AB InBev en TivoliVredenburg verlengen partnerschap met vijf jaar

6 mei 2019 | Yonne van Geene

TivoliVredenburg en bierbrouwerij AB InBev verlengen hun bestaande partnership met vijf jaar. Om dit te vieren stroomt op vrijdagavond 10 mei voor het eerst Jupiler 0,0 procent door de taps van het podium en wordt Leffe Blond 0,0 procent op fles geïntroduceerd. Deze landelijke primeur is het startschot van een nieuwe samenwerking, waarin de partners invulling geven aan de gezamenlijke doelstelling om verantwoord genieten te promoten.

Pieter Anciaux, horecadirecteur AB InBev: “We zijn enorm blij met de vernieuwde samenwerking met TivoliVredenburg, met wie we al jaren bijzonder goed en intensief samenwerken. We zijn heel trots dat TivoliVredenburg de primeur heeft om als eerste in Nederland grootschalig Jupiler 0,0 procent op tap beschikbaar te hebben. We kijken ernaar uit de komende jaren samen verder aan de slag te gaan om verantwoord drinken nog meer tot norm te maken.”  

Groot avontuur

Jeroen Bartelse, directeur TivoliVredenburg: “Bierbrouwerij AB InBev stapte vijf jaar geleden met ons in een groot avontuur: een uniek nieuw muziekgebouw voorzien van kwaliteitsbier. De infrastructuur van AB InBev is letterlijk bij ons ingemetseld. Vanaf de eerste dag werkte het. Dat vertrouwen in elkaar legt de basis voor een duurzame samenwerking, die we nu verdiepen met initiatieven gericht op gedeelde idealen: duurzame consumptie en verantwoord drinken. De innovatie om Jupiler 0,0 procent grootschalig beschikbaar te maken via de tap is daar een mooi voorbeeld van.  

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Overig nieuws

Bier Events
Week van het Nederlandse Bier van start met bierproeffestival

6500 bezoekers hebben afgelopen weekend de achtste editie van het Nederlands Bierproeffestival bezocht, dat van 16 tot en met 18 mei plaatsvond in de Grote Kerk in Den Haag. Het Nederlands Bierproeffestival is jaarlijks hét startsein van de Week van het Nederlandse Bier en stond dit jaar nog ...

Bier Events
Achtste editie Week van het Nederlandse Bier laat groei en diversiteit biersector zien

De biersector groeit en bloeit en consumenten kunnen dat ervaren tijdens de 8e editie van de Week van het Nederlandse Bier. In de Grote Kerk in Den Haag is vandaag met het Nederlands Bierproeffestival deze 8e editie van start gegaan. Onder toeziend oog van de kersverse voorzitter van de Week van ...

Achtergronden Sluiting
Bekend muziekcafé in Zwolle verkocht vanwege klagende buurman

Café The Livingroom is in Zwolle een begrip onder liefhebbers van livemuziek. Het tijdperk van dit mooie café is echter abrupt tot een einde gekomen, aangezien een buurman keer op keer klaagde over het geluidsniveau en de eigenaren daardoor hebben moeten besluiten om de muziekactivitei...

Opening
Rooftopbar en kunstdoolhof Doloris opent in Tilburg

Op vrijdag 17 mei opent Doloris na vier jaar ontwikkelen eindelijk haar deuren in Tilburg. Het voormalige postkantoor is omgebouwd tot één van de meest ambitieuze nieuwe hotspots van de stad: een immense rooftopbar met een bijpassend surrealistisch kunstdoolhof genaamd Doloris’ M...

Bier Brouwerijen
Nederlands eerste witbier Witte Raaf komt terug

Aanstaande donderdag 16 mei gaat de week van het Nederlandse bier van start. Ter gelegenheid daarvan brengen bierbrouwers Hertog Jan en Bronckhorster Brewing Company het eerste witbier van eigen bodem weer terug op de markt. Witte Raaf was van 1982 tot halverwege de jaren negentig een populair witbi...

Columns Starten in de horeca
De ideale locatie voor jouw nieuwe horecazaak

Waar sta je over 1 jaar, 3 jaar of 10 jaar met jouw horecabedrijf? En wat heb jij voor ogen met jouw toekomst? Iedereen droomt, wenst of verlangt wel naar iets. Ook op zakelijk gebied. Ambities die je graag werkelijkheid ziet worden. Het bepalen van de toekomst en koers daarnaartoe gaat de ene on...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Lees Nu
Horeca & Recht
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2019 - Uitgeverij PS

Uitgave door: