Bijzondere presentatie van koffie en thee in een handomdraai

9 oktober 2018 | redactie

Uit onderzoek blijkt dat circa 90 procent van de Nederlanders van mening is dat er een koekje bij de koffie of thee geserveerd moet worden. Ook blijkt zelfs dat de waardering van gasten voor een kopje koffie of thee afhankelijk is van het type lekkers dat zij erbij geserveerd krijgen. Volop redenen voor iedere horecazaak waar koffie en thee geschonken wordt om aandacht te besteden aan het ‘lekkers’.

Een eenvoudige manier om gasten in een handomdraai een zeer positieve koffie- en thee-ervaring te bieden is om niet een droog koekje te serveren, maar een heerlijk stukje soft nougat of fudge caramel van Lonka. De producten zijn allemaal gemaakt van met zorg geselecteerde ingrediënten. Lonka verblijdt haar klanten al sinds 1920 met haar zachte fudge en nougat, gemaakt volgens authentieke recepturen.

Volop keuze

Voor een horecaondernemer is het belangrijk om keuze te hebben: of het nu is om klanten een lekkere ouderwetse soft nougat met caramel te serveren of een soft nougat met een iets spannendere smaak. Daarom ontwikkelde Lonka vier verschillende smaakvarianten: heerlijke zachte nougat met pinda’s & vruchten, caramel, pinda’s & melkchocolade of fudge caramel. Bovendien passen deze smaken van zoete fudge of zachte nougat heel goed bij de smaak van een kopje koffie of thee.

Handig en economisch in gebruik

Ook vanuit praktische overwegingen bieden Lonka soft nougat en fudge voordelen. De blokjes soft nougat en fudge zijn allemaal per stuk verpakt. Hierdoor is de derving laag en blijven de producten  heerlijk zacht. Nog een voordeel van de zachte nougat en fudge is dat het niet smelt naast een kopje warme drank.

Zelf proeven?

De Lonka producten zijn bij alle grossiers verkrijgbaar, maar wilt u het eerst uitproberen? Vraag nu een gratis proefpakket aan op www.lonka.nl/proefpakket en ervaar zelf hoe in een handomdraai een gewoon kopje koffie en thee verandert in een bijzondere lekkernij.

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Overig nieuws

De oplossingen voor lastige medewerkers

Met regelmaat krijg ik een vraag van een werkgever wat hij kan doen met een medewerker als er iets niet meer lekker loopt in de arbeidsrelatie. Dat kan van alles zijn: de werknemer gaat zijn eigen gang, trekt zich weinig van werkafspraken of collega’s aan, maakt fouten, meldt zich te pas en te...

Bier Longread
Achtergrond: de kracht van de wisseltap

Voor veel gasten gaat er niets boven een vers getapt biertje. Hoewel pils nog altijd favoriet is, zijn seizoensbieren niet meer weg te denken. Maar waarom zou je daarin altijd het aanbod van de brouwerij volgen? Ook lokaal zijn er leuke biertjes te krijgen, waarmee je een onderscheidend aanbod neer ...

Awards Achtergronden
Directeur Horeca Stichting Nederland in de race voor succesvolste vrouwelijke ondernemer

Gabriëlla Café, directeur van Horeca Stichting Nederland (HSN), is doorgedrongen tot de finale van de Aithra-Award* 2018. Deze Award wordt toegekend aan een vrouwelijk rolmodel dat bekend staat voor succesvol ondernemerschap. Als oprichter van het grootste horeca opleidingsinstituut van...

Awards
Het best getapte bier in Nijmegen komt van Giulio Severijnen

De best getapte biertjes van regio Nijmegen zijn vanaf dit moment te vinden in Café Biessels. Barman Giulio Severijnen won afgelopen maandag 15 oktober de regionale tapwedstrijd van Nijmegen in het NEC-Goffertstadion. Van de 72 deelnemers wist Giulio Severijnen met een score van 171 punten...

Drinks Longread
Achtergrond: alcoholarm bier in opkomst, alcoholvrije wijn nog niet populair

Overdag een ijskoud glas bier of een goed glas wijn. Hoewel in Nederland die cultuur niet heerst, verandert de behoefte van de consument. De mogelijkheid om een glas wijn of een biertje bij de lunch te bestellen groeit. Alcoholvrije wijnen zijn (nog) niet populair in de horeca, maar bieren die weini...

Personeel Achtergronden
Onderzoek personeel & horeca: 'De horecaondernemer heeft geen plan'

‘’Het moet een familie zijn’’, ‘’ludieke wervingsfilmpjes helpen’’ en ‘’duidelijke communicatie is alles’’. Bovenstaande uitspraken komen van horecamanagers en -ondernemers. Kortom: elke ondernemer of manager die ik spreek heeft...

Meer nieuws

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Lees Nu
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2018 - Uitgeverij PS

Uitgave door: