Starbucks biedt verfrissende en unieke ijsthee aan

5 juli 2016 | Thijs Jacobs

Vanaf vandaag is de verfrissende ijsthee van Teavana verkrijgbaar in alle Starbucks vestigingen in Nederland. Deze moderne thee-ervaring biedt klanten hoge en zuivere kwaliteit plantaardige thee en de kans om te genieten van onze Shaken Iced Teas in twee nieuwe smaken. 

Peach Green Tea Lemonade

Een verrukkelijke ijsthee van groene thee, licht gezoet met perzik, gember en een klein beetje limonade.

 

Blackberry Mojito Green Tea Lemonade

Een verfrissende mix van  groene thee, sappige bramen, zoete frambozen en groene munt.

Elke kop thee wordt door de Starbucks barista’s zorgvuldig gezet en ten minste tien keer geschud om de heerlijke en verschillende smaken naar voren te laten komen. Deze nieuwe soorten ijsthee worden toegevoegd aan het menu van zwarte, groene en hibiscus ijsthee en zullen gedurende het hele seizoen verkrijgbaar zijn.

Teavana is in 2012 door Starbucks overgenomen en wordt nu ook in Europa geïntroduceerd. Teavana heeft een scala aan losse thee en innovatieve theeproducten, die voorheen alleen beschikbaar waren in de VS en Canada. De nieuwe Teavana theedrankjes van Starbucks bieden nieuwe theedrinkers en de echte kenners hoge en kwalitatieve plantaardige thee.

Charlotta Oldham, Starbucks EMEA tea category manager, zegt: "We zijn trots om de Teavana thee te lanceren in onze Starbucks winkels en onze klanten kennis te laten maken met exotische combinaties, gedurfde smaken en nieuwe soorten thee. De Teavana ijsthee is een verfrissende en heerlijke aanvulling op ons zomermenu. Onze missie is om een ??moderne theecultuur te creeëren met theeproducten en ervaringen waarvan we hopen dat onze klanten zullen genieten!"

Ian Cranna, Starbucks woordvoerder, zegt: "Het nieuwe aanbod voor onze theefans is een spannend moment voor Starbucks. Thee is al sinds 1971 een deel van Starbucks erfgoed geweest met dertig verschillende soorten losse theebladeren in onze eerste vestiging op Pike Place Market. Bovendien laat Teavana onze voortdurende inzet in het leveren van een unieke en gepersonaliseerde klantenervaring zien."

 

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Overig nieuws

Interview Corona
''Op 16 maart gaat ons terras open als er geen versoepelingen komen''

Gilles Harthoorn is eigenaar van Hotel-Café-Restaurant Duinzicht op Schiermonnikoog. Gisteren zetten veel horecaondernemers in Friesland de terrassen op de kop als ludieke actie vanwege de sluiting van de horeca, maar op 16 maart wil deze hotelier zijn terras daadwerkelijk openen. “Als ...

Financieel Horeca & Belasting
4 keer investeringsvoordeel voor uw cafébedrijf!

Waarschijnlijk kijkt u verbaasd op bij het lezen van de titel van dit artikel. In deze crisistijd investeren in mijn horecazaak, dat kan toch niet de bedoeling zijn? Toch kan het fiscaal voordelig kunnen zijn om uw investeringen niet uit te stellen. De Belastingdienst heeft namelijk de Baangerelatee ...

Corona
De terrasactie van 2 maart in beeld

Eemhof Watersport & Beachclub uit Zeewolde plaatste dit bericht vanmiddag op Instagram met de tekst: "Wat zouden we het terras weer graag gevuld hebben! Wij zijn ervan overtuigd dat wij als horeca dit op een veilige en verantwoorde manier kunnen doen." Foto: Instagram Eemhof Watersport & Beachclub. ...

Interview Corona
Terras toch niet open: ''Er zou een onveilige situatie ontstaan''

Elsemiek Platschorre van Café de Pineut op het Museumplein in Ede wilde oorspronkelijk haar terras vandaag openen, maar zag daar vanaf toen bleek dat er wel heel veel reserveringen en reacties binnenkwamen. "De belangstelling was overweldigend; meer dan 500 bevestigde reserveringen, tall ...

Food Branded Content
Royal Smilde verstevigt haar positie in de borrelcategorie met overname The Tapas Factory

Royal Smilde heeft per 1 januari 2021 The Tapas Factory overgenomen. De overname van deze productielocatie zorgt voor een stevigere positie van Royal Smilde binnen het borrelsegment met hartige (deeg)snacks. Bij The Tapas Factory in Rotterdam worden voornamelijk empanadas geproduceerd. Royal Smil ...

Achtergronden
Eigenaar Stadsvilla Sonsbeek neemt buurman De Palatijn over

De Arnhemse horecaondernemer Kees Bouwhof, bekend van Stadsvilla Sonsbeek, is sinds vandaag ook eigenaar van het nabijgelegen horeca-etablissement De Palatijn. Dankzij deze uitbreiding kan de Stadsvilla, ook bekend als ‘de Witte Villa’, onder andere haar aanbod als officiële trouwlo ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2021 - Uitgeverij PS

Uitgave door: