Lezing en white paper over wetswijzigingen

30 oktober 2014 |
Lezing en white paper over wetswijzigingen<

De Wet werk en zekerheid gaat per 1 januari 2015 in werking. Voor werkgevers (en natuurlijk ook voor werknemers) gaat er
vanaf dat moment veel veranderen. Wat te denken van de proeftijd, het concurrentiebeding en de aanzegtermijn?

White paper
Maarten van Opijnen is advocaat en expert op het gebied van personeel. Hij publiceert deze week een white paper over het onderwerp op deze website. Houd de pagina dus goed in de gaten.

Presentatie
Op 3 november zal Maarten tijdens de makro Horecadag in Vianen meer vertellen over personeelskwesties in horecazaken. Wat gaat er mis en waar moet je op letten? Natuurlijk mag je hem dan ook een vraag stellen over jouw probleem.

Programma
12.00 – 12.45 Wil Leppers. Masterclass Kaas

13.10 – 13.30 Thijs Jacobs. Lunchroom Marktverkenning 2016. Waar liggen uw kansen?

13.40 – 14.00 Mark Tamsma. Uw loonkosten zijn te hoog!

14.10 – 14.20 Live interview met Joyce de Graas. Meer omzet met goed getraind personeel

14.20 – 14.40 Maarten van Opijnen. Contracten met uw personeel. Let op de kleine lettertjes

15.00 – 15.45 Wildleverancier Vogely Masterclass Wild

16.00 – 16.45 Wil Leppers Masterclass Kaas



Doorlopend programma op de afdelingen:

Demonstratie Rioba koffie:
Espresso: in 25 seconden de perfecte espresso, het afstellen van de molen, de basis bereidingstechnieken, uitleg over de verschillende bonen.

Opschuimen: Van schuim naar Microfoam, uitleg inschenktechniek

Felsgold: Uitleg over felsgold concept + proeven

Sweet Street: Sweet street gebak van topkwaliteit

Oesters: Oestercompanie met uitleg over verschillende soorten oesters, kweekmethoden, verschillende toepassingen en uiteraard een proeverij

Visfileren: Professionele demonstratie visfileren door Arie Kuijt

Paddenstoelen: Uitleg over de paddenstoelen en toepasbaarheden

Vleeswaren: Holland Best – proeverij gedroogde vleeswaren

Adresgegevens
De Makrovestiging in Vianen vind je aan de Edisonweg 4. Er is volop parkeergelegenheid.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Overig nieuws

Events
Thérèse Boer en Herman den Blijker openen Gastvrij Rotterdam 2019

Gastvrij Rotterdam opent op 23 september om 11.30 uur met een bijzonder gelegenheidsduo; niemand minder dan Thérèse Boer, driesterren gastvrouw en sommelier van De Librije, en Herman den Blijker, chef-kok en presentator, zullen de presentatie van het openingsprogramma voor hun rekening...

Columns Blog
De jongeren van tegenwoordig

Mijn dochter is begonnen met vioolles. Al direct na de eerste les werd thuis de viool voorzichtig uit het kistje gehaald en begon ze er driftig op te tokkelen. In dit stadium kan ik er nog geen melodie in bespeuren, maar hey, wij hebben een instrument in huis dus het begin is gemaakt. Ze wist mij ze...

Achtergronden
Kinderdag bij strandpaviljoen in Noordwijk

St(r)andplaats Nederzandt (Noordwijk) staat op zondag 15 september weer volledig in het teken van de kids! Kidsday 2019, het kinderfestijn van de Bollenstreek. Dit jaar is Kidsday nog uitgebreider dan anders. Kids mogen lekker springen op de luchtkussens met de beats van DJ Kevin, spelen in de na...

Amsterdam Opening
Tunes Bar (Conservatorium Hotel Amsterdam) wordt Taiko Bar

Op het vijfjarige bestaan van Taiko Amsterdam is onthuld dat de Tunes Bar vanaf heden verdergaat als Taiko Bar. In de afgelopen vijf jaar is Tunes Bar, onder leiding van Schilo van Coevorden, uitgegroeid tot een ongeëvenaarde cohesie van keuken en bar met onmiskenbare Aziatische invloeden, waar...

Economie Personeel
Verloop personeel kost horeca 1,4 miljard euro per jaar

De horecasector kent, mede door het grote aandeel jonge arbeidskrachten, traditioneel een grote arbeidsdynamiek. De branche wordt door het grote personeelsverloop geconfronteerd met torenhoge kosten. Zo kost het vervangen van een fulltime werkende kok bijna 30.000 euro en het vervangen van een fullt...

Bier Achtergronden
Krat is de ster in nieuwe Heineken campagne

In de nieuwe Heineken® campagne, die vandaag live gaat, staat de Nederlandse vindingrijkheid, pragmatisme en een gezonde dosis zelfspot centraal. En waar komt dat beter tot uiting dan in de ‘ster’ van de nieuwe campagne: het Heineken krat. Josefien Olij, Marketing Manager Heineken...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Lees Nu
Horeca & Recht
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2019 - Uitgeverij PS

Uitgave door: