Opening Restaurant STAN&CO Zeist

6 juli 2018 | Thijs Jacobs

Vandaag opent restaurant STAN&CO zijn deuren in de oude gasfabriek in het centrum van Zeist. Na een begrip te zijn geworden in het centrum van Utrecht en Arnhem wordt Zeist de derde STAN&CO locatie. Met 160 zitplaatsen binnen en 165 zitplaatsen op het terras is deze STAN&CO dé plek om het ‘Food, drinks, friends-concept’ van de succesformule tot leven te brengen. Vanaf morgen kan men zeven dagen per week terecht in het compleet gerenoveerde historische pand op de hoek van de Steynlaan en de Antonlaan.

Over STAN&CO

STAN&CO is zeven dagen per week geopend voor koffie, lunch, borrel en diner. Ook deze nieuwe vestiging biedt mogelijkheden voor heel veel momenten: bagels, broodjes, soepen en salades, 20 open wijnen, borrels en bites, uitgebreide lunch en diner gerechten, steaks van de Josper grill en nog meer. Er is ook een grote chef’s table waar de chefs gerechten bereiden voor de ogen van de gast. Deze nieuwe STAN&CO biedt plaats voor elk moment: een relaxte zithoek en grote leestafel, een grote centrale bar voor cocktails en borrels, en ook een live DJ op elke vrijdag- en zaterdagavond.

Ligging

Zeist is een ideale spot voor de nieuwe vestiging. Een prachtige omgeving die vier seizoenen per jaar een zeer uiteenlopend publiek trekt en in een groeiende gemeente van maar liefst vijftig vierkante kilometer en zestigduizend inwoners. Terraspubliek, zakenlunchers, vegetariërs, wielrenners, wandelaars, ouders met kids, borrelaars, eetclubjes, uitgaanspubliek en vaste (graag geziene) gasten: iedereen is welkom bij STAN&CO Zeist.

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Overig nieuws

Wet- en regelgeving Horeca & Recht
Blurring 2.0: goed geregeld?

Consumenten winkelen steeds vaker online en zijn minder vaak in winkelstraten te vinden. Tijdens een dagje uit is het winkelend publiek op zoek naar een 'totaalbeleving' en wordt de keuze voor een horecagelegenheid in toenemende mate bepaald door de sfeer, de beleving en het aanbod. Als hore...

Economie Wijn
2018 uitzonderlijk wijnjaar

Wijnmakers hadden niets te klagen in 2018, het was een prachtjaar. De wijnprijs zal hierdoor omlaag gaan in Spanje en Italië, zo lezen we op NU.nl. Maar geldt dit ook voor Nederlandse wijn? De zomer van 2018 was de warmste zomer sinds minimaal 1706, dit kwam goed uit voor wijnbouwers, temper...

Bier Personalia Brouwerijen
Peer Swinkels directievoorzitter Swinkels Family Brewers

Swinkels Family Brewers kondigt vandaag het vertrek aan van Jan-Renier Swinkels, die na ruim twaalf jaar het directievoorzitterschap overdraagt aan zijn neef, Peer Swinkels. Jan-Renier geeft de familiebrouwerij hiermee ruimte voor doorstroming en vernieuwing. Onder zijn leiding is invulling gegev...

Personeel Video
Horecazaak maakt soap om personeel te vinden

Goed personeel vinden is binnen de horeca een levensgroot probleem. Restaurant De Drie Koningen in Groede maakte daarom een heuse 'soap'. Het filmpje is op Facebook inmiddels goed bekeken en er is de nodige media-aandacht. Misschien ook voor jouw zaak een leuk idee? ...

Achtergronden Tech
E-mailmarketing: gouden marketinginstrument voor de horeca

Geslaagde e-mailmarketingcampagnes vragen om kennis over het samenstellen van goed verzorgde e-mails, het proces eromheen en de mogelijkheden. Hoe je als horecaprofessional hierin succesrijk kunt zijn, leer je in de training die HM Academy aanbiedt op 11 maart aanstaande (in Bunnik, centraal gelegen...

Economie Bier Brouwerijen
Alcoholvrije bier boost Heineken-verkopen

In 2018 heeft met name het eigen merk van bierbrouwer Heineken het goed gedaan. De groei van bijna 8 procent betekent volgens topman Jean-François van Boxmeer de beste prestatie van het merk Heineken in het afgelopen decennium. De inmiddels in 38 landen beschikbare 0.0-variant heeft hierbij f...

Meer nieuws

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Lees Nu
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2019 - Uitgeverij PS

Uitgave door: