BBB Academy gaat voor meer horecasucces 

5 oktober 2017 | Thijs Jacobs

BBB Maastricht opent maandag haar deuren. Belangrijk onderdeel van deze horecavakbeurs is het bewerkstelligen van meer horecasucces voor ondernemers. Op de BBB Academy worden in samenwerking met Leliveld Advocaten, HabetsRoyen en Servicecenter 4Hospitality gedurende 3 dagen gratis korte sessies van 20 minuten verzorgd door experts en trendwatchers. Zo kan de horecavakgenoot niet alleen nieuwe producten en diensten ontdekken op de BBB beursvloer, maar ook zijn kennis verbreden op ondernemersvlak.

Inspirerend programma

Beursmanager Erik Stroink zegt hierover: “De bezoeker heeft dit jaar veel te kiezen en zo’n spannend en inspirerend programma hadden we niet eerder. Zowel op de beursvloer als op de BBB Academy bieden wij een verrassend programma waar horecaondernemers écht iets aan zullen hebben en wat hen gaat helpen hun horecasucces te vergroten.”

Zo zal Food Inspiration sessies verzorgen over food- en drinktrends, hotspots en coole concepten. Andere sessies gaan over optimalisatie van bedrijfsrendement, de gevolgen van ziek personeel en de (on)mogelijkheden bij ontslag op staande voet. Ook Facebookmarketing en de voor- en nadelen van payrolling en oproepkrachten komen aan de orde in deze interessante sessies. Interessant is ook de uiteenzetting van Lelieveldadvocaten over het woud aan regelgeving. Hoe zit dat met vergunningen en handhaving?

Een volledig programma vindt u op de website bbbmaastricht.nl

BBB Maastricht vindt plaats van 9 t/m 11 oktober 2017 in MECC Maastricht. Openingstijden 11.00 – 18.00 uur. 

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Overig nieuws

Interview Longread
Mens, Bedrijf & Visie: Peter Hein van Mulligen (CBS)

In de rubriek Mens, Bedrijf & Visie portretteert de redactie van De CaféKrant vooraanstaande personen in en rondom de horecabranche. De coronacrisis dendert als een donderwolk door de sector. In deze rubriek zetten we de mens, de visie en het bedrijf centraal. In deze aflevering een ge ...

Drinks
Talkshow voor foodies: De Nederlandse “Sherry Show”

Geïnspireerd op de bekende dagelijkse talkshows, start de door Europa gefinancierde campagne voor beschermde oorsprongsbenaming Sherry wijnen op de Nederlandse markt met een exclusieve “Sherry Show”. Deze dynamische kick-off wordt live uitgezonden vanuit de Balie in Amsterdam op ...

Corona
Fieldlab Cafés van start

Het Fieldlab evenement voor de horeca is gisteren van start gegaan in Utrecht. Vijf cafés in de Domstad doen mee aan het proefevenement, waarbij TNO kijkt of en hoe de gasten en het personeel zich houden aan de maatregelen en afspraken. Het proefevenement duurt tot en met aanstaande zaterdag ...

Interview Longread
Deze café-eigenaar verkoopt nu tapasboxen, bierpakketten en chocolade

Roy Spekhorst is eigenaar van Pelle’s in Deurningen, een dorp dat ligt onder de rook van Hengelo. Spekhorst houdt de moed erin tijdens deze coronacrisis en heeft allerlei initiatieven ontplooid om de boel draaiende te houden: “E-commerce wordt voor ons nu steeds belangrijker; wie had dat ...

Columns
Met Pasen de terrassen open werd het duidelijk niet. Joh!

En dan zeggen: “Ze horen alleen wat ze willen horen." Of: ”Als er iets uitlekt, betekent het niet dat het al zo besloten is." Ja, dat weten wij uiteraard inmiddels ook wel! Maar neem dan eens een goed besluit. "Ja, maar we zeggen toch steeds 'als, als, als' erbij? ...

Achtergronden Branded Content
Wise: het platform voor het boeken van een werkplek in de horeca

Vanaf de heropening kunnen horecaondernemers laptopgebruikers in de eigen zaak reguleren en ontvangen met Wise. Via het innovatieve platform bieden horecaondernemers werkplekken aan (thuis)werkers. Zo kunnen werkgevers, werknemers, freelancers en ondernemers geschikte werkplekken vinden, boeken en b ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2021 - Uitgeverij PS

Uitgave door: