Veiligheidsproducten worden nieuwe reclamedragers

28 mei 2020 | Redactie

Horecaondernemers hebben groen licht gekregen om per 1 juni weer te openen.Met deze bijzondere printproducties kunnen horecaondernemers de aandacht op zichzelf vestigen of zelfs gebruiken voor hun marketing en eigen reclame. 

Voorbereiding is heel belangrijk: Plaats daarom specifieke gedragsregels en informatie over producten bij uw entree of direct op de plaats waar  gasten zitten. Om ervoor te zorgen dat dit duidelijk zichtbaar is en als officiële informatie wordt gezien, moet u handgeschreven notities vermijden. Gebruik veiligheidsproducten zoals opvallende posters, stevige roll-ups, gemakkelijk verplaatsbare stoepborden of praktische vloerstickers in uw winkel om de boodschap over te brengen.

In de dienstverlenende sector en de detailhandel evenals in productiebedrijven worden steeds vaker transparante afstandhouders gebruikt in de vorm van wanden van acrylglas of vloerstickers. Onlineprinters biedt zijn klanten deze veiligheidsproducten met een individuele opdruk aan.

Sinds de uitbraak van corona is niets meer hetzelfde. In plaats van elkaar de hand te schudden, moeten we beleefd afstand houden om niemand in gevaar te brengen. Wie desondanks dichter bij zijn klanten wil komen, moet passende veiligheidsmaatregelen treffen. „Als onderneming die individueel drukwerk produceert, moesten wij ons allereerst zelf op de nieuwe situatie instellen. Nadat wij hadden vastgesteld dat we veilig konden blijven produceren en leveren, hebben wij besloten gebruik te maken van onze kerncompetentie, om geschikte reclamemiddelen voor onze klanten te ontwikkelen. Wij willen al datgene aan onze klanten ter beschikking stellen wat zij nodig hebben om hun verkoopactiviteiten in deze tijd zo goed mogelijk te kunnen voortzetten, of dat nu in de stationaire detailhandel is, in de producerende industrie, in de horeca of in officiële instellingen“, vertelt Christian Würst, directeur en Chief Commercial Officer van Onlineprinters.

Succesvolle omschakeling van de productie

De onlinedrukkerij heeft een deel van haar productie omgeschakeld naar de fabricage van neus- en mondkapjes. Deze neus- en mondkapjes zijn in de onlineshop verkrijgbaar in meerdere uitvoeringen en in verschillende stoffen. Ook zijn er templates beschikbaar. „Met onze "online vormgeven-tool" kunnen eigen spreuken op de kapjes worden gedrukt of motieven worden geüpload“, zegt Christian Würst. De Economy-neus- en mondkapjes kunnen worden besteld in vijf maten en zijn ook geschikt voor kinderen en jongeren. Alle stoffen kapjes kunnen worden gewassen op 60 graden. Bovendien kunnen er ook gezichtsschermen in verschillende uitvoeringen worden besteld. Deze worden steeds vaker gebruikt in de detailhandel of in kapperszaken.

Nieuw in de shop: papieren mondkapjes

Helemaal nieuw in de shop zijn nu ook individueel bedrukbare, papieren mondkapjes in twee uitvoeringen. Deze zijn bij uitstek geschikt om uit te delen in winkels en horecavoorzieningen. Behalve offsetpapier is ook kringlooppapier voor de papieren mondkapjes beschikbaar.

Hulp voor sociale instellingen

De onderneming, die voornamelijk drukwerk als flyers, posters, brochures, visitekaartjes of beurssystemen evenals reclamemiddelen online verkoopt, helpt sociale en charitatieve instellingen met gratis mondkapjes en heeft ook het eigen personeel voorzien van neus- en mondkapjes. „Bovendien ondersteunen wij vrijwilligersactiviteiten met flyers of soortgelijk drukwerk“, vertelt Christian Würst.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Overig nieuws

Amsterdam Café
Nedstede koopt vastgoed en exploitatie café De Vergulde Gaper in de Jordaan

Nedstede heeft het vastgoed en de exploitatie van café De Vergulde Gaper gekocht. Het beroemde café ligt middenin de Jordaan, aan de Prinsenstraat 30, op de hoek van de Prinsengracht. De Vergulde Gaper is geliefd onder zowel Amsterdamse locals als toeristen, niet alleen vanwege zijn...

Tech Coronacrisis
Horecaplatform Nocto biedt oplossing voor de anderhalvemetersamenleving

De horeca behoort tot één van de industrieën die zwaar getroffen is door COVID-19. Na 81 dagen gesloten te zijn geweest, mocht de horeca 1 juni weer open. Verschillende regels moeten dan wel worden nageleefd. Terwijl ongeduldig wordt gewacht op versoepelingen, komt Rotterdamse sta...

KHN Coronacrisis
Clubs & Nightlife bedrijven pleiten voor heropening per 1 augustus

De versoepelingen die vanaf vandaag ingaan, bieden voor veel sectoren weer enige ruimte om te ondernemen, maar voor de Clubs & Nightlife bedrijven is er nog steeds geen perspectief; zij moeten tot tenminste 1 september de deuren gesloten houden. Dit is niet langer uit te leggen. In Den Haag word...

Wet- en regelgeving Coronacrisis
Bezorgen van drankpakketten door horeca mag niet meer

Vanaf woensdag 1 juli mogen horecaondernemers in de Veiligheidsregio Gelderland-Zuid geen drankpakketten, met daarin licht alcoholische dranken, meer bezorgen, zo lezen we op de website van De Gelderlander. Tijdens het hoogtepunt van de coronacrisis werd er voor de horeca een uitzondering gemaakt, m...

Drinks Achtergronden
Nederlanders drinken steeds vaker caloriearme frisdranken

Uit de jaarlijkse monitoringscijfers van de Nederlandse vereniging Frisdranken, Waters, Sappen (FWS) blijkt dat frisdrankproducenten voorlopen op de afspraken uit het Nationaal Preventieakkoord. Staatssecretaris Paul Blokhuis meldde vorige week in een brief aan de Tweede Kamer dat de industrie al in...

Economie Coronacrisis
Horeca positief over omzetverwachting, vooral logiesverstrekkers positief gestemd

In juni waren er voor de tweede maand op rij minder ondernemers in de op consumenten gerichte branches pessimistisch over de verwachte omzet, personeelssterkte en het economisch klimaat dan een maand eerder. Na het afkondigen van ingrijpende maatregelen tegen het coronavirus, werd in april per saldo...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Lees Nu
Horeca & Recht
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: