Albron sluit overeenkomst voor de horeca in Fashion Outlet Zevenaar

11 juli 2019 | David Bakker

Ontwikkelingscombinatie FOZ BV (een samenwerking van Veluwezoom Verkerk Vastgoedontwikkeling en Stable International) en foodservice organisatie Albron zijn op 4 juli 2019 een partnership aangegaan, voor de horeca-exploitatie van een groot deel van de units bestemd voor horeca in Fashion Outlet Zevenaar. 

Totaalbeleving; waar fashion en food samenkomen

Fashion Outlet Zevenaar zal tussen de 90 en 100 verschillende nationaal als internationaal aansprekende merken krijgen. Albron zal als main contract operator ruim 1.100 m2 aan horeca-aanbod verzorgen. Dat aanbod zal bestaan uit op maat gemaakte concepten voor de Outlet, zoals bijvoorbeeld een ‘sweets & treats’ concept en multipurpose belevingsconcepten o.a. in de Foodcourt; inspelend op fashion en de internationale wereldkeukens. Daarnaast worden bekende street brands als Starbucks en Le Perron ingezet. In totaal betreffen het 5 horecaconcepten. Zo bieden we gezamenlijk een zeer gevarieerd en aantrekkelijk aanbod aan fashion én horeca voor de bezoekers van Fashion Outlet Zevenaar. 

"We zijn enorm trots op deze samenwerking. Albron is als landelijk opererende organisatie sterk regionaal vertegenwoordigd. We trekken daarnaast graag op met lokale leveranciers en ondernemers. Zo kunnen we maximaal inspelen op de behoeften van zowel (inter)nationale als regionale bezoekers. We vinden het ontzettend gaaf dat we Fashion Outlet Zevenaar mogen helpen om meer te zijn dan alleen een plek waar je goed kunt winkelen, maar een plek waar bezoekers de ultieme shopping experience zullen ervaren” vertelt Ernest van de Voort, Manager Marketing & Business Development bij Albron.

Kees Woltering directeur van Stable International licht toe: “Na lange tijd van gezamenlijke en intensieve voorbereiding, is een afgewogen en bijzonder aantrekkelijk totaalconcept voor Fashion Outlet Zevenaar neergezet met een kwalitatief hoogwaardig aanbod. Wij zijn dan ook bijzonder verheugd over de goede samenwerking en het daaruit voortgekomen eindresultaat. Als ervaren outletmanagement organisatie weten wij hoe belangrijk goede horeca is voor het uiteindelijke gevoel waarmee onze klant straks naar huis gaat. Goede kwaliteit met de daarbij behorende uitstekende service zal de bezoeker van Fashion Outlet Zevenaar laten terugkijken op een geslaagd dagje uit.” Fashion Outlet Zevenaar opent naar verwachting medio 2021 haar deuren voor het publiek.  

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Overig nieuws

Economie KHN
Fors deel van de horeca staat op omvallen

Volgens de berichtgeving van de afgelopen dagen – waaronder het laatste OMT advies – en gesprekken die Koninklijke Horeca Nederland (KHN) voert met de overheid en MKB-Nederland lijkt de kans dat er op korte termijn versoepelingen voor (delen van) de horeca komen voor medio januari uiterm ...

KHN Coronacrisis
Gelderse horecaondernemers kunnen voucher met waarde tot 5000 euro aanvragen

De provincie Gelderland stelt 1 miljoen euro beschikbaar aan ondernemers in de horeca-, toerisme- en vrije tijdsector die door de coronacrisis in zwaar weer zijn gekomen. Dit ‘steuntje in de rug’ kunnen ondernemers in deze hard getroffen sectoren inzetten voor adviesdiensten en ondersteu ...

Wet- en regelgeving
Viswinkel of horeca?! Het slotstuk!

Een jaar geleden schreven wij over de handhavingszaak die door de gemeente Amsterdam was gestart tegen The Seafood Shop, een luxe viswinkel in het hart van Amsterdam, waar ook diverse vissnacks en maaltijden worden verkocht. In dit artikel staan wij nogmaals stil bij het verloop van deze zaak en kij ...

Digitaal Ondernemen
Digitaal ondernemen in het café

De horeca is dicht. Dat betekent niet dat er niets gebeurt. Afhalen, bezorgen, pakketten samenstellen, online kookcursussen en bierproeverijn organiseren: De horeca staat verre van stil. Het digitale landschap geeft de horeca op dit moment de tools in handen om omzet te genereren. Nu fysiek conta ...

Economie Coronacrisis
Horecapersoneel slachtoffer van coronacrisis

Horeca- en cateringbedrijven ervaren pittige tijden. Tegen de stroom in proberen ze omzet te draaien en bezoekers aan te trekken. Dit blijkt uit onderzoek van Foodservice Community en GROUP7 onder bijna 600 horeca-, fastservice- (dit zijn broodjeszaken en frituren) en cateringprofessionals, dat tuss ...

Achtergronden
Zonder horeca blijven er maar weinig openbare toiletten over

Op 19 november was het Wereld Toiletdag. Een dag waarop de app HogeNood samen met de Maag Lever Darm Stichting in kaart brengt wat de meest toiletvriendelijke gemeenten van Nederland zijn. De jaarlijkse ranking laat drastische verschillen zien met en zonder horeca, want zoals jullie weten is de hore ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Lees Nu
Horeca & Recht
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: