AB InBev en TivoliVredenburg verlengen partnerschap met vijf jaar

6 mei 2019 | Yonne van Geene

TivoliVredenburg en bierbrouwerij AB InBev verlengen hun bestaande partnership met vijf jaar. Om dit te vieren stroomt op vrijdagavond 10 mei voor het eerst Jupiler 0,0 procent door de taps van het podium en wordt Leffe Blond 0,0 procent op fles geïntroduceerd. Deze landelijke primeur is het startschot van een nieuwe samenwerking, waarin de partners invulling geven aan de gezamenlijke doelstelling om verantwoord genieten te promoten.

Pieter Anciaux, horecadirecteur AB InBev: “We zijn enorm blij met de vernieuwde samenwerking met TivoliVredenburg, met wie we al jaren bijzonder goed en intensief samenwerken. We zijn heel trots dat TivoliVredenburg de primeur heeft om als eerste in Nederland grootschalig Jupiler 0,0 procent op tap beschikbaar te hebben. We kijken ernaar uit de komende jaren samen verder aan de slag te gaan om verantwoord drinken nog meer tot norm te maken.”  

Groot avontuur

Jeroen Bartelse, directeur TivoliVredenburg: “Bierbrouwerij AB InBev stapte vijf jaar geleden met ons in een groot avontuur: een uniek nieuw muziekgebouw voorzien van kwaliteitsbier. De infrastructuur van AB InBev is letterlijk bij ons ingemetseld. Vanaf de eerste dag werkte het. Dat vertrouwen in elkaar legt de basis voor een duurzame samenwerking, die we nu verdiepen met initiatieven gericht op gedeelde idealen: duurzame consumptie en verantwoord drinken. De innovatie om Jupiler 0,0 procent grootschalig beschikbaar te maken via de tap is daar een mooi voorbeeld van.  

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Overig nieuws

trends Bier
Onderzoek: Dit zijn de huidige biertrends

De Nederlandse consument staat open voor het groeiende aantal nieuwe biersoorten dat verkrijgbaar is in de horeca en supermarkt. Maar als men dan kiest, zijn een bekende smaak en een al eerder gedronken merk doorslaggevend. De bierdrinker zoekt vanuit die zekerheid naar nieuwe ervaringen. Dit en ...

Opening
Opening Franklin: Zeeuwse charme in Middelburg [foto's]

In een monumentaal pand uit 1752 in de oude binnenstad van Middelburg heeft Brasserie Franklin recentelijk haar deuren geopend. De brasserie is onderdeel van Boutique Hotel Franklin die samen met de eerste cocktailbar van Zeeland, Sir Franklin, op 10 augustus 2019 wordt geopend. In dit nieuwe bou...

Columns Blog
Horecaondernemer, kijk uit voor stress!

Het is hollen of stilstaan. Het ene moment is het loei druk en kun je het niet bijbenen en het volgende moment kun je een kanon afschieten. De horeca in een bedrijfstak waar de vraag naar diensten fluctueert. Mensen gaan rond dezelfde periode op vakantie, eten op vaste tijden en gaan het liefst uit ...

Interview Longread
Interview: de mooiste strandtent van Nederland

Strandpaviljoen De Staat viert deze zomer haar tienjarig bestaan. Jeroen Kuiper is de trotse eigenaar van deze ultieme ‘strandhotspot’ op Scheveningen, die vooral door locals wordt bezocht. Toeristen bezoeken de boulevard, wie de drukte wil vermijden en wil genieten van één...

Wet- en regelgeving Horeca & Recht
Restaurants proppen zich vol

Niet alleen in Amsterdam, maar ook in bijna alle andere drukke toeristensteden zijn ze niet te missen: proppers. Medewerkers van de horecagelegenheid benaderen voorbijgangers en proberen hen te verleiden om hun zaak binnen te gaan. Een gratis drankje of een 3-gangen deal, de proppers halen alles uit...

Opening
Albron sluit overeenkomst voor de horeca in Fashion Outlet Zevenaar

Ontwikkelingscombinatie FOZ BV (een samenwerking van Veluwezoom Verkerk Vastgoedontwikkeling en Stable International) en foodservice organisatie Albron zijn op 4 juli 2019 een partnership aangegaan, voor de horeca-exploitatie van een groot deel van de units bestemd voor horeca in Fashion Outlet Zeve...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Lees Nu
Horeca & Recht
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2019 - Uitgeverij PS

Uitgave door: