BBB Academy gaat voor meer horecasucces 

5 oktober 2017 | Thijs Jacobs

BBB Maastricht opent maandag haar deuren. Belangrijk onderdeel van deze horecavakbeurs is het bewerkstelligen van meer horecasucces voor ondernemers. Op de BBB Academy worden in samenwerking met Leliveld Advocaten, HabetsRoyen en Servicecenter 4Hospitality gedurende 3 dagen gratis korte sessies van 20 minuten verzorgd door experts en trendwatchers. Zo kan de horecavakgenoot niet alleen nieuwe producten en diensten ontdekken op de BBB beursvloer, maar ook zijn kennis verbreden op ondernemersvlak.

Inspirerend programma

Beursmanager Erik Stroink zegt hierover: “De bezoeker heeft dit jaar veel te kiezen en zo’n spannend en inspirerend programma hadden we niet eerder. Zowel op de beursvloer als op de BBB Academy bieden wij een verrassend programma waar horecaondernemers écht iets aan zullen hebben en wat hen gaat helpen hun horecasucces te vergroten.”

Zo zal Food Inspiration sessies verzorgen over food- en drinktrends, hotspots en coole concepten. Andere sessies gaan over optimalisatie van bedrijfsrendement, de gevolgen van ziek personeel en de (on)mogelijkheden bij ontslag op staande voet. Ook Facebookmarketing en de voor- en nadelen van payrolling en oproepkrachten komen aan de orde in deze interessante sessies. Interessant is ook de uiteenzetting van Lelieveldadvocaten over het woud aan regelgeving. Hoe zit dat met vergunningen en handhaving?

Een volledig programma vindt u op de website bbbmaastricht.nl

BBB Maastricht vindt plaats van 9 t/m 11 oktober 2017 in MECC Maastricht. Openingstijden 11.00 – 18.00 uur. 

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Overig nieuws

Achtergronden
Dwangsom voor horecaondernemer

Een horeca-uitbater in Bergen op Zoom heeft een last onder dwangsom opgelegd gekregen van de gemeente Bergen op Zoom, zo lezen we op internetbode.nl. Forse boete Het college van burgemeester en wethouders heeft dit laten weten. Het besluit is genomen om nieuwe overschrijdingen van de geluidsno...

Utrecht CityTrip
CityTrip Utrecht: Interview 30ml Coffee Roasters Koffiebar

Kwaliteit van koffie verschilt sterk De koffie is in de horeca niet overal van goede kwaliteit volgens de koffiefanaat. "Met alle respect; de koffie die je bij de groothandel koopt, is maanden geleden ingepakt. Die van ons is slechts hooguit een paar dagen voor levering gebrand. Dat is een were...

Drinks Achtergronden
Klacht tegen campagne 'Neuken Liqueur'

Nee, het is geen 1 april-grap. STIVA en SpiritsNL dienen gezamenlijk een klacht in tegen Neuken Liqueur bij de Reclame Code Commissie. De naam Neuken Liqueur in combinatie met de wijze waarop geadverteerd wordt achten STIVA en SpiritsNL in strijd met de Reclamecode voor Alcoholhoudende dranken (RvA....

Bezorgen
Online platform ‘KEDAI’ geeft foodondernemers hun onafhankelijkheid terug

Het nieuwe online platform Kedai (Kedai betekent winkel) geeft fastfood- en bezorgrestaurant-ondernemers hun onafhankelijkheid weer terug. Het platform biedt, anders dan de huidige aanbieders, een model waarbij deze ondernemers deels eigenaar kunnen worden van het platform. De afhankelijkheid van gr...

Achtergronden
Top 10 best gelezen artikelen op decafekrant.nl

Het einde van het jaar nadert. Tijd om terug te blikken op een bewogen jaar. We hebben een overzicht gemaakt van de meest gelezen artikelen op decafekrant.nl. 1. Column: Café-eigenaren zijn geen wetshandhavers Best gelezen dit jaar? Een Column van redacteur Thijs Jacobs over een plannetje...

Achtergronden
Horeca Den Bosch beperkt geluidsoverlast tijdens carnaval

Geen versterkte muziek na tien uur 's avonds en de deuren van horecazaken in de binnenstad om middernacht dicht... Het zijn voorbeelden van maatregelen die de Bossche horeca zelf heeft ingesteld om overlast voor binnenstadbewoners tijdens carnaval te beperken, zo lezen we op de website van DTV D...

Meer nieuws

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Lees Nu
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2017 - Uitgeverij PS

Uitgave door: