STAN & CO Utrecht lanceert HEALTEA

25 januari 2018 | Thijs Jacobs

Bar-restaurant STAN & CO in Utrecht heeft als motto is ‘for the good life’ en staat bekend om haar eigengereide twist. Om het nieuwe jaar energiek te beginnen, heeft zij een nieuw, healthy theeconcept gelanceerd: HEALTEA! Thee die naast lekker ook nog eens goed voor je is.

De pittige Chai is inmiddels een bekende theevariant en ook de groene Japanse thee Matcha wordt steeds vaker geschonken. Maar wat te denken van een Turmeric Latte? Een kruidenmix van kurkuma, gember, vanille, zwarte peper en kaneel, afgetopt met havermelk. Een lekker bommetje energie om de dag mee door te komen. Tevens heeft STAN & CO de Kombucha op de kaart; een gefermenteerde zwarte of groene thee die als ijsthee wordt geserveerd. Super verfrissend en dorstlessend. Daarnaast ook nog eens goed voor je huid en verbetert de spijsvertering en het immuunsysteem. Uiteraard zijn ook de classic gember- en muntthee niet te missen. 

Over STAN & CO Utrecht


Bar-restaurant STAN & CO werd in 2013 geopend in Utrecht en is inmiddels uitgegroeid tot een eigenwijze horecaklassieker met een eigentijdse touch. In een stoer industrieel interieur kunnen gasten gedurende de hele dag en avond terecht voor goed eten en drinken. STAN & CO staat garant voor kwalitatieve koffie, bijzondere theetjes, lekkere taartjes, smaakvolle lunch- en dinergerechten, mooie wijnen, verfrissende lokale speciaalbiertjes en goede cocktails.

Gerechten van de Josper Grill


In de open keuken worden veel gerechten bereidt op de Josper Grill. Deze houtskoolgril zorgt voor een onderscheidende smaak, geur en textuur zonder de authentieke smaak van het product te verliezen. STAN & CO is een begrip onder steakliefhebbers, maar ook gasten met een grote liefde voor vegetarische gerechten en seizoenproducten kunnen hier hun hart ophalen.

Veelzijdig karakter


Het veelzijdige karakter in het aanbod van het eten en drinken wordt ook weerspiegeld in het interieur. Industriële eyecatchers worden afgewisseld met warme materialen hetgeen een sfeervolle sfeer creëert. De zaak is verdeeld in verschillende zones waardoor er voor iedereen een favoriete plek is te vinden. Zo lenen de hoge tafels zich uitstekend als laptop plek, de sofa’s nodigen uit voor een goed gesprek en de centrale eilandbar is een uitstekende borrellocatie. Het restaurantgedeelte achterin de zaak biedt ruimte voor een intieme diner of een etentje met vrienden.

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Overig nieuws

De oplossingen voor lastige medewerkers

Met regelmaat krijg ik een vraag van een werkgever wat hij kan doen met een medewerker als er iets niet meer lekker loopt in de arbeidsrelatie. Dat kan van alles zijn: de werknemer gaat zijn eigen gang, trekt zich weinig van werkafspraken of collega’s aan, maakt fouten, meldt zich te pas en te...

Bier Longread
Achtergrond: de kracht van de wisseltap

Voor veel gasten gaat er niets boven een vers getapt biertje. Hoewel pils nog altijd favoriet is, zijn seizoensbieren niet meer weg te denken. Maar waarom zou je daarin altijd het aanbod van de brouwerij volgen? Ook lokaal zijn er leuke biertjes te krijgen, waarmee je een onderscheidend aanbod neer ...

Awards Achtergronden
Directeur Horeca Stichting Nederland in de race voor succesvolste vrouwelijke ondernemer

Gabriëlla Café, directeur van Horeca Stichting Nederland (HSN), is doorgedrongen tot de finale van de Aithra-Award* 2018. Deze Award wordt toegekend aan een vrouwelijk rolmodel dat bekend staat voor succesvol ondernemerschap. Als oprichter van het grootste horeca opleidingsinstituut van...

Awards
Het best getapte bier in Nijmegen komt van Giulio Severijnen

De best getapte biertjes van regio Nijmegen zijn vanaf dit moment te vinden in Café Biessels. Barman Giulio Severijnen won afgelopen maandag 15 oktober de regionale tapwedstrijd van Nijmegen in het NEC-Goffertstadion. Van de 72 deelnemers wist Giulio Severijnen met een score van 171 punten...

Drinks Longread
Achtergrond: alcoholarm bier in opkomst, alcoholvrije wijn nog niet populair

Overdag een ijskoud glas bier of een goed glas wijn. Hoewel in Nederland die cultuur niet heerst, verandert de behoefte van de consument. De mogelijkheid om een glas wijn of een biertje bij de lunch te bestellen groeit. Alcoholvrije wijnen zijn (nog) niet populair in de horeca, maar bieren die weini...

Personeel Achtergronden
Onderzoek personeel & horeca: 'De horecaondernemer heeft geen plan'

‘’Het moet een familie zijn’’, ‘’ludieke wervingsfilmpjes helpen’’ en ‘’duidelijke communicatie is alles’’. Bovenstaande uitspraken komen van horecamanagers en -ondernemers. Kortom: elke ondernemer of manager die ik spreek heeft...

Meer nieuws

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Lees Nu
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2018 - Uitgeverij PS

Uitgave door: