Café Aimée officieel geopend

28 september 2018 | David Bakker

Café Aimée is gisteren feestelijk geopend. Ruim 150 genodigden genoten van de laatste zonnestralen op het buitenterras onder het genot van Café Aimée borrelgerechten. Symbolisch werden de oude Burcht-letters op de bovenzijde van het dak vervangen voor het nieuwe design van Café Aimée.

De nieuwe start van een trendy buurtcafé. Café Aimée is een nieuw horecaconcept en combineert een frans interieur met eigentijdse chique en botanische stijlelementen, fluwelen banken en een gouden messing bar. De eigenaren van het restaurant Marloes en Martijn hebben, na een grote metamorfose van het pand, met Café Aimée een nieuwe hotspot gecreëerd. De villa waarin Café Aimée gevestigd is bestaat uit twee verdiepingen en heeft tevens een groot, verwarmd buitenterras op het zuiden met ruim 80 zitplaatsen.

Café Aimée heeft een Urban-Chique uitstraling gecombineerd met botanische elementen. De internationale allure wordt gecombineerd met o.a. speciaalbier en cocktails met de borrel- en dinerkaart. Van poké-bowls tot klassieke authentieke Franse gerechten, de smaken van verschillende culturen komen hier samen. De 2e verdieping is door het open concept bij het restaurant getrokken maar is ook af te huren en biedt ruimte voor workshops, vergaderingen, feesten en partijen. Café Aimée is zeven dagen per week geopend van 10:00 uur – 01:00 uur, in het weekend zelfs tot 02:00, en goed bereikbaar. In de directe nabijheid van het openbaar vervoer (Tram 3 en 12) en met parkeergelegenheid voor de deur. Voor meer informatie: www.cafe-aimee.nl

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Overig nieuws

Achtergronden Culinair
Kerstmenu: Spoom en foie gras uit de gratie 

In bijna de helft van de Nederlandse restaurants wordt deze Kerst hert als hoofdgerecht gereserveerd. Hiermee is hert het populairste hoofdgerecht op de kerstmenu’s in de Nederlandse horeca. In Nederland betaal je in 2018 gemiddeld € 61,- voor een vijfgangen kerstdiner. Goedkoop eten doe ...

F&B Den Haag
Plek voor ruim 60 F&B-concepten in Haagse binnenstad

De binnenstad van Den Haag is uitgegroeid tot één van de meest aantrekkelijke winkelgebieden van Nederland. Toch is er nog ruimte om verder te verbeteren. Op basis van de horecabenchmark tussen de vijf grootste steden, blijkt dat het aanbod Food & Beverage (F&B) beperkt is. Er ...

Onderwijs Ondernemen
Training horeca-concepting: "Ik geef je de ultieme checklist mee!"

Op 21 januari 2019 vindt de eerstvolgende trainingsdag over 'concepting' plaats in Bunnik. Onderscheidend zijn met je zaak is immers lastig, zeker met de hoeveelheid trends die je om de oren vliegen en al die zaken om je heen die ook vernieuwend (denken te) zijn. Hoe val jij dan juist op? De...

Wet- en regelgeving Achtergronden
Consumentenbond: hygiënescore horeca moet toegankelijk blijven

De Consumentenbond roept de Tweede Kamer op de openbaarmaking van de inspectiegegevens van de horeca gemakkelijk toegankelijk te houden. Het kabinet wil alleen nog maar samenvattingen van de inspectierapporten publiceren, zonder overzichtelijke kleurcodering. De Consumentenbond vindt dit onacceptabe...

Economie Achtergronden
Wordt Albert Heijn een horeca- en bezorgketen?

Albert Heijn zal 'een plek worden om iets te eten'. Dat zei Wouter Kolk, sinds 1 november de baas van Ahold Delhaize Europa en Indonesië, woensdag in Het Financieele Dagblad (FD). De winkels worden omgebouwd, zodat klassieke kruidenierswaren minder ruimte zullen krijgen. Het FD beroe...

Columns Achtergronden
Column: niet zeuren, maar veranderen

We drinken steeds minder alcohol en eten minder vlees. Ook suikerhoudende dranken, zoals frisdranken en vruchtensappen, gaan minder vaak over de toonbank. Dat is geen aanname, maar een harde realiteit: het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM) heeft het voedingspatroon tussen 2007 en ...

Meer nieuws

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Lees Nu
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2018 - Uitgeverij PS

Uitgave door: