KHN en De CaféKrant: Cafébizz

11 juli 2012
KHN en De CaféKrant: Cafébizz

Als horecaondernemer wilt u ondernemen. U wilt uw gasten dat speciale gevoel geven. Dat klinkt heel mooi, maar het is – zoals u weet – ook erg bewerkelijk. KHN geeft één-op-één advies.

*KHN geeft antwoord*
Als ondernemer bent u altijd op zoek naar verbeterpunten en nieuws over uw vak. Maar waar klopt u aan voor deze branchespecifieke informatie? Juist, bij een brancheorganisatie. Koninklijke Horeca Nederland (KHN) is zo’n brancheorganisatie, opgericht om de branche een gezicht te geven. Zij vecht voor de positie van de horecabranche en geeft deskundig advies aan horecaondernemers, (gemeentelijke) bestuurders en ambtenaren. Daarnaast biedt KHN kortingen, inspiratietours, workshops en voordelen voor haar leden. KHN is dus zogezegd een verzamelpunt voor informatie uit de horecabranche. Om een wat concreter beeld te geven van wat zij speciaal voor u kan betekenen, introduceert KHN in samenwerking met De CaféKrant een nieuwe rubriek: Cafébizz.

*Omgaan met arbeidsongeschikte werknemers?*
Hoe zouden uw buren of uw collega’s in andere steden dat doen? Hoe gaan zij om met bepaalde branchespecifieke situaties? Hoe bereiden zij zich bijvoorbeeld voor op de drank- en horecawet? Hoe gaan zij om met arbeidsongeschikte werknemers? En hoe kan het toch dat uw buurman elke dag weer meer gasten trekt dan u?

*Toegevoegde waarde*
In de rubriek Cafébizz leest u over verschillende (business)casussen waarbij KHN één-op-één advies geeft aan een horecaondernemer. Nieuws uit de praktijk, met de mening van de ondernemer. Bijvoorbeeld van uw buurman, of van de ondernemer met die arbeidsongeschikte werknemer. Cafébizz vertelt over de toegevoegde waarde van KHN.

De rubriek Cafébizz kunt u vanaf september vinden in papieren editie van De CaféKrant.

Overig nieuws