Online platform ‘KEDAI’ geeft foodondernemers hun onafhankelijkheid terug

8 december 2017 | Thijs Jacobs

Het nieuwe online platform Kedai (Kedai betekent winkel) geeft fastfood- en bezorgrestaurant-ondernemers hun onafhankelijkheid weer terug. Het platform biedt, anders dan de huidige aanbieders, een model waarbij deze ondernemers deels eigenaar kunnen worden van het platform. De afhankelijkheid van grote foodplatformen is voor de kleine ondernemer in de afgelopen jaren steeds groter geworden en de stijgende marketing- en verkoopkosten blijken bijna onhaalbaar.

Anders...

'Dat kan anders', bedacht het team van Kedai. Hoe zou een bestelplatform voor een ondernemer eruit moeten zien om er met een gerust hart aan deel te willen nemen? Het antwoord: een nieuw online platform waarin de ondernemers zelf écht partner zijn.

Zo is het idee van Kedai ontstaan. Op kedai.nl bieden horecaondernemers hun producten aan om te kunnen verkopen aan consumenten. De ondernemer betaalt daarvoor een kleine vergoeding. In 2018 verwacht Kedai door slimme samenwerkingen 2 miljoen gebruikers te kunnen bedienen. kedai.nl voor consumenten is ontwikkeld met mobiel gebruik voorop en houdt daarnaast rekening met actuele zaken zoals bijvoorbeeld de nieuwe AGV wetgeving.
Kedai start in Amsterdam, Rotterdam en Utrecht met de promotie naar ondernemers.

Partnerschap

Door de krachten te bundelen en onafhankelijkheid belangrijk te maken wil Kedai een partnerschap aangaan met de ondernemers. Voor de ondernemers zit de kracht van Kedai in het gedeelde eigenaarschap en de toegang tot een groot aantal consumenten.
De website staat nu in BETA versie online en kan via deze link bereikt worden www.kedai.nl

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Overig nieuws

Bier Achtergronden
Efteling onthult nieuw speciaalbier: ’t Verdiende Loon

Sinds gisteren is de Efteling een eigen speciaalbier rijker. Na het blonde bier Bosrijkse Brouw, dat exclusief verkrijgbaar is bij Vakantiepark Efteling Bosrijk, heeft nu ook Vakantiepark Efteling Loonsche Land een eigen speciaalbiertje. Fons Jurgens, voorzitter Raad van Bestuur van de Efteling, ont...

Economie Bier
Bavaria N.V. boekt recordomzet

Swinkels Family Breweries N.V., holding van Bavaria N.V. heeft voor het derde jaar op rij een recordomzet geboekt, ondanks uitdagende marktomstandigheden. De netto-omzet kwam uit op € 659 miljoen, een stijging van 6,5 procent ten opzichte van 2016. Het bedrijfsresultaat daalde van € 45,8 m...

Columns Starten in de horeca Ondernemen
Rijden onder invloed met bedrijfsauto. Ontslag?

Niet alleen gasten gaan na het nuttigen van alcohol achter het stuur zitten, ook medewerkers uit de horeca maken zich daar weleens schuldig aan. De gevaren zijn bekend, alcohol en verkeer horen niet samen. Een ongeluk zit in een klein hoekje, of in dit geval, op een parkeerterrein. Een chef-kok u...

Amsterdam KHN
Pim Evers nieuwe voorzitter van KHN Amsterdam

Maandag 16 april jl. is Pim Evers tijdens de Algemene Ledenvergadering van KHN Amsterdam gekozen als nieuwe voorzitter. Pim Evers begon zijn carrière in de IT- en communicatiesector en is sinds 2011 mede-eigenaar van 10 horecazaken in Amsterdam. Pim Evers was al twee jaar bestuurslid van KHN ...

Drinks
Hoe ziet de toekomst van Whisky er uit?

De whisky-industrie bereidt zich voor op het World Whiskey Forum 2018. Het thema voor het 2018-forum is Whisky 2020 met sprekers uit alle sectoren, rekening houdend met de vorm van toekomstige whiskyproductie en -consumptie. Het forum zal worden gepresenteerd door Dave Broom. Sprekers zijn Ian ...

Achtergronden Rotterdam
Kleinste café van Rotterdam kopen?

Het kleinste café van Rotterdam staat te koop. Café Voorheen Voigt meet slechts 36 vierkante meter en wordt na vijf jaar binnenkort overgedragen aan een nieuwe eigenaar, zo staat te lezen in Metro Rotterdam. Leuk cafeetje... De prijs? Dat is ons niet bekend. Wie interesse heeft, ...

Meer nieuws

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Lees Nu
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2018 - Uitgeverij PS

Uitgave door: