Starbucks biedt verfrissende en unieke ijsthee aan

5 juli 2016 | Thijs Jacobs

Vanaf vandaag is de verfrissende ijsthee van Teavana verkrijgbaar in alle Starbucks vestigingen in Nederland. Deze moderne thee-ervaring biedt klanten hoge en zuivere kwaliteit plantaardige thee en de kans om te genieten van onze Shaken Iced Teas in twee nieuwe smaken. 

Peach Green Tea Lemonade

Een verrukkelijke ijsthee van groene thee, licht gezoet met perzik, gember en een klein beetje limonade.

 

Blackberry Mojito Green Tea Lemonade

Een verfrissende mix van  groene thee, sappige bramen, zoete frambozen en groene munt.

Elke kop thee wordt door de Starbucks barista’s zorgvuldig gezet en ten minste tien keer geschud om de heerlijke en verschillende smaken naar voren te laten komen. Deze nieuwe soorten ijsthee worden toegevoegd aan het menu van zwarte, groene en hibiscus ijsthee en zullen gedurende het hele seizoen verkrijgbaar zijn.

Teavana is in 2012 door Starbucks overgenomen en wordt nu ook in Europa geïntroduceerd. Teavana heeft een scala aan losse thee en innovatieve theeproducten, die voorheen alleen beschikbaar waren in de VS en Canada. De nieuwe Teavana theedrankjes van Starbucks bieden nieuwe theedrinkers en de echte kenners hoge en kwalitatieve plantaardige thee.

Charlotta Oldham, Starbucks EMEA tea category manager, zegt: "We zijn trots om de Teavana thee te lanceren in onze Starbucks winkels en onze klanten kennis te laten maken met exotische combinaties, gedurfde smaken en nieuwe soorten thee. De Teavana ijsthee is een verfrissende en heerlijke aanvulling op ons zomermenu. Onze missie is om een ??moderne theecultuur te creeëren met theeproducten en ervaringen waarvan we hopen dat onze klanten zullen genieten!"

Ian Cranna, Starbucks woordvoerder, zegt: "Het nieuwe aanbod voor onze theefans is een spannend moment voor Starbucks. Thee is al sinds 1971 een deel van Starbucks erfgoed geweest met dertig verschillende soorten losse theebladeren in onze eerste vestiging op Pike Place Market. Bovendien laat Teavana onze voortdurende inzet in het leveren van een unieke en gepersonaliseerde klantenervaring zien."

 

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Overig nieuws

Video
Op reportage: Eetcafé De Poort

Net buiten het centrum van Utrecht staat het gezellige eetcafé De Poort. Iedereen die in Utrecht woont kent dit café en komen er ook regelmatig. De Poort zorgt voor een uniek huiskamergevoel waar je kan uitrusten, bijkletsen en lekker eten en drinken. "Onze naam komt doordat ...

Bier Brouwerijen
Vier brouwerijen sluiten zich aan bij Nederlandse Brouwers

Brouwerij Two Chefs Brewing, Kompaan Dutch Craft Beer Company, Brouwerij Noordt en Brouwerij Duvel Moortgat Nederland zijn per februari 2020 lid bij Nederlandse Brouwers. Hiermee telt de vereniging Nederlandse Brouwers voortaan veertien leden, die samen ruim 95 procent van de bierproductie in Nederl...

PUZO bar opent haar deuren in Amsterdam

PUZO maakt uitsluitend gebruik van duurzame producten van hoogstaande kwaliteit. Geen junkfood, maar fusion recepten bereid met natuurlijke ingrediënten. Zo puur mogelijk, zonder onnodige extra’s. Goed voor jou en de wereld om je heen. PUZO’s zijn driehoekige rijstpakketjes met daa...

Columns Bier
Column Richard Moerkerk: Vader Jacob ...

Het mooie aan bier is dat het verweven zit in veel van ons dagelijks leven. Bijvoorbeeld in (straat)namen, kinderliedjes of uitdrukkingen in de Nederlandse taal. Metten zijn ochtendgebeden van monniken. Het woord stamt af van het Latijnse matutinus, dat ‘ochtend’ betekend. De metten z...

Opening Rotterdam
Maritiem museum gooit het roer om met eigen horeca

Het Maritiem Museum Rotterdam opent een gloednieuw café op zaterdag 22 februari. Vanaf dat moment baat het museum zijn horeca zelf uit om de bezoekerservaring nog beter te maken, nadat eind vorig jaar ook de museumwinkel in eigen beheer is genomen. Het café draagt de naam ‘Het La...

Events Brouwerijen
Heineken terug als hoofdsponsor van SAIL

Heineken verbindt zich als hoofdsponsor aan de jubileumeditie van SAIL, van 12 tot en met 16 augustus voor de 10e keer in Amsterdam. De brouwer was in 1975 al betrokken bij de start van SAIL, toen vanwege het 700-jarig bestaan van Amsterdam. Als Nederlands icoon met de wortels in Amsterdam wil Heine...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Lees Nu
Horeca & Recht
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: