Nightlife Awards 2012 zijn uitgereikt

7 november 2012 |
Nightlife Awards 2012 zijn uitgereikt<

De jaarlijkse Nightlife Awards zijn uitgereikt aan de populairste uitgaansgelegenheden. In de prijzen vielen Fox (Stadskanaal), Beachclub Vroeger (Bloemendaal), Café Philip (Tilburg) en Brothers (Bunnik).

De Nightlife Awards
De Nightlife Awards zijn populariteitsprijzen die zijn toegekend op basis van drie meetinstrumenten. De bedrijven met de hoogste aantal stemmen van het publiek werden genomineerd en vervolgens aan een quickscan onderworpen door het bedrijfschap voor Horeca en Catering. Daarnaast werd er een onafhankelijk onderzoek uitgevoerd door DVJ Insights, die bij het YoungVotes-panel van 30.000 jongeren in de leeftijd van 16-28 jaar de naamsbekendheid en populariteit heeft gemeten.

Populairste Beachclub van Nederland
Beachclub Vroeger in Bloemendaal won de award 'Populairste Beachclub van Nederland'. Vroeger biedt de perfecte mix van een festival- en clubbeleving. Dat heeft te maken met de oppervlakte en de ideale locatie aan het strand. De ultieme partybeleving die bijna niet in de reguliere clubs is te evenaren.

Populairste Danscafé Nederland
Café Philip in Tilburg won de award voor 'Populairste Danscafé Nederland'. Het danscafé scoorde hoog in het YoungVotes onderzoek. Op het gebied van social media is het bedrijf de sterkste in haar regio, zowel met het aantal likes op Facebook als het aantal volgers op Twitter. Daarmee onderstreept Café Philip dat de inzet van social media belangrijk is voor deze sector.

Populairste Club Nederland
De award voor de 'Populairste Club Nederland' ging naar Fox in Stadskanaal. Ondernemer Jeroen van Broekhoven bewijst dat ook een club in de provincie zich met de allergrootsten kan meten. Zijn ongeëvenaarde inzet en motivatie werkt aanstekelijk op zijn omgeving. Er zijn weinig ondernemers in deze branche die behalve oog voor hun eigen bedrijf, zo begaan is met de branche in zijn totaliteit. Hij start regelmatig eigen initiatieven voor de sector.

Populairste Megaclub Nederland
Brothers in Bunnik mag zich de 'Populairste Megaclub van Nederland' noemen. Op de quickscan behaalde Brothers op afstand de hoogste totaalscore van alle genomineerden. Op het gebied van veiligheid en personeelsbeleid scoorde het bedrijf uitmuntend. In de voorgaande acht edities van de Nightlife Awards behaalde Brothers altijd een top-3 positie in deze landelijke categorie.

Myrtille Vromans


Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Overig nieuws

Events
Thérèse Boer en Herman den Blijker openen Gastvrij Rotterdam 2019

Gastvrij Rotterdam opent op 23 september om 11.30 uur met een bijzonder gelegenheidsduo; niemand minder dan Thérèse Boer, driesterren gastvrouw en sommelier van De Librije, en Herman den Blijker, chef-kok en presentator, zullen de presentatie van het openingsprogramma voor hun rekening...

Columns Blog
De jongeren van tegenwoordig

Mijn dochter is begonnen met vioolles. Al direct na de eerste les werd thuis de viool voorzichtig uit het kistje gehaald en begon ze er driftig op te tokkelen. In dit stadium kan ik er nog geen melodie in bespeuren, maar hey, wij hebben een instrument in huis dus het begin is gemaakt. Ze wist mij ze...

Achtergronden
Kinderdag bij strandpaviljoen in Noordwijk

St(r)andplaats Nederzandt (Noordwijk) staat op zondag 15 september weer volledig in het teken van de kids! Kidsday 2019, het kinderfestijn van de Bollenstreek. Dit jaar is Kidsday nog uitgebreider dan anders. Kids mogen lekker springen op de luchtkussens met de beats van DJ Kevin, spelen in de na...

Amsterdam Opening
Tunes Bar (Conservatorium Hotel Amsterdam) wordt Taiko Bar

Op het vijfjarige bestaan van Taiko Amsterdam is onthuld dat de Tunes Bar vanaf heden verdergaat als Taiko Bar. In de afgelopen vijf jaar is Tunes Bar, onder leiding van Schilo van Coevorden, uitgegroeid tot een ongeëvenaarde cohesie van keuken en bar met onmiskenbare Aziatische invloeden, waar...

Economie Personeel
Verloop personeel kost horeca 1,4 miljard euro per jaar

De horecasector kent, mede door het grote aandeel jonge arbeidskrachten, traditioneel een grote arbeidsdynamiek. De branche wordt door het grote personeelsverloop geconfronteerd met torenhoge kosten. Zo kost het vervangen van een fulltime werkende kok bijna 30.000 euro en het vervangen van een fullt...

Bier Achtergronden
Krat is de ster in nieuwe Heineken campagne

In de nieuwe Heineken® campagne, die vandaag live gaat, staat de Nederlandse vindingrijkheid, pragmatisme en een gezonde dosis zelfspot centraal. En waar komt dat beter tot uiting dan in de ‘ster’ van de nieuwe campagne: het Heineken krat. Josefien Olij, Marketing Manager Heineken...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Lees Nu
Horeca & Recht
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2019 - Uitgeverij PS

Uitgave door: