't Wapen van Maeslant uitgeroepen tot de beste horecagelegenheid van Nederland

17 januari 2017 | Thijs Jacobs

Gisteren is door HEINEKEN Nederland het Gouden Fust uitgereikt voor de beste horecazaak van het land. ´t Wapen van Maeslant is dit jaar de gelukkige winnaar van het Gouden Fust. Met deze prijs mogen zij zich de beste horecazaak van Nederland noemen. Naast het Gouden Fust, ontvingen zij ook de Gouden Tapknop voor de beste horecazaak van de regio. De horecazaak is meerdere keren beoordeeld door mystery guests en heeft het beste gastheerschap, de beste service en de beste bierbehandeling.

Blijk van waardering van onze gasten

Eigenaar Stanley Knop van ´t Wapen van Maeslant, winnaar van het Gouden Fust, nam deze bijzondere prijs in ontvangst die werd uitgereikt door Rob Candeias, Accountmanager van Zuid-Holland, HEINEKEN Nederland enis dolblij met deze prijs. “Het is fantastisch dat we hebben gewonnen. We doen al vanaf het begin mee aan het Goed Getapt programma, om zo onze gasten tevreden te stellen en meer kwaliteit te leveren. Het winnen van het Gouden Fust is echt een blijk van waardering. En daar doen we het samen met ons team uiteindelijk allemaal voor!”

De uitreiking van het Gouden, Zilveren en Bronzen Fust 2016 is onderdeel van het Goed Getapt kwaliteitsprogramma van HEINEKEN Nederland. “Al meer dan tien jaar helpen we Nederlandse horecazaken met trainingen en workshops naar kwaliteit in gastheerschap, service en bierhandeling”, vertelt Rob Candeias, Accountmanager Zuid-Holland, HEINEKEN Nederland. “We toetsen de horecazaken die deelnemen aan het Goed Getapt programma aan de hand van mystery guests. Zo streven we ernaar dat de gasten bij ’t Wapen van Maeslant op de beste manier van hun bier kunnen genieten.”

Over Goed Getapt

De verkiezing van de Gouden, Zilveren en Bronzen Fust maakt deel uit van het Goed Getapt programma van HEINEKEN Nederland. Jaarlijks doen hieraan ruim 2.000 horecaondernemers mee, die Heineken, Brand of Amstel op de tap hebben. Zij zijn herkenbaar aan het Goed Getapt-gevelschild, een kwaliteitskeurmerk voor onze ondernemers. Het Goed Getapt programma heeft tot doel om bewustwording van kwaliteit en kwaliteitsbeleving in de horeca te verhogen met de focus op tapbier. De Gouden, Zilveren en Bronzen Fust worden toegekend op basis van ervaringen en rapportages van mystery guests die alle deelnemende horecazaken minstens 4 keer bezoeken. Ondernemers worden beoordeeld op goed gastheerschap, service en bierbehandeling. Goed getapt pils, maar ook het op de juiste manier serveren en behandelen van speciaalbier betaalt zich uiteindelijk uit in tevreden gasten die vaker terugkomen. Dit jaar reikt HEINEKEN Nederland in het kader van het Goed Getapt programma ook op regionaal niveau prijzen uit aan de best presterende restaurants of eetcafés, de beste sportkantine en de beste nieuwkomer van de regio.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Overig nieuws

Events
Thérèse Boer en Herman den Blijker openen Gastvrij Rotterdam 2019

Gastvrij Rotterdam opent op 23 september om 11.30 uur met een bijzonder gelegenheidsduo; niemand minder dan Thérèse Boer, driesterren gastvrouw en sommelier van De Librije, en Herman den Blijker, chef-kok en presentator, zullen de presentatie van het openingsprogramma voor hun rekening...

Columns Blog
De jongeren van tegenwoordig

Mijn dochter is begonnen met vioolles. Al direct na de eerste les werd thuis de viool voorzichtig uit het kistje gehaald en begon ze er driftig op te tokkelen. In dit stadium kan ik er nog geen melodie in bespeuren, maar hey, wij hebben een instrument in huis dus het begin is gemaakt. Ze wist mij ze...

Achtergronden
Kinderdag bij strandpaviljoen in Noordwijk

St(r)andplaats Nederzandt (Noordwijk) staat op zondag 15 september weer volledig in het teken van de kids! Kidsday 2019, het kinderfestijn van de Bollenstreek. Dit jaar is Kidsday nog uitgebreider dan anders. Kids mogen lekker springen op de luchtkussens met de beats van DJ Kevin, spelen in de na...

Amsterdam Opening
Tunes Bar (Conservatorium Hotel Amsterdam) wordt Taiko Bar

Op het vijfjarige bestaan van Taiko Amsterdam is onthuld dat de Tunes Bar vanaf heden verdergaat als Taiko Bar. In de afgelopen vijf jaar is Tunes Bar, onder leiding van Schilo van Coevorden, uitgegroeid tot een ongeëvenaarde cohesie van keuken en bar met onmiskenbare Aziatische invloeden, waar...

Economie Personeel
Verloop personeel kost horeca 1,4 miljard euro per jaar

De horecasector kent, mede door het grote aandeel jonge arbeidskrachten, traditioneel een grote arbeidsdynamiek. De branche wordt door het grote personeelsverloop geconfronteerd met torenhoge kosten. Zo kost het vervangen van een fulltime werkende kok bijna 30.000 euro en het vervangen van een fullt...

Bier Achtergronden
Krat is de ster in nieuwe Heineken campagne

In de nieuwe Heineken® campagne, die vandaag live gaat, staat de Nederlandse vindingrijkheid, pragmatisme en een gezonde dosis zelfspot centraal. En waar komt dat beter tot uiting dan in de ‘ster’ van de nieuwe campagne: het Heineken krat. Josefien Olij, Marketing Manager Heineken...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Lees Nu
Horeca & Recht
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2019 - Uitgeverij PS

Uitgave door: