Online platform ‘KEDAI’ geeft foodondernemers hun onafhankelijkheid terug

8 december 2017 | Thijs Jacobs

Het nieuwe online platform Kedai (Kedai betekent winkel) geeft fastfood- en bezorgrestaurant-ondernemers hun onafhankelijkheid weer terug. Het platform biedt, anders dan de huidige aanbieders, een model waarbij deze ondernemers deels eigenaar kunnen worden van het platform. De afhankelijkheid van grote foodplatformen is voor de kleine ondernemer in de afgelopen jaren steeds groter geworden en de stijgende marketing- en verkoopkosten blijken bijna onhaalbaar.

Anders...

'Dat kan anders', bedacht het team van Kedai. Hoe zou een bestelplatform voor een ondernemer eruit moeten zien om er met een gerust hart aan deel te willen nemen? Het antwoord: een nieuw online platform waarin de ondernemers zelf écht partner zijn.

Zo is het idee van Kedai ontstaan. Op kedai.nl bieden horecaondernemers hun producten aan om te kunnen verkopen aan consumenten. De ondernemer betaalt daarvoor een kleine vergoeding. In 2018 verwacht Kedai door slimme samenwerkingen 2 miljoen gebruikers te kunnen bedienen. kedai.nl voor consumenten is ontwikkeld met mobiel gebruik voorop en houdt daarnaast rekening met actuele zaken zoals bijvoorbeeld de nieuwe AGV wetgeving.
Kedai start in Amsterdam, Rotterdam en Utrecht met de promotie naar ondernemers.

Partnerschap

Door de krachten te bundelen en onafhankelijkheid belangrijk te maken wil Kedai een partnerschap aangaan met de ondernemers. Voor de ondernemers zit de kracht van Kedai in het gedeelde eigenaarschap en de toegang tot een groot aantal consumenten.
De website staat nu in BETA versie online en kan via deze link bereikt worden www.kedai.nl

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Overig nieuws

De oplossingen voor lastige medewerkers

Met regelmaat krijg ik een vraag van een werkgever wat hij kan doen met een medewerker als er iets niet meer lekker loopt in de arbeidsrelatie. Dat kan van alles zijn: de werknemer gaat zijn eigen gang, trekt zich weinig van werkafspraken of collega’s aan, maakt fouten, meldt zich te pas en te...

Bier Longread
Achtergrond: de kracht van de wisseltap

Voor veel gasten gaat er niets boven een vers getapt biertje. Hoewel pils nog altijd favoriet is, zijn seizoensbieren niet meer weg te denken. Maar waarom zou je daarin altijd het aanbod van de brouwerij volgen? Ook lokaal zijn er leuke biertjes te krijgen, waarmee je een onderscheidend aanbod neer ...

Awards Achtergronden
Directeur Horeca Stichting Nederland in de race voor succesvolste vrouwelijke ondernemer

Gabriëlla Café, directeur van Horeca Stichting Nederland (HSN), is doorgedrongen tot de finale van de Aithra-Award* 2018. Deze Award wordt toegekend aan een vrouwelijk rolmodel dat bekend staat voor succesvol ondernemerschap. Als oprichter van het grootste horeca opleidingsinstituut van...

Awards
Het best getapte bier in Nijmegen komt van Giulio Severijnen

De best getapte biertjes van regio Nijmegen zijn vanaf dit moment te vinden in Café Biessels. Barman Giulio Severijnen won afgelopen maandag 15 oktober de regionale tapwedstrijd van Nijmegen in het NEC-Goffertstadion. Van de 72 deelnemers wist Giulio Severijnen met een score van 171 punten...

Drinks Longread
Achtergrond: alcoholarm bier in opkomst, alcoholvrije wijn nog niet populair

Overdag een ijskoud glas bier of een goed glas wijn. Hoewel in Nederland die cultuur niet heerst, verandert de behoefte van de consument. De mogelijkheid om een glas wijn of een biertje bij de lunch te bestellen groeit. Alcoholvrije wijnen zijn (nog) niet populair in de horeca, maar bieren die weini...

Personeel Achtergronden
Onderzoek personeel & horeca: 'De horecaondernemer heeft geen plan'

‘’Het moet een familie zijn’’, ‘’ludieke wervingsfilmpjes helpen’’ en ‘’duidelijke communicatie is alles’’. Bovenstaande uitspraken komen van horecamanagers en -ondernemers. Kortom: elke ondernemer of manager die ik spreek heeft...

Meer nieuws

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Lees Nu
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2018 - Uitgeverij PS

Uitgave door: