer in de horeca werken, dan moet je van veel markten thuis zijn. Natuurlijk moet je bijhouden wat andere partijen doen. Dit nog naast kennis van sociale media tot aan search engine marketing. Het vak van marketeer wordt steeds lastiger en de concurrentie i...

Koffie & thee Internationaal
Wist je dat we vandaag in koffiestaking zijn?

Tik de gast die een koffie bestelt vandaag maar op de vingers, want de Eerlijke Koffiestaling is een feit. Op het werk en in de horeca drinken we dagelijks veel kopjes koffie. Weinig mensen zijn zich echter bewust van de problematiek die schuilgaat achter de koffie. Om bewustwording ten aanzien van ...

Awards
Nederlandse biersommeliers in top 50 op het WK Biersommelier

Op het WK voor biersommeliers in Rimini (IT) zijn de drie deelnemers van het Nederlandse team alle drie in de top 50 geëindigd. Nog niet eerder deed er een Nederlands team mee met de prestigieuze competitie. Het WK wordt elke twee jaar gehouden. Dit jaar ging de winst voor het eerst naar een vr...

Bier Interview Longread
Bierkenner Thomas Wijns over tapverlies en speciaalbieren

Welk bier heb je op de tap? Natuurlijk het ‘gewone’ pils, want dat is de nummer één en lekker doordrinkbaar, maar steeds vaker zien we dat cafés het aantal tapkranen uitbreiden om aan de vraag naar andere bieren te kunnen voldoen en ook restaurants hebben een steeds ...

Video
Video: spoken nemen café over

In dit café in Nottingham, dat ook nog eens op een oud gevangenisterrein staat, waren geesten rond. En dat terwijl Halloween aanstaande is. De eigenaar van de bar besloot de videobeelden eens goed te bekijken toen er op een dag flessen en eten op de vloer werden aangetroffen. De avond ervo...

Columns Blog
Grijp eerst dat laaghangend fruit

Horecamensen houden van knallen. Een mooie avond draaien met je team waarbij alles klopt. Waar de service soepel loopt, de gasten happy zijn en een goede omzet wordt gedraaid. Horecamensen vinden stille momenten in de zaak echter een gruwel. Wachten op klandizie en ‘wortelschieten’ is...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Lees Nu
Horeca & Recht
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2019 - Uitgeverij PS

Uitgave door: