Pulitzer’s Bar is de beste hotelbar van Amsterdam

21 januari 2019 | David Bakker

Pulitzer’s Bar is uitgekozen tot beste hotelbar van Amsterdam. De prijs werd zaterdag voor de zesde keer uitgereikt door de Belvedere Best Hotel Bar Awards tijdens de jaarlijkse Hotelnacht. De prijs werd in ontvangst genomen door Head Bartender Andrei Talapanescu, Bar Manager Brian Lijs en Directeur van Pulitzer Amsterdam Alexander van Gastel.

De jury vertelt: “Deze prijs is welverdiend. We waren overdonderd door de hoogstaande service, het fantastische interieur en de altijd goede sfeer. De cocktails zijn subliem. Jullie hebben deze bar afgelopen jaren naar een top niveau weten te brengen, deze prijs is helemaal terecht”. Afgelopen maanden bezocht en beoordeelde een onafhankelijke vakjury de verschillende hotelbars van onze hoofdstad.

Pulitzer’s Bar is gesitueerd aan de Keizersgracht in het 49-jaar oude en elegante Pulitzer Amsterdam. Een tijdloze hotelbar die het traditionele cocktail vakmanschap combineert met hedendaagse invloeden in een klassieke ruimte. Net als het menu heeft ook het interieur de elegante en klassieke stijl van vroegere tijden met een eigentijds randje.

Organisator Vincent van Dijk: ‘Er zijn afgelopen jaren veel bijzondere hotelbars bijgekomen. Amsterdam kan zich inmiddels meten met andere wereldsteden door de levendige en professionele bar-scene.

Overige prijzen die werden uitgereikt gingen naar: SkyLounge Amsterdam voor de publieksprijs, beste nieuwe hotelbar was Malabar in Jakarta Amsterdam, TwentySeven werd bekroond tot de meest creatieve bar en Juniper & Kin werd uitgeroepen tot de meest duurzame hotelbar.

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Overig nieuws

Wet- en regelgeving Horeca & Recht
Blurring 2.0: goed geregeld?

Consumenten winkelen steeds vaker online en zijn minder vaak in winkelstraten te vinden. Tijdens een dagje uit is het winkelend publiek op zoek naar een 'totaalbeleving' en wordt de keuze voor een horecagelegenheid in toenemende mate bepaald door de sfeer, de beleving en het aanbod. Als hore...

Economie Wijn
2018 uitzonderlijk wijnjaar

Wijnmakers hadden niets te klagen in 2018, het was een prachtjaar. De wijnprijs zal hierdoor omlaag gaan in Spanje en Italië, zo lezen we op NU.nl. Maar geldt dit ook voor Nederlandse wijn? De zomer van 2018 was de warmste zomer sinds minimaal 1706, dit kwam goed uit voor wijnbouwers, temper...

Bier Personalia Brouwerijen
Peer Swinkels directievoorzitter Swinkels Family Brewers

Swinkels Family Brewers kondigt vandaag het vertrek aan van Jan-Renier Swinkels, die na ruim twaalf jaar het directievoorzitterschap overdraagt aan zijn neef, Peer Swinkels. Jan-Renier geeft de familiebrouwerij hiermee ruimte voor doorstroming en vernieuwing. Onder zijn leiding is invulling gegev...

Personeel Video
Horecazaak maakt soap om personeel te vinden

Goed personeel vinden is binnen de horeca een levensgroot probleem. Restaurant De Drie Koningen in Groede maakte daarom een heuse 'soap'. Het filmpje is op Facebook inmiddels goed bekeken en er is de nodige media-aandacht. Misschien ook voor jouw zaak een leuk idee? ...

Achtergronden Tech
E-mailmarketing: gouden marketinginstrument voor de horeca

Geslaagde e-mailmarketingcampagnes vragen om kennis over het samenstellen van goed verzorgde e-mails, het proces eromheen en de mogelijkheden. Hoe je als horecaprofessional hierin succesrijk kunt zijn, leer je in de training die HM Academy aanbiedt op 11 maart aanstaande (in Bunnik, centraal gelegen...

Economie Bier Brouwerijen
Alcoholvrije bier boost Heineken-verkopen

In 2018 heeft met name het eigen merk van bierbrouwer Heineken het goed gedaan. De groei van bijna 8 procent betekent volgens topman Jean-François van Boxmeer de beste prestatie van het merk Heineken in het afgelopen decennium. De inmiddels in 38 landen beschikbare 0.0-variant heeft hierbij f...

Meer nieuws

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Lees Nu
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2019 - Uitgeverij PS

Uitgave door: