Panesco wordt PANESCOFOOD.COM

14 augustus 2012 |
Panesco wordt PANESCOFOOD.COM<

Panesco laat weten dat de huisstijl een grote verandering zal ondergaan per 1 september. Het bedrijf staat bekend als topleverancier van authentieke en zeer aantrekkelijke diepvriesproducten voor de horeca.

Vernieuwing
Het bedrijf zorgt er regelmatig voor dat het assortiment wordt vernieuwd en aangepast. Maar nu is het de beurt aan de uitstraling. Al ruim 20 jaar is Panesco dé leverancier voor bake-off diepvriesproducten. Of het nu gaat om grote of kleine broden, fijne patisserie of kleine hartige hapjes voor een feest, Panesco zoekt al jaren naar de beste en aantrekkelijkste producten van Europa en brengt deze samen in een breed assortiment. Authentiek en artisanaal, innovatief en hoge kwaliteit zijn daarbij dé kernwoorden. In al die jaren is het assortiment steeds aangepast en gewijzigd, producten zijn toegevoegd, maar ook weer verwijderd. Dit heeft uiteindelijk geleid tot een zeer uitgebreid en afwisselende collectie lekkere producten. Minder aandacht is er echter geweest voor de uitstraling naar de buitenwereld. De huisstijl is in al die jaren niet veranderd. Tot nu!

Groen, strak en eigentijds logo
In deze tijd van een constant veranderende markt is het belangrijk zichtbaar te blijven. Daarbij is het van belang goede producten te kunnen presenteren. Maar het kan geen kwaad af en toe eens een facelift toe te passen. En wat voor een facelift! Van een vrij traditioneel logo stapt het bedrijf over op een groen, strak en hip imago met veel aandacht voor de mensen die iedere keer weer worden verrast door de producten van Panesco.
De facelift vindt plaats tegelijkertijd met de introductie van een serie nieuwe en verrassende producten en het geheel is wederom samengebracht in een compleet nieuwe catalogus. Een inspirerend boekwerk met een 40-tal nieuwe en innovatieve producten waarvan de geuren en smaken, maar ook de verrassende textuur wederom mensen zullen gaan verleiden.

En last but not least, al deze producten zijn vanaf nu verkrijgbaar onder de nieuwe brandname PANESCOFOOD.COM.
Voordien kunt u via de website van Panesco reeds inlichtingen inwinnen.
Panesco maakt met deze complete facelift duidelijk dat zij zich niet laten afschrikken door enige vorm van recessie. Zij laten zich niet bang maken door alle negatieve berichten over faillissementen binnen de horeca. Nee, het is juist tijd voor vernieuwing, een positieve impuls naar buiten toe. Een fris en hip uiterlijk met daarbij de juiste producten maakt van Panesco een partner voor de toekomst.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Overig nieuws

Amsterdam Café
Nedstede koopt vastgoed en exploitatie café De Vergulde Gaper in de Jordaan

Nedstede heeft het vastgoed en de exploitatie van café De Vergulde Gaper gekocht. Het beroemde café ligt middenin de Jordaan, aan de Prinsenstraat 30, op de hoek van de Prinsengracht. De Vergulde Gaper is geliefd onder zowel Amsterdamse locals als toeristen, niet alleen vanwege zijn...

Tech Coronacrisis
Horecaplatform Nocto biedt oplossing voor de anderhalvemetersamenleving

De horeca behoort tot één van de industrieën die zwaar getroffen is door COVID-19. Na 81 dagen gesloten te zijn geweest, mocht de horeca 1 juni weer open. Verschillende regels moeten dan wel worden nageleefd. Terwijl ongeduldig wordt gewacht op versoepelingen, komt Rotterdamse sta...

KHN Coronacrisis
Clubs & Nightlife bedrijven pleiten voor heropening per 1 augustus

De versoepelingen die vanaf vandaag ingaan, bieden voor veel sectoren weer enige ruimte om te ondernemen, maar voor de Clubs & Nightlife bedrijven is er nog steeds geen perspectief; zij moeten tot tenminste 1 september de deuren gesloten houden. Dit is niet langer uit te leggen. In Den Haag word...

Wet- en regelgeving Coronacrisis
Bezorgen van drankpakketten door horeca mag niet meer

Vanaf woensdag 1 juli mogen horecaondernemers in de Veiligheidsregio Gelderland-Zuid geen drankpakketten, met daarin licht alcoholische dranken, meer bezorgen, zo lezen we op de website van De Gelderlander. Tijdens het hoogtepunt van de coronacrisis werd er voor de horeca een uitzondering gemaakt, m...

Drinks Achtergronden
Nederlanders drinken steeds vaker caloriearme frisdranken

Uit de jaarlijkse monitoringscijfers van de Nederlandse vereniging Frisdranken, Waters, Sappen (FWS) blijkt dat frisdrankproducenten voorlopen op de afspraken uit het Nationaal Preventieakkoord. Staatssecretaris Paul Blokhuis meldde vorige week in een brief aan de Tweede Kamer dat de industrie al in...

Economie Coronacrisis
Horeca positief over omzetverwachting, vooral logiesverstrekkers positief gestemd

In juni waren er voor de tweede maand op rij minder ondernemers in de op consumenten gerichte branches pessimistisch over de verwachte omzet, personeelssterkte en het economisch klimaat dan een maand eerder. Na het afkondigen van ingrijpende maatregelen tegen het coronavirus, werd in april per saldo...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Lees Nu
Horeca & Recht
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: