Grolsch/De Klok Dranken en De Graafschap tekenen overeenkomst

7 februari 2017 | Thijs Jacobs

Betaald voetbalorganisatie De Graafschap en Koninklijke Grolsch/De klok Dranken hebben maandagavond 6 februari jl, voorafgaand aan de wedstrijd tegen SC Cambuur, hun samenwerking voor de komende jaren bekrachtigd. Beide partijen hebben hun handtekening gezet onder een nieuwe sponsor/Partnership overeenkomst van 5 jaar bovenop de nog 2 lopende jaren van het huidige contract. Uiteraard blijft Grolsch/De Klok Dranken hiermee de exclusieve dranken- en bierleverancier van De Graafschap en haar stadion De Vijverberg.

De Graafschap Martine Zuil:  “We zijn heel blij dat we opnieuw met Grolsch tot een partnership hebben kunnen komen. Het openbreken van het bestaande contract en het verlengen daarvan tot 2023 geeft aan dat beide Achterhoekse merken vertrouwen hebben, in elkaar en in de gezamenlijke toekomst. Naast de zakelijke overeenkomst, kunnen wij ons ook prima vinden in de maatschappelijke gedachte. Wij gaan er van uit dat er veelvuldig reden zal zijn om op De Vijverberg het glas te heffen!”

Grolsch Jacco Potkamp: “Met deze overeenkomst combineert Grolsch wederom haar twee passies: voetbal en de regio! Plezier en ontspanning is wat voetbal en Grolsch verbindt. Grolsch is trots op Oost-Nederland als thuishaven, op de vele voetbalclubs in de regio en uiteraard op haar bier. Daarnaast ben ik er bijzonder trots op dat we in het kader van ons Duurzaamheidsbeleid, twee kaarten voor de Business Club Graafschap terug geven aan De Graafschap zodat deze ingezet kunnen worden voor een maatschappelijk doel van De Graafschap in de regio.”

 

Op de foto:
Vanuit Grolsch Jacco Potkamp, directeur Sales en vanuit De Klok Dranken Milco Alblas Algemeen directeur. Vanuit De Graafschap Martine Zuil Directeur Commercie en Marketing, Hans Veldhorst Algemeen bestuurder en Remon Enting Financieel directeur.

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Overig nieuws

Wet- en regelgeving Horeca & Recht
Blurring 2.0: goed geregeld?

Consumenten winkelen steeds vaker online en zijn minder vaak in winkelstraten te vinden. Tijdens een dagje uit is het winkelend publiek op zoek naar een 'totaalbeleving' en wordt de keuze voor een horecagelegenheid in toenemende mate bepaald door de sfeer, de beleving en het aanbod. Als hore...

Economie Wijn
2018 uitzonderlijk wijnjaar

Wijnmakers hadden niets te klagen in 2018, het was een prachtjaar. De wijnprijs zal hierdoor omlaag gaan in Spanje en Italië, zo lezen we op NU.nl. Maar geldt dit ook voor Nederlandse wijn? De zomer van 2018 was de warmste zomer sinds minimaal 1706, dit kwam goed uit voor wijnbouwers, temper...

Bier Personalia Brouwerijen
Peer Swinkels directievoorzitter Swinkels Family Brewers

Swinkels Family Brewers kondigt vandaag het vertrek aan van Jan-Renier Swinkels, die na ruim twaalf jaar het directievoorzitterschap overdraagt aan zijn neef, Peer Swinkels. Jan-Renier geeft de familiebrouwerij hiermee ruimte voor doorstroming en vernieuwing. Onder zijn leiding is invulling gegev...

Personeel Video
Horecazaak maakt soap om personeel te vinden

Goed personeel vinden is binnen de horeca een levensgroot probleem. Restaurant De Drie Koningen in Groede maakte daarom een heuse 'soap'. Het filmpje is op Facebook inmiddels goed bekeken en er is de nodige media-aandacht. Misschien ook voor jouw zaak een leuk idee? ...

Achtergronden Tech
E-mailmarketing: gouden marketinginstrument voor de horeca

Geslaagde e-mailmarketingcampagnes vragen om kennis over het samenstellen van goed verzorgde e-mails, het proces eromheen en de mogelijkheden. Hoe je als horecaprofessional hierin succesrijk kunt zijn, leer je in de training die HM Academy aanbiedt op 11 maart aanstaande (in Bunnik, centraal gelegen...

Economie Bier Brouwerijen
Alcoholvrije bier boost Heineken-verkopen

In 2018 heeft met name het eigen merk van bierbrouwer Heineken het goed gedaan. De groei van bijna 8 procent betekent volgens topman Jean-François van Boxmeer de beste prestatie van het merk Heineken in het afgelopen decennium. De inmiddels in 38 landen beschikbare 0.0-variant heeft hierbij f...

Meer nieuws

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Lees Nu
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2019 - Uitgeverij PS

Uitgave door: