Bavaria viert 300-jarig bestaan

13 augustus 2019 | David Bakker

Brouwerij Bavaria bestaat dit jaar 300 jaar en viert dat het hele jaar met verschillende festiviteiten. Afgelopen weekend werd het jubileum gevierd samen met ruim 200 prijswinnaars en relaties – tijdens het ultieme Bavaria feestweekend in Nederland. Hiervoor startten eerder dit jaar winacties onder de noemer ‘Join the Toast’ in verschillende landen om consumenten van over de hele wereld te kunnen bedanken en samen met hen 300 jaar brouwexpertise en innovatie te vieren.

Klik hier voor de aftermovie.

 

Het Bavaria-weekend begon voor de gasten, afkomstig uit 13 verschillende landen, in het nieuwe van der Valk hotel Amsterdam-Amstel met een welkomstwoord van CEO Peer Swinkels. De exclusieve pre-party was aan boord van de Jules Verne en de eerste dag werd afgesloten in Escape Amsterdam. Op zaterdag startte het internationale gezelschap met de vernieuwde Bavaria-brouwerijtour met speciale ‘300 jaar Bavaria’ expositie. Er vond op het brouwerijterrein een festival plaats met een meet & greet en privé-concert van niemand minder dan Showtek. De prijswinnaars mochten vervolgens als VIP-gasten het festival Lakedance bezoeken. Behalve de headliner was Showtek ook de spetterende slot act waarin het nummer wat ze exclusief voor Bavaria 300 years produceerden, live in premiere ging en proostten op het 300-jarig bestaan van de familiebrouwerij.

 

CEO Peer Swinkels: “We vieren ons jubileum met en dankzij vele betrokkenen. 2019 is een erg mooi en belangrijk jaar voor ons waarin we koninklijk zijn geworden en stilstaan bij de vele mijlpalen uit ons bestaan. We hebben het behalen van deze bijzondere mijlpaal voor een groot deel te danken aan de mensen, van alle uithoeken in de wereld, die al jaren genieten van ons bier. Ik vind het geweldig om hen welkom te heten op onze brouwerij en samen met hen te proosten.”

 

Royal Swinkels Family Brewers viert dit hele jaar het 300-jarig bestaan van brouwerij Bavaria. De viering begon in maart 2019 met de overhandiging van het predicaat Koninklijk aan Swinkels Family Brewers en een feestweek samen met familie, medewerkers, relaties, buren én koningin Máxima.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Overig nieuws

Tech
Het rendement van e-mailmarketing wordt zwaar onderschat

Mocht je in het huidige tijdperk als marketeer in de horeca werken, dan moet je van veel markten thuis zijn. Natuurlijk moet je bijhouden wat andere partijen doen. Dit nog naast kennis van sociale media tot aan search engine marketing. Het vak van marketeer wordt steeds lastiger en de concurrentie i...

Koffie & thee Internationaal
Wist je dat we vandaag in koffiestaking zijn?

Tik de gast die een koffie bestelt vandaag maar op de vingers, want de Eerlijke Koffiestaling is een feit. Op het werk en in de horeca drinken we dagelijks veel kopjes koffie. Weinig mensen zijn zich echter bewust van de problematiek die schuilgaat achter de koffie. Om bewustwording ten aanzien van ...

Awards
Nederlandse biersommeliers in top 50 op het WK Biersommelier

Op het WK voor biersommeliers in Rimini (IT) zijn de drie deelnemers van het Nederlandse team alle drie in de top 50 geëindigd. Nog niet eerder deed er een Nederlands team mee met de prestigieuze competitie. Het WK wordt elke twee jaar gehouden. Dit jaar ging de winst voor het eerst naar een vr...

Bier Interview Longread
Bierkenner Thomas Wijns over tapverlies en speciaalbieren

Welk bier heb je op de tap? Natuurlijk het ‘gewone’ pils, want dat is de nummer één en lekker doordrinkbaar, maar steeds vaker zien we dat cafés het aantal tapkranen uitbreiden om aan de vraag naar andere bieren te kunnen voldoen en ook restaurants hebben een steeds ...

Video
Video: spoken nemen café over

In dit café in Nottingham, dat ook nog eens op een oud gevangenisterrein staat, waren geesten rond. En dat terwijl Halloween aanstaande is. De eigenaar van de bar besloot de videobeelden eens goed te bekijken toen er op een dag flessen en eten op de vloer werden aangetroffen. De avond ervo...

Columns Blog
Grijp eerst dat laaghangend fruit

Horecamensen houden van knallen. Een mooie avond draaien met je team waarbij alles klopt. Waar de service soepel loopt, de gasten happy zijn en een goede omzet wordt gedraaid. Horecamensen vinden stille momenten in de zaak echter een gruwel. Wachten op klandizie en ‘wortelschieten’ is...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Lees Nu
Horeca & Recht
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2019 - Uitgeverij PS

Uitgave door: