In een handomdraai een heerlijke stoofmaaltijd presenteren

11 februari 2019 | redactie

Stoofvlees is lekker en verspreid ook nog eens een heerlijke geur. Je kunt het helemaal zelf maken, maar dit kost tijd. Het geheel komt het best tot zijn recht, wanneer het een aantal uren op het vuur heeft gestaan, dus je moet er flink wat tijd voor uittrekken. Maar tijd is schaars in veel horecagelegenheden, dus hier spelen we met het ambachtelijke stoofvlees van Neven Food op in.

We nemen werk uit handen

De stoofmeesters van Neven Food kennen de kunst van stoven als geen ander. Met tijd en aandacht voor kwaliteitsproducten. Want eerlijk is eerlijk, echt goede producten met smaak kosten nou eenmaal tijd. En tijd doet iets bijzonders. Gerechten die in alle rust langzaam gaar worden, bereid volgens authentieke receptuur.

Gebruiksklaar

De producten van Neven Food zijn gebruiksklaar of vormen de basis voor een eigen creatie. Achter de schermen nemen wij de kok het werk uit handen, zodat de kok in een handomdraai en met een ‘eigen touch’ een bijzonder stoofgerecht kan presenteren die smaakt alsof het zelf is bereid.

Bieze Foodservice

Neven Food is een merk van Bieze Foodservice, al decennia specialist in het ontwikkelen, vernieuwen en produceren van koelverse kwaliteitsproducten. Door het delen van kennis, ervaring en vooral de samenwerking met foodprofessionals, herkennen wij de trends als geen ander en zijn we in staat om in te spelen op de vraag vanuit de markt. Zo zijn we voor zowel ons merk Bieze als Neven Food bezig met het ontwikkelen van vegetarische concepten.

Actie: upload & win een gratis stoofvlees*

Om te vieren dat Neven Food binnenkort verschijnt in een nieuwe verpakking hebben we een leuke actie bedacht: Hoe maak jij de sier met de producten van Neven Food?

De stoofmeesters van Neven Food zijn erg benieuwd hoe de caféhouders onze producten omtovert tot sier. Eet jij de producten van Neven Food het liefst met rijst, friet, in een quiche of verras je ons met een andere combinatie? Laat het ons weten en doe tot en met eind maart mee met deze upload & win actie en wie weet mag jouw café straks genieten van een half jaar gratis stoofvlees*. Het enige wat je hiervoor hoeft te doen is een foto maken van een siergerecht dat is gemaakt met de producten van Neven Food en deze uploaden op de website biezefoodservice.nl. Uit alle inzendingen zal het speciaal geselecteerde Bieze Foodservice panel een winnaar kiezen die uitspringt op de vlakken: originaliteit, creativiteit en uitstraling.   

*kijk voor  meer informatie en de actievoorwaarden op biezefoodservice.nl

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Overig nieuws

Wet- en regelgeving Horeca & Recht
Blurring 2.0: goed geregeld?

Consumenten winkelen steeds vaker online en zijn minder vaak in winkelstraten te vinden. Tijdens een dagje uit is het winkelend publiek op zoek naar een 'totaalbeleving' en wordt de keuze voor een horecagelegenheid in toenemende mate bepaald door de sfeer, de beleving en het aanbod. Als hore...

Economie Wijn
2018 uitzonderlijk wijnjaar

Wijnmakers hadden niets te klagen in 2018, het was een prachtjaar. De wijnprijs zal hierdoor omlaag gaan in Spanje en Italië, zo lezen we op NU.nl. Maar geldt dit ook voor Nederlandse wijn? De zomer van 2018 was de warmste zomer sinds minimaal 1706, dit kwam goed uit voor wijnbouwers, temper...

Bier Personalia Brouwerijen
Peer Swinkels directievoorzitter Swinkels Family Brewers

Swinkels Family Brewers kondigt vandaag het vertrek aan van Jan-Renier Swinkels, die na ruim twaalf jaar het directievoorzitterschap overdraagt aan zijn neef, Peer Swinkels. Jan-Renier geeft de familiebrouwerij hiermee ruimte voor doorstroming en vernieuwing. Onder zijn leiding is invulling gegev...

Personeel Video
Horecazaak maakt soap om personeel te vinden

Goed personeel vinden is binnen de horeca een levensgroot probleem. Restaurant De Drie Koningen in Groede maakte daarom een heuse 'soap'. Het filmpje is op Facebook inmiddels goed bekeken en er is de nodige media-aandacht. Misschien ook voor jouw zaak een leuk idee? ...

Achtergronden Tech
E-mailmarketing: gouden marketinginstrument voor de horeca

Geslaagde e-mailmarketingcampagnes vragen om kennis over het samenstellen van goed verzorgde e-mails, het proces eromheen en de mogelijkheden. Hoe je als horecaprofessional hierin succesrijk kunt zijn, leer je in de training die HM Academy aanbiedt op 11 maart aanstaande (in Bunnik, centraal gelegen...

Economie Bier Brouwerijen
Alcoholvrije bier boost Heineken-verkopen

In 2018 heeft met name het eigen merk van bierbrouwer Heineken het goed gedaan. De groei van bijna 8 procent betekent volgens topman Jean-François van Boxmeer de beste prestatie van het merk Heineken in het afgelopen decennium. De inmiddels in 38 landen beschikbare 0.0-variant heeft hierbij f...

Meer nieuws

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Lees Nu
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2019 - Uitgeverij PS

Uitgave door: