't Wapen van Maeslant uitgeroepen tot de beste horecagelegenheid van Nederland

17 januari 2017 | Thijs Jacobs
't Wapen van Maeslant uitgeroepen tot de beste horecagelegenheid van Nederland

Gisteren is door HEINEKEN Nederland het Gouden Fust uitgereikt voor de beste horecazaak van het land. ´t Wapen van Maeslant is dit jaar de gelukkige winnaar van het Gouden Fust. Met deze prijs mogen zij zich de beste horecazaak van Nederland noemen. Naast het Gouden Fust, ontvingen zij ook de Gouden Tapknop voor de beste horecazaak van de regio. De horecazaak is meerdere keren beoordeeld door mystery guests en heeft het beste gastheerschap, de beste service en de beste bierbehandeling.

Blijk van waardering van onze gasten

Eigenaar Stanley Knop van ´t Wapen van Maeslant, winnaar van het Gouden Fust, nam deze bijzondere prijs in ontvangst die werd uitgereikt door Rob Candeias, Accountmanager van Zuid-Holland, HEINEKEN Nederland enis dolblij met deze prijs. “Het is fantastisch dat we hebben gewonnen. We doen al vanaf het begin mee aan het Goed Getapt programma, om zo onze gasten tevreden te stellen en meer kwaliteit te leveren. Het winnen van het Gouden Fust is echt een blijk van waardering. En daar doen we het samen met ons team uiteindelijk allemaal voor!”

De uitreiking van het Gouden, Zilveren en Bronzen Fust 2016 is onderdeel van het Goed Getapt kwaliteitsprogramma van HEINEKEN Nederland. “Al meer dan tien jaar helpen we Nederlandse horecazaken met trainingen en workshops naar kwaliteit in gastheerschap, service en bierhandeling”, vertelt Rob Candeias, Accountmanager Zuid-Holland, HEINEKEN Nederland. “We toetsen de horecazaken die deelnemen aan het Goed Getapt programma aan de hand van mystery guests. Zo streven we ernaar dat de gasten bij ’t Wapen van Maeslant op de beste manier van hun bier kunnen genieten.”

Over Goed Getapt

De verkiezing van de Gouden, Zilveren en Bronzen Fust maakt deel uit van het Goed Getapt programma van HEINEKEN Nederland. Jaarlijks doen hieraan ruim 2.000 horecaondernemers mee, die Heineken, Brand of Amstel op de tap hebben. Zij zijn herkenbaar aan het Goed Getapt-gevelschild, een kwaliteitskeurmerk voor onze ondernemers. Het Goed Getapt programma heeft tot doel om bewustwording van kwaliteit en kwaliteitsbeleving in de horeca te verhogen met de focus op tapbier. De Gouden, Zilveren en Bronzen Fust worden toegekend op basis van ervaringen en rapportages van mystery guests die alle deelnemende horecazaken minstens 4 keer bezoeken. Ondernemers worden beoordeeld op goed gastheerschap, service en bierbehandeling. Goed getapt pils, maar ook het op de juiste manier serveren en behandelen van speciaalbier betaalt zich uiteindelijk uit in tevreden gasten die vaker terugkomen. Dit jaar reikt HEINEKEN Nederland in het kader van het Goed Getapt programma ook op regionaal niveau prijzen uit aan de best presterende restaurants of eetcafés, de beste sportkantine en de beste nieuwkomer van de regio.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Overig nieuws

Wet- en regelgeving Corona
Avondklok bij instemming Kamer van kracht; bezorgen mag

Het demissionair kabinet wil de verwachte avondklok in gaan voeren. Dat maakte premier Rutte op de persconferentie van woensdag 20 januari bekend. Donderdag 21 januari debatteert het kabinet over de invoering met de Tweede Kamer. Als de Kamer het besluit steunt, wordt de avondklok ingevoerd. De avon ...

Wet- en regelgeving Interview
Let op: wijzigingen in de wetgeving voor de horeca

Op het kantoor van Catch Legal werken juristen aan allerhande kwesties die betrekking hebben op bestuursrecht en omgevingsrecht. Binnen dit domein vallen veel zaken die voor horecaondernemers van belang zijn, want bijna alles waarbij je te maken krijgt met de overheid, valt hierbinnen. Van verbouwin ...

Financieel Horeca & Belasting
De 3 meest gebruikte ondernemingsvormen in de horeca

In het artikel ‘'Hoe wordt de winst van uw café belast? Leer het hier!’ vertellen wij u alles over de belasting die u betaalt over de winst van uw horecaonderneming. Of u vennootschapsbelasting of inkomstenbelasting moet betalen, is afhankelijk van de rechtsvorm waarmee u uw o ...

Columns Drinks
Column Richard Moerkerk: Daten met een bier

Bij ons, in Proeflokaal De Boom, wordt veel gedate. Normaal gesproken dan, uiteraard. Maar dat we nu gesloten zijn, wil natuurlijk niet zeggen dat er op het moment helemaal niet gedate wordt natuurlijk. Wandelen is helemaal hot en ik denk dat aankomende stelletjes sneller thuis afspreken, waar ze an ...

Economie Corona
2670 nieuwe horecaondernemingen sinds eerste lockdown

Coronacrisis of niet, het aantal horecaondernemingen stijgt. Sinds de eerste lockdown, in maart 2020, zijn er 2670 horecazaken bij gekomen. Hiermee heeft de verwachte kaalslag in de horeca dus niet plaatsgevonden. Cijfers van de Kamer van Koophandel (KvK) maken inzichtelijk dat er nu ruim 74.000 ...

Columns
Column: licht aan het einde van de tunnel…

Het lijkt het nieuwe mantra te zijn van Mark en Hugo, maar volgens mij hebben we nog heel veel bochten te nemen voordat we het licht aan het verre einde kunnen zien. Tot nu toe ga ik nog op de tast door het leven en duurt het heel lang voordat we ‘we zijn er bijna’ mogen zingen. De du ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2021 - Uitgeverij PS

Uitgave door: