Jaap Venendaal denkt vooruit

23 mei 2014 |
Jaap Venendaal denkt vooruit<

De Jaap Venendaal Groep zit achter Hotel de Wereld, Hotel de Wageningsche Berg, Landgoed Avegoor, Hof van Wageningen, Hotel PTC+, Hotel Frerikshof, het te bouwen Hotel Ede naast Cinemec, Restaurant
O Mundo, DrinksandBites, Koekoekpizzapannenkoek, Restaurant Belmonte, Brasserie 96, Trattoria&GrillDUE, Restaurant Avegoor, Restaurant EatCetera Wageningen, Restaurant EatCetera Ede en Restaurant WEERKOMM’N! Wat een imposante lijst. Tijd voor een nieuwe website dus en de blik vooruit.

Nieuwe website
De afgelopen maanden zijn ze bij de Jaap Venendaal Groep druk bezig geweest met het ontwikkelen van een nieuwe website. Een website die past bij de groep en waarmee ze bestaande en nieuwe gasten/klanten nog beter en sneller van informatie kunnen voorzien. Beniwued? Kijk dan eens op www.jaapvenendaalgroep.nl
Over Jaap
Op de website schrijft Jaap het volgende over zichzelf en zijn imperium
"'Door mijn jaren van ervaring is duidelijk geworden dat maatschappelijk verantwoord ondernemen zeer belangrijk is. Voor al mijn ondernemingen geldt dat 60% van de goederen binnen een straal van 15 kilometer ingekocht wordt. Op deze manier kunnen we met prachtige producten werken, stimuleren we de lokale economie en beperken we de transportkosten.''

''De kwaliteit van mijn horecaondernemingen wordt bepaald door goed personeel. Ik hou graag bij wie er aangenomen worden en ben nauw betrokken bij het personeelsbeleid. Mijns inziens verdient iedereen een tweede kans en geef ik mensen met een beperking graag een kans om in één van mijn ondernemingen te participeren. Er zijn verschillende samenwerkingsverbanden afgesloten met gemeentes en UWV’s om werknemers te plaatsen.''

''Mijn personeel, inmiddels nabij de 200, maak ik bewust van het motto ‘Nee bestaat niet’. Gastvrijheid in combinatie met een goede kwaliteit staan hierin voorop. Binnen onze groep van bedrijven kunnen we aan (vrijwel) elke wens van een gast tegemoetkomen. Er is voor ieder wat wils; op culinair gebied, op het gebied van feesten en partijen én op het gebied van zakelijke bijeenkomsten.''

''Omdat het aantal ondernemingen sterk gegroeid is, werd het tijd voor een naam en een beeldmerk om herkenbaarheid te scheppen. De naam Jaap Venendaal Groep was snel bedacht. Het beeldmerk symboliseert de eenheid en samenhorigheid in de groep. De vier woorden ‘eten, drinken, slapen, bijeenkomen’ vertellen waar het om draait bij mijn bedrijven. Ik ben trots op het beeldmerk en ik draag het met veel plezier uit naar de buitenwereld.''

''Al met al ben ik een druk bezet man, maar ondanks dit of juist mede hierdoor, geniet ik. Kom een kijkje nemen bij één van mijn ondernemingen en ervaar zelf hoe gastvrijheid en kwaliteit behoren te zijn.''

Thijs Jacobs



Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Overig nieuws

Amsterdam Opening
Pop-up lunchcafé volledig gerund door vrouwen met vluchtelingenachtergrond

A Beautiful Mess opent op donderdag 12 december een pop-up lunchcafé in het 17-eeuwse Cromhouthuis aan de Herengracht in Amsterdam. Vrouwen tussen de 35 en 65 jaar met een vluchtelingenachtergrond gaan de nieuwe locatie volledig runnen. Ook het menu is door de vrouwen ontwikkeld en geïns...

Wet- en regelgeving
Alle rookruimtes gesloten in 2022

Het is de bedoeling dat de laatste rookruimtes in Nederland in 2022 sluiten. In (semi)overheids- en openbare gebouwen sluiten de rookruimtes al in 2021. Dat betekent dat er dan geen rookruimtes meer te vinden zijn in de zorg, het onderwijs, bij overheidsgebouwen en in de cultuur- en sportsector. In ...

Economie
FNV Horeca bereikt cao-akkoord horeca met 3% loonsverhoging

FNV Horeca en CNV Vakmensen hebben met werkgeversorganisatie Koninklijke Horeca Nederland een onderhandelingsakkoord bereikt voor een nieuwe cao horeca. Het belangrijkste resultaat is een loonsverhoging van in totaal 3%. Edwin Vlek, bestuurder FNV Horeca, over het behaalde onderhandelingsakkoord:...

Bier
Bierfans halen abdijbier persoonlijk op

Zondag 1 december 2019 was de introductie en ophaaldag van de éérste Vatgerijpte Speciale Editie. Dit vatgerijpte nieuwe bier werd natuurlijk op de Abdij van Berne geïntroduceerd. Eeuwen geleden rijpte het bier van de abdij ook altijd op eikenhouten vaten. Het werd door de bierbe...

Awards Bier
Scheldebrouwerij pakt weer goud

Bij de prestigieuze Brussels Beer Challenge heeft de blonde Strandgaper van Scheldebrouwerij voor de tweede keer dit jaar hoge ogen gegooid. Na in augustus al als ‘Belgian Country Winner’ uit de bus te komen bij de World Beer Awards in Londen staat hun ‘Golden Ale’ voor de tw...

Economie Achtergronden
Horeca ziet personeelstekort oplopen: 23.000 openstaande vacatures

De omzet van de horeca steeg in het derde kwartaal van 2019 met 0,2 procent ten opzichte van het vorige kwartaal, meldt het CBS. Het volume nam echter met 0,3 procent af. De omzet van logiesverstrekking steeg met 0,1 procent, de omzet van eet- en drinkgelegenheden met 0,2 procent. Omzet logiesver...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Lees Nu
Horeca & Recht
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2019 - Uitgeverij PS

Uitgave door: