Jaap Venendaal denkt vooruit

23 mei 2014 |
Jaap Venendaal denkt vooruit<

De Jaap Venendaal Groep zit achter Hotel de Wereld, Hotel de Wageningsche Berg, Landgoed Avegoor, Hof van Wageningen, Hotel PTC+, Hotel Frerikshof, het te bouwen Hotel Ede naast Cinemec, Restaurant
O Mundo, DrinksandBites, Koekoekpizzapannenkoek, Restaurant Belmonte, Brasserie 96, Trattoria&GrillDUE, Restaurant Avegoor, Restaurant EatCetera Wageningen, Restaurant EatCetera Ede en Restaurant WEERKOMM’N! Wat een imposante lijst. Tijd voor een nieuwe website dus en de blik vooruit.

Nieuwe website
De afgelopen maanden zijn ze bij de Jaap Venendaal Groep druk bezig geweest met het ontwikkelen van een nieuwe website. Een website die past bij de groep en waarmee ze bestaande en nieuwe gasten/klanten nog beter en sneller van informatie kunnen voorzien. Beniwued? Kijk dan eens op www.jaapvenendaalgroep.nl
Over Jaap
Op de website schrijft Jaap het volgende over zichzelf en zijn imperium
"'Door mijn jaren van ervaring is duidelijk geworden dat maatschappelijk verantwoord ondernemen zeer belangrijk is. Voor al mijn ondernemingen geldt dat 60% van de goederen binnen een straal van 15 kilometer ingekocht wordt. Op deze manier kunnen we met prachtige producten werken, stimuleren we de lokale economie en beperken we de transportkosten.''

''De kwaliteit van mijn horecaondernemingen wordt bepaald door goed personeel. Ik hou graag bij wie er aangenomen worden en ben nauw betrokken bij het personeelsbeleid. Mijns inziens verdient iedereen een tweede kans en geef ik mensen met een beperking graag een kans om in één van mijn ondernemingen te participeren. Er zijn verschillende samenwerkingsverbanden afgesloten met gemeentes en UWV’s om werknemers te plaatsen.''

''Mijn personeel, inmiddels nabij de 200, maak ik bewust van het motto ‘Nee bestaat niet’. Gastvrijheid in combinatie met een goede kwaliteit staan hierin voorop. Binnen onze groep van bedrijven kunnen we aan (vrijwel) elke wens van een gast tegemoetkomen. Er is voor ieder wat wils; op culinair gebied, op het gebied van feesten en partijen én op het gebied van zakelijke bijeenkomsten.''

''Omdat het aantal ondernemingen sterk gegroeid is, werd het tijd voor een naam en een beeldmerk om herkenbaarheid te scheppen. De naam Jaap Venendaal Groep was snel bedacht. Het beeldmerk symboliseert de eenheid en samenhorigheid in de groep. De vier woorden ‘eten, drinken, slapen, bijeenkomen’ vertellen waar het om draait bij mijn bedrijven. Ik ben trots op het beeldmerk en ik draag het met veel plezier uit naar de buitenwereld.''

''Al met al ben ik een druk bezet man, maar ondanks dit of juist mede hierdoor, geniet ik. Kom een kijkje nemen bij één van mijn ondernemingen en ervaar zelf hoe gastvrijheid en kwaliteit behoren te zijn.''

Thijs Jacobs



Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Overig nieuws

Amsterdam Café
Nedstede koopt vastgoed en exploitatie café De Vergulde Gaper in de Jordaan

Nedstede heeft het vastgoed en de exploitatie van café De Vergulde Gaper gekocht. Het beroemde café ligt middenin de Jordaan, aan de Prinsenstraat 30, op de hoek van de Prinsengracht. De Vergulde Gaper is geliefd onder zowel Amsterdamse locals als toeristen, niet alleen vanwege zijn...

Tech Coronacrisis
Horecaplatform Nocto biedt oplossing voor de anderhalvemetersamenleving

De horeca behoort tot één van de industrieën die zwaar getroffen is door COVID-19. Na 81 dagen gesloten te zijn geweest, mocht de horeca 1 juni weer open. Verschillende regels moeten dan wel worden nageleefd. Terwijl ongeduldig wordt gewacht op versoepelingen, komt Rotterdamse sta...

KHN Coronacrisis
Clubs & Nightlife bedrijven pleiten voor heropening per 1 augustus

De versoepelingen die vanaf vandaag ingaan, bieden voor veel sectoren weer enige ruimte om te ondernemen, maar voor de Clubs & Nightlife bedrijven is er nog steeds geen perspectief; zij moeten tot tenminste 1 september de deuren gesloten houden. Dit is niet langer uit te leggen. In Den Haag word...

Wet- en regelgeving Coronacrisis
Bezorgen van drankpakketten door horeca mag niet meer

Vanaf woensdag 1 juli mogen horecaondernemers in de Veiligheidsregio Gelderland-Zuid geen drankpakketten, met daarin licht alcoholische dranken, meer bezorgen, zo lezen we op de website van De Gelderlander. Tijdens het hoogtepunt van de coronacrisis werd er voor de horeca een uitzondering gemaakt, m...

Drinks Achtergronden
Nederlanders drinken steeds vaker caloriearme frisdranken

Uit de jaarlijkse monitoringscijfers van de Nederlandse vereniging Frisdranken, Waters, Sappen (FWS) blijkt dat frisdrankproducenten voorlopen op de afspraken uit het Nationaal Preventieakkoord. Staatssecretaris Paul Blokhuis meldde vorige week in een brief aan de Tweede Kamer dat de industrie al in...

Economie Coronacrisis
Horeca positief over omzetverwachting, vooral logiesverstrekkers positief gestemd

In juni waren er voor de tweede maand op rij minder ondernemers in de op consumenten gerichte branches pessimistisch over de verwachte omzet, personeelssterkte en het economisch klimaat dan een maand eerder. Na het afkondigen van ingrijpende maatregelen tegen het coronavirus, werd in april per saldo...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Lees Nu
Horeca & Recht
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: