Overleden sterren in Bavaria reclame

24 maart 2014
Overleden sterren in Bavaria reclame

Bavaria brengt overleden sterren tot leven. Via de kijkbuis kunt u ze vanaf vandaag bewonderen alsof ze nog in leven zijn. De tand des tijds heeft ook bij deze sterren toegeslagen, want ze zijn wel
wat ouder geworden. Bavaria introduceert vandaag haar nieuwe TV commercial voor Bavaria Radler. In deze commercial zijn de sterren Marilyn Monroe, Elvis, Kurt Cobain, John Lennon, Bruce Lee en Tupac Shakur weer tot leven gebracht. De Brabantse brouwer kijkt daarmee met een nuchtere blik naar het gejaagde leven van de sterren en de drang om daar af en toe aan te ontsnappen. In de commercial zijn de inmiddels wat ouder geworden beroemdheden op een onbewoond eiland te zien. Relaxed en ver verwijderd van de hectiek van het gewone leven. Wist u dat Bavaria 65% van haar gebrouwen bier buiten onze landsgrenzen verkoopt?

*Hectiek*
Peer Swinkels, directielid van Bavaria, licht toe: “Soms wil je even ontsnappen aan de hectiek van alledag. Die behoefte hebben we allemaal wel eens en je kunt je voorstellen dat het voor wereldsterren zoals bijvoorbeeld Marilyn Monroe en Elvis helemaal geldt. In onze nieuwe commercial bevinden de sterren zich ver van de bewoonde wereld, op een relaxed eiland en zonder gedoe. Uiteraard wel met de typische knipoog die je van ons gewend bent.” De commercial is een aankondiging voor Bavaria Radler. Swinkels vervolgt: “Bavaria Radler is een product dat perfect past bij het relaxte gevoel van de commercial. Het lage alcoholpercentage en de mix van bier met citroenwater zorgt ervoor dat het uitermate geschikt is voor momenten waarop je toe bent aan iets verfrissends en de zaken even in perspectief wil plaatsen. ”

*Over Bavaria N.V.*
Bavaria heeft als onafhankelijke familiebrouwerij een unieke positie op de internationale biermarkt. Al zeven generaties lang wordt het bedrijf geleid door de familie Swinkels. Doordat het bedrijf beschikt over twee eigen mouterijen is het gehele brouwproces nog in eigen beheer. Bavaria is de enige grote brouwer in Nederland die haar bier brouwt met zuiver natuurlijk mineraalwater uit eigen bronnen. Dit kenmerkt de belangrijkste filosofie van Bavaria: een constante hoge kwaliteit van haar bieren. Van de 6 miljoen hectoliter bier die de in Brabant gewortelde organisatie jaarlijks produceert, is 65% bestemd voor de buitenlandse markt. Inmiddels genieten de inwoners van meer dan 120 landen van Bavaria bier.

~Thijs Jacobs~

Overig nieuws