Training: meer gasten door ijzersterke social media content

13 mei 2018 | Thijs Jacobs

Dat wil toch iedereen? Meer gasten, en dus ook meer omzet, door ijzersterke content op sociale media? Maar ja, hoe pak je dat aan? We hebben een prachtig aanbod voor je. Tijdens de training op 28 mei aanstaande leert Monique van Gevelt de cursisten hoe zij hun gasten het water in de mond kunnen laten lopen door content op social media. 

Het doel van de training is om te leren hoe je zelf deze content maakt. Na deze training maak je sterke, onderscheidende content die je gasten verleidt om naar je bedrijf (terug) te komen. Wie nu boekt, ontvangt bovendien een puike vroegboekkorting. 

Voor meer info en om je in te schrijven, klik hier! 
Profiteer direct van de vroegboekkorting!

Duur van de training

1 dag, van 9.00 – 17.00 uur, bestaande uit 2 modules:

Ochtendmodule: Sterke content maken.
Tijdens de ochtend wordt aandacht besteed aan:

Hoe bepaal je je doelgroep, wie is je gast?
Sluit je content aan bij de behoefte van je gast?
Hoe maak je sterke content die je (potentiële) gasten verleidt om te  komen?
Hoe promoot je je bedrijf?
Hoe bouw je aan een relatie met je klanten?

Middagmodule: Social Media
In middag komt Social Media aan de orde:

Hoe onderscheid je je op Social Media?
Ben je goed zichtbaar op Social Media
Hoe beheer je al je Social Media accounts op een eenvoudige manier?

Wat kun je verwachten

In de ochtend ontvangen wij je met koffie en thee. Gedurende de dag kun je gebruik maken van koffie, thee, water, frisdrank en lekkernijen.
De lunch bestaat uit een uitgebreid, zeer goed verzorgd lunchbuffet.
Halverwege de dag is er een onderbreking met een lekkere Energy Break, zodat je daarna weer fris bent voor de rest van de training.
We eindigen met een borrel. Je sluit de dag, onder het genot van een hapje en een drankje, samen met je medecursisten af.

Voor meer info en om je in te schrijven, klik hier!

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Overig nieuws

Columns Starten in de horeca Ondernemen
Functioneren en disfunctioneren: wat kan en moet een werkgever?

Elke werkgever kampt vroeg of laat met een medewerker die het in het functioneren laat afweten. Van een werkgever wordt verwacht een gedegen verbeterplan op te stellen en met de medewerker te doorlopen. Een verbeterplan kent duidelijke doelen, een reële termijn waarbinnen de doelen moeten zijn ...

Interview Longread
Interview: waarom het woord 'gratis' niet werkt in de horeca

“Marketing wil je als horecaondernemer het liefst binnenboord houden.” Monique van Gevelt is daar duidelijk in en ze heeft een punt. Want je kúnt het ook zelf als je de tools kent en beheerst. “Het is het gemakkelijkst om de reguliere social media-kanalen in te zetten”...

Achtergronden KHN
KHN pleit voor noodfonds horecazaken na gedwongen sluiting

Koninklijke Horeca Nederland (KHN) luidt de noodklok voor horecabedrijven die op last van de burgemeester gesloten zijn nadat er een geweldsincident bij hun zaak heeft plaatsgevonden. KHN vindt dat deze ondernemers gecompenseerd moeten worden uit een noodfonds van de overheid als na politieonderzoek...

Economie Achtergronden
Onderzoek: horeca laat sterke winstontwikkeling zien

De horeca heeft ook in 2017 sterk geprofiteerd van de verbeterde koopkracht. De omzetgroei kwam uit op 8% en werd breed gedragen: het aandeel van horecaondernemers met een stabiele of hogere omzet steeg naar 71%. De winstontwikkeling was met 20% erg sterk (+18% in 2016) en ruim beter dan het mkb-gem...

Regelgeving
Staatssecretaris Blokhuis en wethouder Everhardt starten landelijke actie NIXzonderID

Staatssecretaris Blokhuis en wethouder Everhardt starten landelijke actie NIXzonderID Staatssecretaris Paul Blokhuis (VWS) ervaart zelf in de horeca hoe lastig het is om de leeftijd van jongeren in te schatten. De landelijke actie NIXzonderID is vandaag gestart door staatssecretaris Paul Blokhuis (V...

Regelgeving
KHN: overheid moet horeca tegemoet komen in tijd of geld bij verbod rookruimten

Op 6 april jl. kondigde staatssecretaris Blokhuis van VWS aan dat hij rookruimten in de horeca over 2 jaar wil verbieden. Uit een enquête die door bijna 2500 leden van Koninklijke Horeca Nederland (KHN) is ingevuld, blijkt dat een verbod grote impact heeft. Horecaondernemers zien bij een verbo...

Meer nieuws

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Lees Nu
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2018 - Uitgeverij PS

Uitgave door: