McDonalds lanceert nieuwe campagne

2 mei 2016 |
McDonalds lanceert nieuwe campagne<

Afrojack en Ronnie Flex hebben hun muzikale krachten gebundeld en samen de nieuwe track ‘Weinig Tijd’ geproduceerd. ‘Weinig tijd’
wordt exclusief in de nieuwe campagne ‘Favorieten van Nederland’ van McDonald’s gebruikt. In deze campagne presenteren de meest favoriete artiesten van Nederland de meest favoriete smaken van Nederland. Ter ere hiervan serveert McDonald’s onder andere een hamburger met uit Nederland afkomstig 100% puur rundvlees en bitterballen. Deze nieuwe campagne start morgen.

Typisch Nederlandse smaken
De samenwerking tussen Afrojack en Ronnie Flex is uniek en past bij de nieuwe campagne van McDonald’s. In de campagne ‘Favorieten van Nederland’ presenteert McDonald’s de meest favoriete smaken van Nederland. Naast de Dutch Special, een Nederlands broodje hamburger met uit Nederland afkomstig 100% puur rundvlees, Maaslander kaas en Nederlandse uien, presenteert McDonald’s een portie bitterballen (uiteraard ook met 100% Nederlands rundvlees), de Milk Shake Aardbei en de op ons nationale koekje geïnspireerde McFlurry Stroopwafel. "Typische smaken waar Nederlanders van houden en die je mist als je in het buitenland bent", aldus Erwin Dito, Directeur Marketing en Communicatie van McDonald’s Nederland.


Afrojack

Bakkie bitterballen
In de campagne wordt ingegaan op het internationale werkterrein van Afrojack. Tijdens zijn DJ-tours over de hele wereld verlangt de Nederlandse Afrojack af en toe gewoon naar iets Nederlands. Afrojack: "De wereld is supermooi en het is natuurlijk geweldig om al die fijne landen te bezoeken, maar soms is er niets chiller dan gewoon lekker een bakkie bitterballen. En die hebben ze nu ook bij McDonald’s. Toppie dus!"

Track alleen voor gasten
De door Afrojack en Ronnie Flex ontwikkelde track zal vanaf 3 mei gratis via de McDonald’s App beschikbaar zijn voor de gasten van McDonald’s. Gasten hebben hiervoor een actiecode nodig die op de actieverpakkingen van de Dutch Special en de bitterballen staat. Naast het downloaden van de track kunnen gasten zich in de online omgeving van McDonald’s ook aanmelden om mee te dingen naar verschillende McDonald’s-only prijzen, zoals een Meet&Greet met Afrojack in Las Vegas en Meet&Eat met Ronnie Flex bij McDonald’s.

Christel Tuin

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Overig nieuws

Amsterdam Café
Nedstede koopt vastgoed en exploitatie café De Vergulde Gaper in de Jordaan

Nedstede heeft het vastgoed en de exploitatie van café De Vergulde Gaper gekocht. Het beroemde café ligt middenin de Jordaan, aan de Prinsenstraat 30, op de hoek van de Prinsengracht. De Vergulde Gaper is geliefd onder zowel Amsterdamse locals als toeristen, niet alleen vanwege zijn...

Tech Coronacrisis
Horecaplatform Nocto biedt oplossing voor de anderhalvemetersamenleving

De horeca behoort tot één van de industrieën die zwaar getroffen is door COVID-19. Na 81 dagen gesloten te zijn geweest, mocht de horeca 1 juni weer open. Verschillende regels moeten dan wel worden nageleefd. Terwijl ongeduldig wordt gewacht op versoepelingen, komt Rotterdamse sta...

KHN Coronacrisis
Clubs & Nightlife bedrijven pleiten voor heropening per 1 augustus

De versoepelingen die vanaf vandaag ingaan, bieden voor veel sectoren weer enige ruimte om te ondernemen, maar voor de Clubs & Nightlife bedrijven is er nog steeds geen perspectief; zij moeten tot tenminste 1 september de deuren gesloten houden. Dit is niet langer uit te leggen. In Den Haag word...

Wet- en regelgeving Coronacrisis
Bezorgen van drankpakketten door horeca mag niet meer

Vanaf woensdag 1 juli mogen horecaondernemers in de Veiligheidsregio Gelderland-Zuid geen drankpakketten, met daarin licht alcoholische dranken, meer bezorgen, zo lezen we op de website van De Gelderlander. Tijdens het hoogtepunt van de coronacrisis werd er voor de horeca een uitzondering gemaakt, m...

Drinks Achtergronden
Nederlanders drinken steeds vaker caloriearme frisdranken

Uit de jaarlijkse monitoringscijfers van de Nederlandse vereniging Frisdranken, Waters, Sappen (FWS) blijkt dat frisdrankproducenten voorlopen op de afspraken uit het Nationaal Preventieakkoord. Staatssecretaris Paul Blokhuis meldde vorige week in een brief aan de Tweede Kamer dat de industrie al in...

Economie Coronacrisis
Horeca positief over omzetverwachting, vooral logiesverstrekkers positief gestemd

In juni waren er voor de tweede maand op rij minder ondernemers in de op consumenten gerichte branches pessimistisch over de verwachte omzet, personeelssterkte en het economisch klimaat dan een maand eerder. Na het afkondigen van ingrijpende maatregelen tegen het coronavirus, werd in april per saldo...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Lees Nu
Horeca & Recht
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: