STAN & CO Utrecht lanceert HEALTEA

25 januari 2018 | Thijs Jacobs

Bar-restaurant STAN & CO in Utrecht heeft als motto is ‘for the good life’ en staat bekend om haar eigengereide twist. Om het nieuwe jaar energiek te beginnen, heeft zij een nieuw, healthy theeconcept gelanceerd: HEALTEA! Thee die naast lekker ook nog eens goed voor je is.

De pittige Chai is inmiddels een bekende theevariant en ook de groene Japanse thee Matcha wordt steeds vaker geschonken. Maar wat te denken van een Turmeric Latte? Een kruidenmix van kurkuma, gember, vanille, zwarte peper en kaneel, afgetopt met havermelk. Een lekker bommetje energie om de dag mee door te komen. Tevens heeft STAN & CO de Kombucha op de kaart; een gefermenteerde zwarte of groene thee die als ijsthee wordt geserveerd. Super verfrissend en dorstlessend. Daarnaast ook nog eens goed voor je huid en verbetert de spijsvertering en het immuunsysteem. Uiteraard zijn ook de classic gember- en muntthee niet te missen. 

Over STAN & CO Utrecht


Bar-restaurant STAN & CO werd in 2013 geopend in Utrecht en is inmiddels uitgegroeid tot een eigenwijze horecaklassieker met een eigentijdse touch. In een stoer industrieel interieur kunnen gasten gedurende de hele dag en avond terecht voor goed eten en drinken. STAN & CO staat garant voor kwalitatieve koffie, bijzondere theetjes, lekkere taartjes, smaakvolle lunch- en dinergerechten, mooie wijnen, verfrissende lokale speciaalbiertjes en goede cocktails.

Gerechten van de Josper Grill


In de open keuken worden veel gerechten bereidt op de Josper Grill. Deze houtskoolgril zorgt voor een onderscheidende smaak, geur en textuur zonder de authentieke smaak van het product te verliezen. STAN & CO is een begrip onder steakliefhebbers, maar ook gasten met een grote liefde voor vegetarische gerechten en seizoenproducten kunnen hier hun hart ophalen.

Veelzijdig karakter


Het veelzijdige karakter in het aanbod van het eten en drinken wordt ook weerspiegeld in het interieur. Industriële eyecatchers worden afgewisseld met warme materialen hetgeen een sfeervolle sfeer creëert. De zaak is verdeeld in verschillende zones waardoor er voor iedereen een favoriete plek is te vinden. Zo lenen de hoge tafels zich uitstekend als laptop plek, de sofa’s nodigen uit voor een goed gesprek en de centrale eilandbar is een uitstekende borrellocatie. Het restaurantgedeelte achterin de zaak biedt ruimte voor een intieme diner of een etentje met vrienden.

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Overig nieuws

Economie
Horecaondernemers verwachten voorzichtige groei in 2019

De horeca groeit dankzij een ‘gouden mix’ van economische expansie en een grotere toestroom van toeristen, plus het goede weer in een groot deel van 2018. De omzet in de branche neemt al ruim vijf jaar elk kwartaal toe. De verwachting is dat in 2019 het oplopende personeelstekort echt...

Zo zet je een succesvol horecaconcept neer

Het ene na het andere horecaconcept werd de laatste jaren geopend. Van vegan koffie bars en bierkelders tot een heus avocadorestaurant. En allen succesvol! De wens van de consument verandert drastisch en om bij te blijven is een helder concept nodig. De HM Academy helpt je daarbij en organiseert op ...

Wet- en regelgeving
Rechter: maaltijdbezorgers Deliveroo geen zzp'ers, Deliveroo in beroep

De maaltijdbezorgers van Deliveroo zijn zzp'ers en mogen aanspraak maken op dienstverband. Dat bepaalde de rechter in Amsterdam vanmiddag. Deliveroo gaat in beroep tegen de uitspraak. Vorig jaar besloot Deliveroo om de aflopende contracten van bezorgers niet te verlengen. Zo konden bezorgers...

Koffie & thee Achtergronden
Onderzoek prijsontwikkeling koffie en thee in lunchrooms

De prijsontwikkeling van koffie en thee binnen lunchrooms is nog vrijwel nooit onderzocht. Daarom deed de redactie van vakblad Lunchroom zelf een onderzoekje naar de prijsontwikkeling gedurende de afgelopen twee jaar en daarbij keken zij ook nog verder terug, naar het jaar 2001 om precies te zijn. I...

Onderwijs Ondernemen
Training concepting voor gepassioneerde horecaondernemers

Op 21 januari 2019 vindt de eerstvolgende trainingsdag over 'concepting' plaats in Bunnik. Onderscheidend zijn met je zaak is immers lastig, zeker met de hoeveelheid trends die je om de oren vliegen en al die zaken om je heen die ook vernieuwend (denken te) zijn. Hoe val jij dan juist op? De...

Achtergronden Longread
Cash verdwijnt voorlopig nog niet uit de horeca

Na een jarenlange promotie van pinnen en contactloos betalen, hoor je de laatste tijd steeds vaker de roep om contant betalen. De Nederlandsche Bank laat van zich horen als voorstander van cash. Wat moet je daarmee in de horeca, waar contant geld voor onveilige situaties zorgt? Maatregelen nemen! ...

Meer nieuws

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Lees Nu
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2019 - Uitgeverij PS

Uitgave door: