't Wapen van Maeslant uitgeroepen tot de beste horecagelegenheid van Nederland

Auteur: Thijs Jacobs
17 januari 2017
't Wapen van Maeslant uitgeroepen tot de beste horecagelegenheid van Nederland

Gisteren is door HEINEKEN Nederland het Gouden Fust uitgereikt voor de beste horecazaak van het land. ´t Wapen van Maeslant is dit jaar de gelukkige winnaar van het Gouden Fust. Met deze prijs mogen zij zich de beste horecazaak van Nederland noemen. Naast het Gouden Fust, ontvingen zij ook de Gouden Tapknop voor de beste horecazaak van de regio. De horecazaak is meerdere keren beoordeeld door mystery guests en heeft het beste gastheerschap, de beste service en de beste bierbehandeling.

Blijk van waardering van onze gasten

Eigenaar Stanley Knop van ´t Wapen van Maeslant, winnaar van het Gouden Fust, nam deze bijzondere prijs in ontvangst die werd uitgereikt door Rob Candeias, Accountmanager van Zuid-Holland, HEINEKEN Nederland enis dolblij met deze prijs. “Het is fantastisch dat we hebben gewonnen. We doen al vanaf het begin mee aan het Goed Getapt programma, om zo onze gasten tevreden te stellen en meer kwaliteit te leveren. Het winnen van het Gouden Fust is echt een blijk van waardering. En daar doen we het samen met ons team uiteindelijk allemaal voor!”

De uitreiking van het Gouden, Zilveren en Bronzen Fust 2016 is onderdeel van het Goed Getapt kwaliteitsprogramma van HEINEKEN Nederland. “Al meer dan tien jaar helpen we Nederlandse horecazaken met trainingen en workshops naar kwaliteit in gastheerschap, service en bierhandeling”, vertelt Rob Candeias, Accountmanager Zuid-Holland, HEINEKEN Nederland. “We toetsen de horecazaken die deelnemen aan het Goed Getapt programma aan de hand van mystery guests. Zo streven we ernaar dat de gasten bij ’t Wapen van Maeslant op de beste manier van hun bier kunnen genieten.”

Over Goed Getapt

De verkiezing van de Gouden, Zilveren en Bronzen Fust maakt deel uit van het Goed Getapt programma van HEINEKEN Nederland. Jaarlijks doen hieraan ruim 2.000 horecaondernemers mee, die Heineken, Brand of Amstel op de tap hebben. Zij zijn herkenbaar aan het Goed Getapt-gevelschild, een kwaliteitskeurmerk voor onze ondernemers. Het Goed Getapt programma heeft tot doel om bewustwording van kwaliteit en kwaliteitsbeleving in de horeca te verhogen met de focus op tapbier. De Gouden, Zilveren en Bronzen Fust worden toegekend op basis van ervaringen en rapportages van mystery guests die alle deelnemende horecazaken minstens 4 keer bezoeken. Ondernemers worden beoordeeld op goed gastheerschap, service en bierbehandeling. Goed getapt pils, maar ook het op de juiste manier serveren en behandelen van speciaalbier betaalt zich uiteindelijk uit in tevreden gasten die vaker terugkomen. Dit jaar reikt HEINEKEN Nederland in het kader van het Goed Getapt programma ook op regionaal niveau prijzen uit aan de best presterende restaurants of eetcafés, de beste sportkantine en de beste nieuwkomer van de regio.

Overig nieuws