Eerste editie Wine & Whisky festival BARN47

15 mei 2018 | David Bakker

Op zaterdag 19 mei vindt de eerste editie van BARN47’s Wine&Whisky Festival plaats. Tussen 15.00 en 21.00 uur kunnen gasten een route bewandelen langs verschillende wijn – en whiskystands. BARN47 heeft speciaal voor deze dag het ‘W&W paspoort’ geïntroduceerd, waarmee tientallen wijnen en whisky’s kunnen worden geproefd én beoordeeld. Laat je verrassen door een specifieke druif of karakteristieke Ierse scotch. De persoonlijke favorieten zijn immers per fles te koop tegen zeer aantrekkelijke prijzen. ‘’Wij steken met dit festival de nostalgische proeverij in een geheel nieuw jasje’’ vertelt mede-eigenaar Michel de Jong.

W&W Paspoort

Het nieuwe bruisende festival staat geheel in het teken van het persoonlijk smaakprofiel van alle wijn – en whisky liefhebbers. Iedereen mag zich deze dag namelijk een kenner noemen met het persoonlijke W&W paspoort, dat bij binnenkomst van het evenement wordt meegegeven. Wijnkenners vertellen je
bij de stands verhalen over de geschiedenis van de bijzondere blends, merken en smaken. In het paspoort kun je precies bijhouden wat jouw favoriete wijnen en whisky’s zijn. De flessen zijn te koop bij BARN47 voor een schappelijke prijs. Natuurlijk gaat het proeven van de alcoholische versnaperingen niet gepaard met een lege maag. Daarom hebben de chef-koks overheerlijke bites
bereid die de smaakpapillen optimaal activeren. Niet weg te krijgen bij het Haagse foodparadijs en behoefte aan een volwaardig diner? Schuif dan aan bij de ‘Barn Tasting’ en krijg de volledige ticketprijs van 5 euro terug! Tickets voor het festival zijn van te voren te reserveren via de website of te koop in het restaurant.

Over BARN47

BARN47 staat voor divers én fresh food. In de uiteenlopende foodstands worden gerechten uitsluitend bereid met dagverse ingrediënten én met aandacht voor minimale foodwaste. Gasten krijgen een uniek kijkje in de open keukens waar keukenbrigades met ieder een eigen specialisme en oog voor detail werken aan gerechten uit verschillende werelddelen. Het restaurantgedeelte is geheel in de stijlvan een New York’s pakhuis ingericht en heeft een industriële look and feel. Het complete plaatje vaneen hip New York’s pakhuis, maar dan in Nederland. De gigantische stalen raampartijen, houten luiken, chique kroonluchters en warme beige chesterfield banken brengen de nodige stijl en allure. Inspiratie voor de inrichting haalde mede-eigenaar Marc de Gier uit de foodhallen van Madrid en Kopenhagen.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Overig nieuws

Coronacrisis
Laat ons jouw horecazaak zien: ben jij al 'coronaproof' ingericht?

Na een verplichte sluiting van 10 weken mag de horeca aanstaande maandag dan eindelijk weer open. Terrasstoelen worden uit het plastic gehaald, tapsystemen worden schoongemaakt en alle reserveringen worden keurig in tabellen opgenomen. De horeca is klaar voor een herstart. Hoewel de mogelijkheden...

Opening Coronacrisis
Grootste terras van Hoofddorp klaar voor heropening

Het grootste terras van Hoofddorp bij het Novotel Amsterdam Schiphol Airport opent op 1 juni weer haar deuren. General Manager Floris Licht hoopt vooral dat locals het terras vanaf deze dag weer weten te vinden. Novotel Amsterdam Schiphol Airport heeft een prachtig terras, waar tot wel zeventig m...

Koffie & thee Utrecht
30ml Coffee & Food maakt een feestje van de heropening op 1 juni

De afgelopen maanden was het rustig in de ‘huiskamers’ van 30ml. Alle vestigingen waren open voor TO GO, maar de gezelligheid die de zaken normaliter zo typeert hebben de medewerkers echt gemist. Gelukkig openen ook zij vanaf 1 juni om 12:00 uur weer de deuren voor het nuttigen ter plaat...

Economie Coronacrisis
Horeca al in eerste kwartaal zeer zwaar getroffen door de crisis

De horeca is een van de zwaarst getroffen sectoren door de maatregelen tegen de verspreiding van het coronavirus. De omzet nam in het eerste kwartaal van 2020 met 14 procent af ten opzichte van het voorgaande kwartaal, meldt het CBS. Dit was de eerste omzetdaling in 7 jaar tijd. Het volume, de voor...

Branded Content
Veiligheidsproducten worden nieuwe reclamedragers

Horecaondernemers hebben groen licht gekregen om per 1 juni weer te openen.Met deze bijzondere printproducties kunnen horecaondernemers de aandacht op zichzelf vestigen of zelfs gebruiken voor hun marketing en eigen reclame. Voorbereiding is heel belangrijk: Plaats daarom specifieke gedragsregel...

Wet- en regelgeving Horeca & Recht
Slecht levensgedrag, definitief oordeel in zicht?

Het openen van een restaurant gaat niet zomaar. Los van alle praktische zaken moeten de nodige vergunningen worden aangevraagd, waaronder in veel gevallen een exploitatievergunning op grond van de (algemene) plaatselijke verordening en een Drank- en Horecawetvergunning. Hierbij stuit men doorgaans o...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Lees Nu
Horeca & Recht
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: