HorecaHelden blijven boeien

3 november 2009 |
HorecaHelden blijven boeien<

Antonio van den Hengel, eigenaar van Eetcafé Centraal in Soest, is de winnaar van de eerste voorronde in de verkiezing van de HorecaHeld 2010. Hij kreeg in oktober de meeste stemmen van de bezoekers op de website www.horecahelden.nl. Van den Hengel gaat door naar de finale op de Horecava, waar de HorecaHeld 2010 wordt gehuldigd. Vanaf vandaag kan iedereen op www.horecahelden.nl stemmen op de genomineerden van november.
Ook mensen die al eerder hebben gestemd, kunnen opnieuw hun keuze kenbaar maken. Alle stemmers maken kans op een VIP-diner voor twee. In december volgt de derde en laatste stemronde. De genomineerden van november zijn:

- Kees Teer, general manager van Dorint Hotel Amsterdam Airport
Uit de nominatie: “Kees Teer is betrokken bij zijn medewerkers: hij motiveert ze en is gedreven en geïnteresseerd. Hij is een bron van inspiratie, altijd op de hoogte van de nieuwste trends en nooit verlegen om een praatje.”

- Chantal Frensch, unitleider Shakie's Utrecht Centraal
Uit de nominatie: “Chantal Frensch doet haar werk met passie en liefde, dat voel je aan de manier waarop ze coacht en motiveert. Ze weet mensen te stimuleren en dankzij haar ben ik doorgegroeid tot unitleider.”

- Piet de Jongh, eigenaar van biercafé-restaurant-brouwerij De Beyerd in Breda
Uit de nominatie: “Piet de Jongh heeft met zijn zoons de afgelopen decennia vele leerlingen enthousiast gemaakt voor het vak. Ze zien het als hun natuurlijke taak om hun kennis en passie voor het café over te dragen. Deze grondlegger van de Alliantie van BierTapperijen en mede-initiatiefnemer van de wedstrijd Kastelein van de Toekomst zet zich met passie in voor het vak”

Campagne
De verkiezing van de HorecaHeld 2010 is onderdeel van de campagne HorecaHelden. Die is bedoeld om de branche te helpen vakbekwaam personeel te vinden, te binden en te blijven boeien. Belangrijk is dat ondernemers zich bewust worden van hun invloed op personeelsbeleid. De campagne benadrukt dit door helden te benoemen: mensen die het verschil maken binnen het bedrijf en de branche. De campagne wordt uitgevoerd door SVH in opdracht van de werkgevers- en werknemersorganisaties in de horeca.

De CaféKrant, Natalja Elings

:mailto:?SUBJECT=Lees%20dit%20bericht%20op%20De%20CafeKrant.nl&BODY=De%20afzender%20van%20deze%20e-mail%20wil%20u%20graag%20attenderen%20op%20het%20volgende%20nieuwsitem%20op%20De%20CafeKrant.nl%0A%0Ahttp://www.decafekrant.nl/nieuws/horecahelden-blijven-boeien/

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Overig nieuws

Events
Thérèse Boer en Herman den Blijker openen Gastvrij Rotterdam 2019

Gastvrij Rotterdam opent op 23 september om 11.30 uur met een bijzonder gelegenheidsduo; niemand minder dan Thérèse Boer, driesterren gastvrouw en sommelier van De Librije, en Herman den Blijker, chef-kok en presentator, zullen de presentatie van het openingsprogramma voor hun rekening...

Columns Blog
De jongeren van tegenwoordig

Mijn dochter is begonnen met vioolles. Al direct na de eerste les werd thuis de viool voorzichtig uit het kistje gehaald en begon ze er driftig op te tokkelen. In dit stadium kan ik er nog geen melodie in bespeuren, maar hey, wij hebben een instrument in huis dus het begin is gemaakt. Ze wist mij ze...

Achtergronden
Kinderdag bij strandpaviljoen in Noordwijk

St(r)andplaats Nederzandt (Noordwijk) staat op zondag 15 september weer volledig in het teken van de kids! Kidsday 2019, het kinderfestijn van de Bollenstreek. Dit jaar is Kidsday nog uitgebreider dan anders. Kids mogen lekker springen op de luchtkussens met de beats van DJ Kevin, spelen in de na...

Amsterdam Opening
Tunes Bar (Conservatorium Hotel Amsterdam) wordt Taiko Bar

Op het vijfjarige bestaan van Taiko Amsterdam is onthuld dat de Tunes Bar vanaf heden verdergaat als Taiko Bar. In de afgelopen vijf jaar is Tunes Bar, onder leiding van Schilo van Coevorden, uitgegroeid tot een ongeëvenaarde cohesie van keuken en bar met onmiskenbare Aziatische invloeden, waar...

Economie Personeel
Verloop personeel kost horeca 1,4 miljard euro per jaar

De horecasector kent, mede door het grote aandeel jonge arbeidskrachten, traditioneel een grote arbeidsdynamiek. De branche wordt door het grote personeelsverloop geconfronteerd met torenhoge kosten. Zo kost het vervangen van een fulltime werkende kok bijna 30.000 euro en het vervangen van een fullt...

Bier Achtergronden
Krat is de ster in nieuwe Heineken campagne

In de nieuwe Heineken® campagne, die vandaag live gaat, staat de Nederlandse vindingrijkheid, pragmatisme en een gezonde dosis zelfspot centraal. En waar komt dat beter tot uiting dan in de ‘ster’ van de nieuwe campagne: het Heineken krat. Josefien Olij, Marketing Manager Heineken...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Lees Nu
Horeca & Recht
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2019 - Uitgeverij PS

Uitgave door: