Alcoholvrij bier van ’t vat bij Café ’t Hemeltje

1 november 2018 | Thijs Jacobs

Niets is zo lekker als een glas koud, vers getapt bier in de kroeg. Dat weten ze heel goed bij Café ’t Hemeltje met twaalf mooie bieren van ’t vat. En vandaag wordt er een nieuweling toegevoegd aan de familie: Heineken 0%. Als een van de eersten in de omgeving én in heel Nederland, serveert Café ’t Hemeltje vanaf nu ook een glas koud, vers getapt Heineken 0%.

Opmars

Alcoholvrij bier is al een aantal jaren bezig aan een opmars. Over 2017 steeg de consumptie met bijna 25% en de verwachting is dat het aantal mensen dat bewust voor een alcoholvrij biertje kiest alleen maar groter wordt de komende jaren. Maar men wil ook de ervaring van een lekker biertje van ’t vat niet missen.

“Een echt koud vers getapt  biertje van de tap is toch net even wat lekkerder dan een bier dat uit de fles wordt geschonken”, vindt ook eigenaar Anton Tielen. “Wij kijken bij Café ’t Hemeltje altijd naar de toekomst, en willen graag inspelen op de wensen van de gast”, vervolgt zijn dochter Judith. “Dus vonden we het tijd worden dat alcoholvrij bier bij ons de aandacht krijgt die alle mooie bieren verdienen, en hebben we een extra tap geïnstalleerd om Heineken 0% van ’t vat te kunnen serveren.”

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Overig nieuws

Wet- en regelgeving
Rechter: maaltijdbezorgers Deliveroo geen zzp'ers, Deliveroo in beroep

De maaltijdbezorgers van Deliveroo zijn zzp'ers en mogen aanspraak maken op dienstverband. Dat bepaalde de rechter in Amsterdam vanmiddag. Deliveroo gaat in beroep tegen de uitspraak. Vorig jaar besloot Deliveroo om de aflopende contracten van bezorgers niet te verlengen. Zo konden bezorgers...

Zo zet je een succesvol horecaconcept neer

Het ene na het andere horecaconcept werd de laatste jaren geopend. Van vegan koffie bars en bierkelders tot een heus avocadorestaurant. En allen succesvol! De wens van de consument verandert drastisch en om bij te blijven is een helder concept nodig. De HM Academy helpt je daarbij en organiseert op ...

Koffie & thee Achtergronden
Onderzoek prijsontwikkeling koffie en thee in lunchrooms

De prijsontwikkeling van koffie en thee binnen lunchrooms is nog vrijwel nooit onderzocht. Daarom deed de redactie van vakblad Lunchroom zelf een onderzoekje naar de prijsontwikkeling gedurende de afgelopen twee jaar en daarbij keken zij ook nog verder terug, naar het jaar 2001 om precies te zijn. I...

Onderwijs Ondernemen
Training concepting voor gepassioneerde horecaondernemers

Op 21 januari 2019 vindt de eerstvolgende trainingsdag over 'concepting' plaats in Bunnik. Onderscheidend zijn met je zaak is immers lastig, zeker met de hoeveelheid trends die je om de oren vliegen en al die zaken om je heen die ook vernieuwend (denken te) zijn. Hoe val jij dan juist op? De...

Achtergronden Longread
Cash verdwijnt voorlopig nog niet uit de horeca

Na een jarenlange promotie van pinnen en contactloos betalen, hoor je de laatste tijd steeds vaker de roep om contant betalen. De Nederlandsche Bank laat van zich horen als voorstander van cash. Wat moet je daarmee in de horeca, waar contant geld voor onveilige situaties zorgt? Maatregelen nemen! ...

Koffie & thee Longread
Achtergrond: Koffie is complex, maar de moeite waard

Koffie is een complex product. Er zijn zoveel verschillende smaakvariëteiten en koffielanden. En dan de prijs. Is koffie nu duurder geworden de laatste jaren? Volgens verschillende onderzoeken blijkt van wel. Volgens koffiekenner Frans Kooijman, eigenaar van koffiehotspot 30ml in Utrecht, moete...

Meer nieuws

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Lees Nu
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2019 - Uitgeverij PS

Uitgave door: