De Beren restaurant Rotterdam gaat verhuizen

14 maart 2017 | Thijs Jacobs

Na ruim dertig jaar gaat het vertrouwde De Beren restaurant aan het Rotterdamse Schouwburgplein verhuizen. “Het is in de huidige vestiging nog altijd iedere avond volle bak. Ondanks de drukte voldoet het pand niet meer aan de eisen die wij stellen aan een Beren restaurant.” vertelt Ad Schaap, de Rotterdamse eigenaar van het horecaconcept.  Na een grootschalige verbouwing zijn gasten vanaf 29 maart welkom in het nieuwe restaurant. Bezoekers kunnen rekenen op een ruimer, mooier en moderner restaurant waar vakmanschap en kwaliteit hoog in het vaandel staan. 

Metamorfose
De nieuwe vestiging ligt net als de huidige vestiging zeer centraal gelegen in het stadshart van Rotterdam. Het nieuwe pand gelegen aan Karel Doormanstraat 300 ondergaat momenteel een grote metamorfose. Het interieur wordt voorzien van een stoere eigentijdse uitstraling en er wordt een groot zonnig terras aangelegd. “Hoogtijd dat we in het centrum van Rotterdam een mooie nieuwe vestiging krijgen. We zijn een volledig nieuwe weg ingeslagen qua uitstraling en kwaliteit in alle facetten van ons bedrijf. Zodra onze gasten met een glimlach het restaurant verlaten, is onze missie geslaagd.” vertelt eigenaar Ad Schaap.

Houtskoolgrill, speciaalbier en seizoensgerechten

De honderden herkenbare knuffelberen maken plaats voor een robuuste stoere bar en sfeervolle zitjes. Gasten kunnen hier genieten van een gezellige borrel met heerlijke heerlijke (lokale) speciaalbieren, een goede lunch of bourgondisch diner. De vlees- en visgerechten worden bereid op een houtskoolgrill, dit geeft de gerechten een puur en authentiek karakter. Ieder seizoen komen er nieuwe gerechten op het menu en wordt er ingespeeld op trends, gasten zullen keer op keer verrast worden bij een bezoek aan De Beren in het Rotterdamse centrum.

Een restaurantmerk met een sterke persoonlijkheid

Het typisch Rotterdamse horecaconcept De Beren staat bekend om haar kwalitatieve royale gerechten voor een vriendelijke prijs en werd in 2016 uitgeroepen tot het meest sympathieke horecamerk van Nederland. De Beren startte in 1984 met de opening van een eetcafé op de Noordsingel in Rotterdam. Inmiddels in het concept uitgegroeid tot een succesvolle horecaformule met restaurants en bezorgrestaurants in de provincies Zuid-Holland, Noord-Holland, Noord-Brabant, Utrecht, Flevoland en Gelderland. De horecaketen zal de komende jaren steeds vaker opduiken in het Nederlandse straatbeeld. Naar verwachting opent volgende maand een restaurant in Zwolle, de eerste vestiging in Overijssel.

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Overig nieuws

Wet- en regelgeving Horeca & Recht
Blurring 2.0: goed geregeld?

Consumenten winkelen steeds vaker online en zijn minder vaak in winkelstraten te vinden. Tijdens een dagje uit is het winkelend publiek op zoek naar een 'totaalbeleving' en wordt de keuze voor een horecagelegenheid in toenemende mate bepaald door de sfeer, de beleving en het aanbod. Als hore...

Economie Wijn
2018 uitzonderlijk wijnjaar

Wijnmakers hadden niets te klagen in 2018, het was een prachtjaar. De wijnprijs zal hierdoor omlaag gaan in Spanje en Italië, zo lezen we op NU.nl. Maar geldt dit ook voor Nederlandse wijn? De zomer van 2018 was de warmste zomer sinds minimaal 1706, dit kwam goed uit voor wijnbouwers, temper...

Bier Personalia Brouwerijen
Peer Swinkels directievoorzitter Swinkels Family Brewers

Swinkels Family Brewers kondigt vandaag het vertrek aan van Jan-Renier Swinkels, die na ruim twaalf jaar het directievoorzitterschap overdraagt aan zijn neef, Peer Swinkels. Jan-Renier geeft de familiebrouwerij hiermee ruimte voor doorstroming en vernieuwing. Onder zijn leiding is invulling gegev...

Personeel Video
Horecazaak maakt soap om personeel te vinden

Goed personeel vinden is binnen de horeca een levensgroot probleem. Restaurant De Drie Koningen in Groede maakte daarom een heuse 'soap'. Het filmpje is op Facebook inmiddels goed bekeken en er is de nodige media-aandacht. Misschien ook voor jouw zaak een leuk idee? ...

Achtergronden Tech
E-mailmarketing: gouden marketinginstrument voor de horeca

Geslaagde e-mailmarketingcampagnes vragen om kennis over het samenstellen van goed verzorgde e-mails, het proces eromheen en de mogelijkheden. Hoe je als horecaprofessional hierin succesrijk kunt zijn, leer je in de training die HM Academy aanbiedt op 11 maart aanstaande (in Bunnik, centraal gelegen...

Economie Bier Brouwerijen
Alcoholvrije bier boost Heineken-verkopen

In 2018 heeft met name het eigen merk van bierbrouwer Heineken het goed gedaan. De groei van bijna 8 procent betekent volgens topman Jean-François van Boxmeer de beste prestatie van het merk Heineken in het afgelopen decennium. De inmiddels in 38 landen beschikbare 0.0-variant heeft hierbij f...

Meer nieuws

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Lees Nu
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2019 - Uitgeverij PS

Uitgave door: