Tapperij Tijdsloos is leukste voetbalkroeg van Nederland

3 december 2018 | Thijs Jacobs

Tapperij Tijdloos uit Papendrecht is de leukste voetbalkroeg van Nederland. Dat is live in het FOX Sports-programma ‘De Eretribune’ bekendgemaakt. FOX Sports-presentator Koert Westerman en Lars van Velsum (FC Afkicken) overhandigden de bijbehorende kampioensschaal.    

Mystery visit

Vorige maand werd Tapperij Tijdloos al uitgeroepen tot provinciewinnaar dankzij stemmen van het publiek. De vakjury, bestaande uit onder andere FOX Sports-presentatrice Aletha Leidelmeijer en Lars van Velsum van FC Afkicken, heeft na een mystery visit bepaald dat Tapperij Tijdloos zelfs ‘De Leukste Voetbalkroeg van Nederland 2018/2019’ is.

Naast de officiële kampioensschaal ontvangt Tapperij Tijdloos een FOX Sports Zakelijk-licentie voor een jaar en namens Sligro, partner van de verkiezing, een jaar gratis bitterballen en een ZiN Membership, waarmee de horeca-ondernemer in 2019 trainingen en evenementen kan bijwonen.

Juryrapport

In het juryrapport wordt de piekfijne entourage in de horecagelegenheid geroemd: “Tapperij Tijdloos ademt sport. Zowel binnen als buiten hangt veel voetbalaankleding, waarmee volop promotie wordt gemaakt voor de wedstrijden die ieder weekend op de tien schermen van de tapperij te zien zijn. Na elke goal klinkt de sirene en neemt de sfeer alleen nog maar meer toe onder de goedgemutste sportliefhebbers en de joviale bediening. Als klap op de vuurpijl is er een ruime keuze aan pubfood om tijdens de wedstrijden van te genieten.”

Ruim 12.500 stemmen

Sinds oktober is er via www.leukstevoetbalkroeg.nl ruim 12.500 keer gestemd op horeca met een officiële licentie van FOX Sports Zakelijk. Alle provinciewinnaars krijgen van Sligro een masterclass pubfood. De drie provinciewinnaars met de meeste stemmen, Tapperij Tijdloos, Café De Paus uit Lutjebroek en Café Eigenwijs uit Kampen, zijn tijdens een mystery visit beoordeeld door de vakjury.

De provinciewinnaars (in alfabetische volgorde)

Drenthe:         Crazy-Times uit Emmen                    

Flevoland:      Willem Barentsz uit Urk

Friesland:       Sportcafé Drachten uit Drachten

Gelderland:    Murphy’s Home uit Arnhem

Groningen:     Sportcafé Sportplein uit Veendam

Limburg:         Café Sjaen uit Neer

N-Brabant:     Café de Coop uit Sprundel

N-Holland:     Café De Paus uit Lutjebroek

Overijssel:     Café Eigenwijs uit Kampen

Utrecht:          Café BU 2 uit Bunschoten-Spakenburg

Zeeland:         De Heeren van Holland uit Middelburg

Z-Holland:      Tapperij Tijdloos uit Papendrecht   

Horecagelegenheden zijn een populaire plek om live voetbal te kijken in Nederland. Per Eredivisiespeelronde kijken er gemiddeld 284.000 fans in de cafés met een FOX Sports Zakelijk-licentie. Vorig seizoen kroonde Café D’n Bel uit het Brabantse Bladel zich tot ‘De Leukste Voetbalkroeg van Nederland’.

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Overig nieuws

Wet- en regelgeving Horeca & Recht
Blurring 2.0: goed geregeld?

Consumenten winkelen steeds vaker online en zijn minder vaak in winkelstraten te vinden. Tijdens een dagje uit is het winkelend publiek op zoek naar een 'totaalbeleving' en wordt de keuze voor een horecagelegenheid in toenemende mate bepaald door de sfeer, de beleving en het aanbod. Als hore...

Economie Wijn
2018 uitzonderlijk wijnjaar

Wijnmakers hadden niets te klagen in 2018, het was een prachtjaar. De wijnprijs zal hierdoor omlaag gaan in Spanje en Italië, zo lezen we op NU.nl. Maar geldt dit ook voor Nederlandse wijn? De zomer van 2018 was de warmste zomer sinds minimaal 1706, dit kwam goed uit voor wijnbouwers, temper...

Bier Personalia Brouwerijen
Peer Swinkels directievoorzitter Swinkels Family Brewers

Swinkels Family Brewers kondigt vandaag het vertrek aan van Jan-Renier Swinkels, die na ruim twaalf jaar het directievoorzitterschap overdraagt aan zijn neef, Peer Swinkels. Jan-Renier geeft de familiebrouwerij hiermee ruimte voor doorstroming en vernieuwing. Onder zijn leiding is invulling gegev...

Personeel Video
Horecazaak maakt soap om personeel te vinden

Goed personeel vinden is binnen de horeca een levensgroot probleem. Restaurant De Drie Koningen in Groede maakte daarom een heuse 'soap'. Het filmpje is op Facebook inmiddels goed bekeken en er is de nodige media-aandacht. Misschien ook voor jouw zaak een leuk idee? ...

Achtergronden Tech
E-mailmarketing: gouden marketinginstrument voor de horeca

Geslaagde e-mailmarketingcampagnes vragen om kennis over het samenstellen van goed verzorgde e-mails, het proces eromheen en de mogelijkheden. Hoe je als horecaprofessional hierin succesrijk kunt zijn, leer je in de training die HM Academy aanbiedt op 11 maart aanstaande (in Bunnik, centraal gelegen...

Economie Bier Brouwerijen
Alcoholvrije bier boost Heineken-verkopen

In 2018 heeft met name het eigen merk van bierbrouwer Heineken het goed gedaan. De groei van bijna 8 procent betekent volgens topman Jean-François van Boxmeer de beste prestatie van het merk Heineken in het afgelopen decennium. De inmiddels in 38 landen beschikbare 0.0-variant heeft hierbij f...

Meer nieuws

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Lees Nu
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2019 - Uitgeverij PS

Uitgave door: