Bijzondere presentatie van koffie en thee in een handomdraai

9 oktober 2018 | redactie

Uit onderzoek blijkt dat circa 90 procent van de Nederlanders van mening is dat er een koekje bij de koffie of thee geserveerd moet worden. Ook blijkt zelfs dat de waardering van gasten voor een kopje koffie of thee afhankelijk is van het type lekkers dat zij erbij geserveerd krijgen. Volop redenen voor iedere horecazaak waar koffie en thee geschonken wordt om aandacht te besteden aan het ‘lekkers’.

Een eenvoudige manier om gasten in een handomdraai een zeer positieve koffie- en thee-ervaring te bieden is om niet een droog koekje te serveren, maar een heerlijk stukje soft nougat of fudge caramel van Lonka. De producten zijn allemaal gemaakt van met zorg geselecteerde ingrediënten. Lonka verblijdt haar klanten al sinds 1920 met haar zachte fudge en nougat, gemaakt volgens authentieke recepturen.

Volop keuze

Voor een horecaondernemer is het belangrijk om keuze te hebben: of het nu is om klanten een lekkere ouderwetse soft nougat met caramel te serveren of een soft nougat met een iets spannendere smaak. Daarom ontwikkelde Lonka vier verschillende smaakvarianten: heerlijke zachte nougat met pinda’s & vruchten, caramel, pinda’s & melkchocolade of fudge caramel. Bovendien passen deze smaken van zoete fudge of zachte nougat heel goed bij de smaak van een kopje koffie of thee.

Handig en economisch in gebruik

Ook vanuit praktische overwegingen bieden Lonka soft nougat en fudge voordelen. De blokjes soft nougat en fudge zijn allemaal per stuk verpakt. Hierdoor is de derving laag en blijven de producten  heerlijk zacht. Nog een voordeel van de zachte nougat en fudge is dat het niet smelt naast een kopje warme drank.

Zelf proeven?

De Lonka producten zijn bij alle grossiers verkrijgbaar, maar wilt u het eerst uitproberen? Vraag nu een gratis proefpakket aan op www.lonka.nl/proefpakket en ervaar zelf hoe in een handomdraai een gewoon kopje koffie en thee verandert in een bijzondere lekkernij.

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Overig nieuws

Achtergronden Culinair
Kerstmenu: Spoom en foie gras uit de gratie 

In bijna de helft van de Nederlandse restaurants wordt deze Kerst hert als hoofdgerecht gereserveerd. Hiermee is hert het populairste hoofdgerecht op de kerstmenu’s in de Nederlandse horeca. In Nederland betaal je in 2018 gemiddeld € 61,- voor een vijfgangen kerstdiner. Goedkoop eten doe ...

F&B Den Haag
Plek voor ruim 60 F&B-concepten in Haagse binnenstad

De binnenstad van Den Haag is uitgegroeid tot één van de meest aantrekkelijke winkelgebieden van Nederland. Toch is er nog ruimte om verder te verbeteren. Op basis van de horecabenchmark tussen de vijf grootste steden, blijkt dat het aanbod Food & Beverage (F&B) beperkt is. Er ...

Onderwijs Ondernemen
Training horeca-concepting: "Ik geef je de ultieme checklist mee!"

Op 21 januari 2019 vindt de eerstvolgende trainingsdag over 'concepting' plaats in Bunnik. Onderscheidend zijn met je zaak is immers lastig, zeker met de hoeveelheid trends die je om de oren vliegen en al die zaken om je heen die ook vernieuwend (denken te) zijn. Hoe val jij dan juist op? De...

Wet- en regelgeving Achtergronden
Consumentenbond: hygiënescore horeca moet toegankelijk blijven

De Consumentenbond roept de Tweede Kamer op de openbaarmaking van de inspectiegegevens van de horeca gemakkelijk toegankelijk te houden. Het kabinet wil alleen nog maar samenvattingen van de inspectierapporten publiceren, zonder overzichtelijke kleurcodering. De Consumentenbond vindt dit onacceptabe...

Economie Achtergronden
Wordt Albert Heijn een horeca- en bezorgketen?

Albert Heijn zal 'een plek worden om iets te eten'. Dat zei Wouter Kolk, sinds 1 november de baas van Ahold Delhaize Europa en Indonesië, woensdag in Het Financieele Dagblad (FD). De winkels worden omgebouwd, zodat klassieke kruidenierswaren minder ruimte zullen krijgen. Het FD beroe...

Columns Achtergronden
Column: niet zeuren, maar veranderen

We drinken steeds minder alcohol en eten minder vlees. Ook suikerhoudende dranken, zoals frisdranken en vruchtensappen, gaan minder vaak over de toonbank. Dat is geen aanname, maar een harde realiteit: het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM) heeft het voedingspatroon tussen 2007 en ...

Meer nieuws

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Lees Nu
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2018 - Uitgeverij PS

Uitgave door: